Jännä miten selvästi kokkaavan ihmisen ostoskuva, vaikka vain yhden päivän ostokset...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23401644:Eiliset ostokset eli
- maito
- pari purkkia kuohukermaa
- mannaryynejä
- koiranruokaa (joka ei puudelille kelvannut :kieh: )
- pakastekalaa
- avocado
- lime
- makeita sipuleita
- paprikoita
- persiljaa
- kuskusia
- pari purkkia tomaattimurskaa
- rusinoita
- ruskeita papuja
- kirsikkatomaatteja
- koiran jointit
- chilä, mustapippuria ja cayennepippuria
Mä en tiedä vielä. Tuo oli ensimmäinen jonka ostin, ja vieraat on tulossa vasta lauantaina =) Voin kertoa lauantaina oliko hyvää. Ainakin se näyttää hyvältä tuossa kannessaOnko noi valmiit mutakakut hyviä?
Joskus katsellut moisia pakastealtaassa, mutta en vielä kokeillut...
Voisi olla hyvä vierasvara?
Olipas taas houkutteelvan näköinen ostoskasa.
Joo. Monesti yhden päivän ostoksista ei vielä saa oikein käsitystä kenenkään syömisistä tms.2 aikuista
* 3l vichya
* 2l maitoa 1%
* kivetön luumupussi
* 1 omena
* Kevyt kasvirasvalevite
* Taikaruis 100% sämpyläpussi (sis 6kpl)
* Edam 16% viipale
* Kurkku
* 2 pientä baanaanijukurttia
* 2 jacky makupalaa
* Saunapalvi pkt 3%
Kaapista löytyy sitten ihan "kunnon ruuan" ainekset jo valmiina
Osa ketjussa ostaa. Osa ei.Hirveetä einessontaa ostatte... aika paljon...
mulla on kyllà aina kauheen pienet ostokset, kun perhe pieni ja tyttòkin pàivàllà syò koulussa. minusta kaikkein hassuinta on tuo yksi banaani
Minusta se kiehtovaa, kun itse ajattelen että "ei ole banaaneita" jos vaikka hedelmäkorissa on kotona 2-3 banaani. Samalla lailla viehätyn joskus keittiönoidan hedelmäostoksista...mulla on kyllà aina kauheen pienet ostokset, kun perhe pieni ja tyttòkin pàivàllà syò koulussa. minusta kaikkein hassuinta on tuo yksi banaani
Minä olen tänään tehnyt hernekeittoa myös.niinpà mummeliisa, mà kyllà joskus kadehdin suurempia perheità, olis monta maistajaa ja voisi tehdà useamminkin kaikkea uutta. ja varmaan joku aina tykkàisi. ajattele ettà siità mun viime viikon hernekeitosta sòin sitten kolme kertaa !!!!
Mie oon pari kertaa ostanut tuon kaupan mutakakun ja kyllä ainakin sillon maistu miulle ja muillekin Vaniljajäätelöö vielä seuraksOnko noi valmiit mutakakut hyviä?
Joskus katsellut moisia pakastealtaassa, mutta en vielä kokeillut...
Voisi olla hyvä vierasvara?