Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

Se, että on valmis tapaamaan jonkun lienee eri asia kuin se, että on valmis suutelemaan jotakuta :) Vai onko ne sun päässä ihan sama juttu? :confused: Kyllä mäkin olisin - ja itseasiassa olen yhä - oikein kiinnostunut tapaamaan Blumen, kuka nyt sitten onkaan :D Mielenkiintoinen tyyppi!
Tuntuu että oon jääny pahasti jostain paitsi, ku en oo tutustunu näihin vedätyshenkilöihin ketjujen kautta. Joissakin ketjuissa aina sillon tällön nostetaan tietyt henkilöt esiin. Ja harmittaa sitten se kun ei tiedä mistä on kyse :(
Ilmeisestikkin on varsin laajan mielikuvituksen omaavia ihmisiä, ja että muistaa mitä millonkin on palstalla kertonu. Koska itte varmaan kosahtaihin alta aikayksikön omiin satuihin :D

"vieras"
Se, että on valmis tapaamaan jonkun lienee eri asia kuin se, että on valmis suutelemaan jotakuta :) Vai onko ne sun päässä ihan sama juttu? :confused: Kyllä mäkin olisin - ja itseasiassa olen yhä - oikein kiinnostunut tapaamaan Blumen, kuka nyt sitten onkaan :D Mielenkiintoinen tyyppi!
Ja siinä toinen joka mesetteli toisen palsta trollin kanssa ja teki sen kanssa treffitki.. noo ei vaan ollu munia sillä Aksu81:llä joka oliki nainen no eipä sillä kun molemmat ninalle käy. Mutta joo molemmat varsinaisia ihmistuntijoita joo :LOL: Voisi todeta, et on vakka kantensa valinnu...

Voi hyvä jysäys. On kumma tällä palstalla ettei mikään saa olla herjauksilta rauhassa.
Osa luulee tietävänsä paremmin kuin asianomaiset itte ja osa ei vaan voi sulattaa...

2 naista jakaneet suudelman. So what? Keltä se on oikeesti pois? Ei keltään. Antakaa naisten tehä mitä tekevät.

Harmaja
Voi kuinka ihana <3 onnea onnea molemmille!! :) ja kaunista kevään jatkoa!

Meistä kuka vaan voi mennä huijarin halpaan.Kukaan ei niin hyvä ihmistuntija ole etteikö joutuisi huijatuksi netissä jos niikseen.Viittaan nyt tuohon Blumeen ja omakohtainenkin kokemus löytyy nettimaailmasta.
Ihan on asia erikseen jos tutustellaan kasvokkain.Huijaaminen on silloin paljon vaikeampaa vaikka sitäkin kyllä sattuu..

[QUOTE="vieras";23401123]Ja siinä toinen joka mesetteli toisen palsta trollin kanssa ja teki sen kanssa treffitki.. noo ei vaan ollu munia sillä Aksu81:llä joka oliki nainen no eipä sillä kun molemmat ninalle käy. Mutta joo molemmat varsinaisia ihmistuntijoita joo :LOL: Voisi todeta, et on vakka kantensa valinnu...[/QUOTE]

Mitä väliä sillä on, että se oli nainen? Kertoi hyvin rehellisesti elämästään eikä valehdellut muuta kuin sukupuolensa - ja sillekin oli syy. "Aksu" kertoi mulle syynsä tähän vedätykseen ja pyysi anteeksi, koska oli vienyt sen liian pitkälle. Olisi halunnut edelleen tavata ja olisin ehkä voinut hänet tavatakin, mutta jotenkin kiireet tuoneet kaikenlaisia tekosyitä.

