Palstalaiset joihin haluasit syystä tai toisesta tutustua?

• Viestiketjun aloittaja "Mielikki"
  • Ensimmäinen viesti
Mum-me-lii-sa.

En haluasi tavata ketään. Muutamia on joiden juttuja on kiva lukea mutta onneksi ei tarvitse tutustua. Saan akoista töissä yli tarpeen.

Meillä on muuten ihan älytön myrsky nyt!
Täällä myrskysi äsken. Naapurin koira ei suostunut olemaan pihalla, raukka ei pysynyt tuulessa pystyssä kun on niin pieni.

(Olen muuten huomannut, että mitä enemmän on naisten kanssa työelämässä tekemisissä, sitä vähemmän niitä haluaa nähdä ja tuntea vapaa-ajalla, kumma juttu :D)

Miä
Joo. Tyydyn kyllä tästä lähin vain piirtelemään kukkasia johonkin kouluvihon reunaan, ei tästä tule mitään, mä en osaa |O
Mahdollisimman valoisa paikka mutta ei suoraa paahdetta. Se tarttee tasaisen kosteuden mutta ei saa seisottaa sitä vettä jos sillä on joku aluslautanen ruukun alla :) Jos se on päässyt kunnolla kuivahtamaan niin sitä on ikävä kyllä hankala saada toipumaan.. Osta orkidea, niitä on hankala tappaa muuten kun joka päivä kastelemalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23433600:
Mahdollisimman valoisa paikka mutta ei suoraa paahdetta. Se tarttee tasaisen kosteuden mutta ei saa seisottaa sitä vettä jos sillä on joku aluslautanen ruukun alla :) Jos se on päässyt kunnolla kuivahtamaan niin sitä on ikävä kyllä hankala saada toipumaan.. Osta orkidea, niitä on hankala tappaa muuten kun joka päivä kastelemalla :D
Eli se siitä hortensiasta... onneks anoppi ei ehtinyt nähdä sitä.

What? Olen vältellyt orkideioita kuin ruttoa. Ne olisi niin kauniitakin...

"Neith"
mummeliisa, kkk, hra majuri, aurinkokunta, savanna, visbl (uteliaisuudesta :))
sitten on monia joiden kanssa olisi kiva tavata ihan siksi että näkis ollaanko ihan tukkanuottasilla vaiko ei (siis sellaisia joiden jutuista tykkään mutta mielipiteet eroaa rajusti)

Miä
Eli se siitä hortensiasta... onneks anoppi ei ehtinyt nähdä sitä.

What? Olen vältellyt orkideioita kuin ruttoa. Ne olisi niin kauniitakin...
Voit yrittää elvyttää sitä vedellä mutta ei se välttämättä toivu.. Orkideat nimenomaan, varsinkin Phalaenopsis eli perhoskämmekkä, ne mitä yleensä näkee kaupoissa. Orkideat tosin ei kuki jatkuvasti mutta pitkään kuitenkin. Miulla on 6 kappaletta, oon laittanut joskus kuviakin miun mussukoista :D

Erittäin helppoja. Sama juttu, valoisa paikka mutta ei suoraa paahdetta. Kastellaan kerran viikossa upottamalla ruukku veteen. Kasvukaudella niitä voi lannottaa. Kukkii muutaman kuukauden ja sen jälkeen lepää ja sitten taas kukkii :) Eikä ole vaativia, ei haittaa vaikka unohdat kastella, ne kuolee korkeintaan liikakasteluun. Kokeile :D

vierass
Täällä myrskysi äsken. Naapurin koira ei suostunut olemaan pihalla, raukka ei pysynyt tuulessa pystyssä kun on niin pieni.

(Olen muuten huomannut, että mitä enemmän on naisten kanssa työelämässä tekemisissä, sitä vähemmän niitä haluaa nähdä ja tuntea vapaa-ajalla, kumma juttu :D)
Piha on täynnä tuulen tuomaa roinaa, oliskohan siellä pieniä koiria? :D
Ja NYT meillä paistaa aurinko, täydeltä terältä! Ei hyvääpäivää!

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23433724:
Voit yrittää elvyttää sitä vedellä mutta ei se välttämättä toivu.. Orkideat nimenomaan, varsinkin Phalaenopsis eli perhoskämmekkä, ne mitä yleensä näkee kaupoissa. Orkideat tosin ei kuki jatkuvasti mutta pitkään kuitenkin. Miulla on 6 kappaletta, oon laittanut joskus kuviakin miun mussukoista :D

Erittäin helppoja. Sama juttu, valoisa paikka mutta ei suoraa paahdetta. Kastellaan kerran viikossa upottamalla ruukku veteen. Kasvukaudella niitä voi lannottaa. Kukkii muutaman kuukauden ja sen jälkeen lepää ja sitten taas kukkii :) Eikä ole vaativia, ei haittaa vaikka unohdat kastella, ne kuolee korkeintaan liikakasteluun. Kokeile :D
Sä oot ihana! :heart: :)

Kokeilen!

Yhteistyössä