Onko pakko sanoa? Mulle nauraa harakatkin! Hitto, hortensian :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23433277:En miäkään aina osaa Minkä kukan ajattelit tappaa nyt? :xmas:
Onko pakko sanoa? Mulle nauraa harakatkin! Hitto, hortensian :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23433277:En miäkään aina osaa Minkä kukan ajattelit tappaa nyt? :xmas:
Tulit norkoomaan sanomatta mitään, että joku sanois sun nimen. Niin läpinäkyvää.No niitä on monen monta
totta.. Mutta oikeesti ei mua tartte tai edes kannata sanoa.. Mä oon tyrkkytäti.. Haluan että kaikki huomio kohdistuu muhun.. Vai onko se sittenkin vaan sun pikku päässäs kehitelty asia.. hohhoi...Tulit norkoomaan sanomatta mitään, että joku sanois sun nimen. Niin läpinäkyvää.
Ihan turhaan tyrkkyilet, olet niin uusi nikki ettei sua kukaan tiedä.totta.. Mutta oikeesti ei mua tartte tai edes kannata sanoa.. Mä oon tyrkkytäti.. Haluan että kaikki huomio kohdistuu muhun.. Vai onko se sittenkin vaan sun pikku päässäs kehitelty asia.. hohhoi...
Pelottavasti sanottu..Mummeliisan haluaisin tavata.
plääh oot tylsäIhan turhaan tyrkkyilet, olet niin uusi nikki ettei sua kukaan tiedä.
Siis ruukussa?Onko pakko sanoa? Mulle nauraa harakatkin! Hitto, hortensian :ashamed:
Mum-me-lii-sa.Mummeliisan haluaisin tavata.
Joo. Tyydyn kyllä tästä lähin vain piirtelemään kukkasia johonkin kouluvihon reunaan, ei tästä tule mitään, mä en osaa |OAlkuperäinen kirjoittaja Miä;23433529:Siis ruukussa?
Täällä myrskysi äsken. Naapurin koira ei suostunut olemaan pihalla, raukka ei pysynyt tuulessa pystyssä kun on niin pieni.Mum-me-lii-sa.
En haluasi tavata ketään. Muutamia on joiden juttuja on kiva lukea mutta onneksi ei tarvitse tutustua. Saan akoista töissä yli tarpeen.
Meillä on muuten ihan älytön myrsky nyt!
Mahdollisimman valoisa paikka mutta ei suoraa paahdetta. Se tarttee tasaisen kosteuden mutta ei saa seisottaa sitä vettä jos sillä on joku aluslautanen ruukun alla Jos se on päässyt kunnolla kuivahtamaan niin sitä on ikävä kyllä hankala saada toipumaan.. Osta orkidea, niitä on hankala tappaa muuten kun joka päivä kastelemallaJoo. Tyydyn kyllä tästä lähin vain piirtelemään kukkasia johonkin kouluvihon reunaan, ei tästä tule mitään, mä en osaa |O
Lukihäiriöstä toki "kärsin... Mutta nyt varmaan myös jonkin asteen hitaudesta, kun en ymmärrä mikä meni tekstissäni vikaan :ashamed:Pelottavasti sanottu..
Eli se siitä hortensiasta... onneks anoppi ei ehtinyt nähdä sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23433600:Mahdollisimman valoisa paikka mutta ei suoraa paahdetta. Se tarttee tasaisen kosteuden mutta ei saa seisottaa sitä vettä jos sillä on joku aluslautanen ruukun alla Jos se on päässyt kunnolla kuivahtamaan niin sitä on ikävä kyllä hankala saada toipumaan.. Osta orkidea, niitä on hankala tappaa muuten kun joka päivä kastelemalla
Kyl mä oon sitä mieltä, että se olis yhdessä kaikkein parasta. :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23433648:Niin ja Majuri ja Pesky on ne jotka ehdottomasti haluaisin tavata, tosin en tiedä että yhdessä vaiko erikseen......
Voit yrittää elvyttää sitä vedellä mutta ei se välttämättä toivu.. Orkideat nimenomaan, varsinkin Phalaenopsis eli perhoskämmekkä, ne mitä yleensä näkee kaupoissa. Orkideat tosin ei kuki jatkuvasti mutta pitkään kuitenkin. Miulla on 6 kappaletta, oon laittanut joskus kuviakin miun mussukoistaEli se siitä hortensiasta... onneks anoppi ei ehtinyt nähdä sitä.
What? Olen vältellyt orkideioita kuin ruttoa. Ne olisi niin kauniitakin...
Piha on täynnä tuulen tuomaa roinaa, oliskohan siellä pieniä koiria?Täällä myrskysi äsken. Naapurin koira ei suostunut olemaan pihalla, raukka ei pysynyt tuulessa pystyssä kun on niin pieni.
(Olen muuten huomannut, että mitä enemmän on naisten kanssa työelämässä tekemisissä, sitä vähemmän niitä haluaa nähdä ja tuntea vapaa-ajalla, kumma juttu )
Sä oot ihana! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23433724:Voit yrittää elvyttää sitä vedellä mutta ei se välttämättä toivu.. Orkideat nimenomaan, varsinkin Phalaenopsis eli perhoskämmekkä, ne mitä yleensä näkee kaupoissa. Orkideat tosin ei kuki jatkuvasti mutta pitkään kuitenkin. Miulla on 6 kappaletta, oon laittanut joskus kuviakin miun mussukoista
Erittäin helppoja. Sama juttu, valoisa paikka mutta ei suoraa paahdetta. Kastellaan kerran viikossa upottamalla ruukku veteen. Kasvukaudella niitä voi lannottaa. Kukkii muutaman kuukauden ja sen jälkeen lepää ja sitten taas kukkii Eikä ole vaativia, ei haittaa vaikka unohdat kastella, ne kuolee korkeintaan liikakasteluun. Kokeile
Täällä paistoi äsken, ja nyt taas myrskyääPiha on täynnä tuulen tuomaa roinaa, oliskohan siellä pieniä koiria?
Ja NYT meillä paistaa aurinko, täydeltä terältä! Ei hyvääpäivää!