Onko kelleen tullut tämmöistä tekstiviestiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kysymysmerkki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei mäkin sain tänään ko viestin ja urpona vastasin siihen! Nyt piti tulla netistä selvittämään asiaa, kun jäi vaivaamaan ja täällähän on kokonainen ketju aiheesta!! No onneks en oo ainut hölmö ;) Viesti tuli numerosta 05069370 ja mulla on saunalahden liittymä. Onkohan mitään uutta tietoa, että mikä juttu on kyseessä?

Mä kans tyhmänä vastasin siihen ja nyt oon ihan paineissa, kertokaa toki jos jotain ilmenee .__.

Mua ainakin v**uttaa et voin olla näin dorka ja oon kans ihan paniikissa et minkäköhän laiset laskut tässä nyt oikeesti odottaa. Olis tosi kiva tietää että mistä on kyse. Kerroin miehelle ja se ihmetteli kanssa et miten menin vastaamaan. Mä vaan jotenkin ajattelin et se on jonkun kaverin uus numero ja uus puhelin minkäkäyttöö opettelee tms. ja tektasin takas että "keneltäs viesti tuli?" Aargh!

Mulle ei tosiaan tullut kuin tuo yksi viesti iltapäivällä tuossa hieman ennen neljää. Vielä se viesti on tuolla puhelimessa tallessa mutta en ole kyllä soitellut tai tekstaillut takasin. Tarvii silti huomenna katsoa laskutiedoista että onko jo pelkästä avaamisesta lätkähtänyt lisää maksettavaa. Niin ja mulla soneran liittymä. Kiinnostaisi kyllä tietää että mikä juttu tää oikein on jos näin monelle on tullut sama viesti tän päivän aikana.

Jos tä on oikeest joku huijausviesti ja miljoonalaskut alkaa satelee ni ei hitto... aika moni kuitenki vastannu siihe, jos joku pistää saldokyselyn ni pistäkää tänne samantien tulokset et kuinka paljon ollaan köyhempiä... odotan "innolla" :/

Pelkän viestin vastaanottamisesta tuskin voi maksettavaa kertyä. Ja vaikka joku olisi mennyt viestiin vastaamaan tai soittamaan ko numeroon, niin asian varmasti saa selvitettyä operaattorin tai kuluttaja-asiamiehen kautta. Todennäköisempää on, että kyseessä tosiaan on jonkun firman tai operaattorin testiviesti, jonka joku on epähuomiossa lähettänyt isoon kasaan numeroita.

[QUOTE="mie";23428800]Miten mulla meni usko tähän ketjuun, hmmmm... Viestien määrästä ja ajoista voisi päätellä, että kyseessä on yksi ja sama tyyppi, joka täällä keskustelee itsensä kanssa :D Vaikea uskoa, että näin moni, joka olisi viestin saanut, yhtäkkiä sattuisi avaamaan tämän keskustelun Kaksplussalla. Tosin jos tää on joku tyhmä vitsi, niin vaikea kuvitella, mitä iloa tästä saa...[/QUOTE]

Ite en yleensä kylläkään pyöri kaksplussan keskustelupalstalla, mut googlettamalla numeron löysin tän ketjun ja onneks löysin ennenku kerkesin mennä vastaamaan viestiin, huh.
Itelleni tuli soneran liittymään ja salaiseen numeroon ko. viesti klo 15.25

Viesti on todennäköisesti oikea ja harmiton testiviesti koska se on radiolinjan vanha numero eli joku testaa toimivuutta lähettämällä satunaisia viestejä tarkoituksena ehkä avata joku tekstiviestpalvelu, nou hätä.

jos lähetät viestin niin se on sen hintainen kotimaannumeroon mitä se sopimuksesi mukaan maksaa samoin puhelun osalta ja kyseiset numerot näyttäis olevan radiolinjan

[QUOTE="Kysymysmerkki";23426408]Äsken tuli mun puhelimeen tekstiviesti numerosta +3585069375 ja tekstinä oli ainoastaan Moi,tämä on testiviesti. Numeroa ei löytynyt enirosta eikä googlella eikä siinä ollut lähettäjää. Mikähän tämä tämmöinen mahtoi olla? Onko kelleen muulle tullut samanlaista viestiä?[/QUOTE]

minä itse sain ihan samanlaisen viestin samasta numerosta, ainakin kolme kertaa. :oo

[QUOTE="Kysymysmerkki";23426408]Äsken tuli mun puhelimeen tekstiviesti numerosta +3585069375 ja tekstinä oli ainoastaan Moi,tämä on testiviesti. Numeroa ei löytynyt enirosta eikä googlella eikä siinä ollut lähettäjää. Mikähän tämä tämmöinen mahtoi olla? Onko kelleen muulle tullut samanlaista viestiä?[/QUOTE]

Sain kans samanlaisen, viimeinen numero vaan on eri. Mitä lie, en vastannu.

Mullekin tuli tänään päivällä tuo sama viesti. En kyllä todellakaan vastannut tai soittanut siihen :)
Ja nyt oli pakko mielenkiinnosta googlettaa se numero ja näköjään muillekin tullu :D

Yhteistyössä