Edelleenkin, se, että haluaa tavata jonkun tai että mesettelee jonkun kanssa tuskin on verrattavissa siihen, että on viettänyt runsaasti aikaa yhdessä IRL, viettänyt viikon putkeen toisen luona :D yms... Aika hupsu olet, jos luulet tuntevasi jonkun täydellisesti muutaman mesekeskustelun pohjalta.

ehdinkin tuossa aiemmin jo kommentoida pelkällä sydämellä, ennenkuin luin ketjua pitemmälle, ja kävi ilmi ettei kyseessä ollutkaan suudelma miespuolisen henkilön kanssa...
no, sanotaan niin että on hyvä että tytsin ensisuudelma oli hänelle hieno kokemus, mutta itse en tämmöisenä vanahana känttynä naisten pussaamisesta perusta, no poskelle toki on tullut pussattua...mutta jos puhutaan suudelmista, ne ovat vain miehiä varten meikäläisen tapauksessa kun naisen suuteleminen ei vaan tunnu luontevalta mulle.
Mutta niin ne ajat muuttuu, nykyään kai se on jo suorastaan epänormaalia jos ei ole vähintäänkin suudellut toisen naisen kanssa.
Anyway, kiva se on lukea kun porukat jaksaa/uskaltaa jakaa onneansa täällä. :)
Mä en ajatellut suutelevani naista. Vaan ninaa. :) Ihastuin ihmiseen. Ei mulle ole kyllä ennen niin käynyt.

Tuntuu että oon jääny pahasti jostain paitsi, ku en oo tutustunu näihin vedätyshenkilöihin ketjujen kautta. Joissakin ketjuissa aina sillon tällön nostetaan tietyt henkilöt esiin. Ja harmittaa sitten se kun ei tiedä mistä on kyse :(
Ilmeisestikkin on varsin laajan mielikuvituksen omaavia ihmisiä, ja että muistaa mitä millonkin on palstalla kertonu. Koska itte varmaan kosahtaihin alta aikayksikön omiin satuihin :D
:D Palstan inside-juttuja... Huomaa aina olleensa liikaa palstalla kun tietää jokaisen viittauksen ja konnotaation alkuperän :rolleyes: Aksu oli/on oikeasti tosi lämpimän oloinen ihminen eikä mun tietääkseni hirveästi mielikuvitustaan käyttänyt, kun ainoa ero oikeaan elämään oli sukupuoli. Senhän takia jäi kiinnikin, kun oli esiintynyt myös naisena täällä. Blume oli eri maata ja jäi ilmeisesti ikuiseksi mysteeriksi kun ei ole suvainnut palata takaisin rikospaikalle :D Todella mielenkiintoiselta vaikuttava tyyppi.

[QUOTE="vieras";23401322]:) Kiva juttu.

Aika jännä vaan, olen saanut sen käsityksen, että Tytsi ja Nina ois arvoiltaan aika erilaisia ihmisiä. Mutta ei kai se ihastuminen sitten sitä kysy.[/QUOTE]

Käsitykset seksuaalisuudesta ja suhteista meillä on välillä hyvin erilaiset :D Sen sijaan muissa asioissa, kuten lastenkasvatuksessa, ympäristöasioissa ja muiden auttamisessa meillä on hyvinkin samanlaiset arvot.

Käsitykset seksuaalisuudesta ja suhteista meillä on välillä hyvin erilaiset :D Sen sijaan muissa asioissa, kuten lastenkasvatuksessa, ympäristöasioissa ja muiden auttamisessa meillä on hyvinkin samanlaiset arvot.
Eikös se oo ihan kivakin juttu että on joistakin asioista pikkasen erilaiset näkemykset? Olishan se varsin tylsää olla aina samaa mieltä :D

Eikös se oo ihan kivakin juttu että on joistakin asioista pikkasen erilaiset näkemykset? Olishan se varsin tylsää olla aina samaa mieltä :D
Siis eihän me oltais edes jaksettu tutustua toisiimme ellei me oltais niin hyviä väittelemään keskenämme :D Ei kannata lisätä tytsiä meseensä, se valvottaa aina johonkin kolmeen asti ja pitää puhua jostakin talouspolitiikasta tai polyamoriasta tai jostain :rolleyes: Ellei siis satu tykkäämään siitä :D

Jos sulle ei ole käynyt niin ja Tytsille on, niin miksi sitä ei voisi kuitenkin kommentoida pelkällä sydämellä? Koska onnellistahan se on. Oikeasti. Ei sun tarvi tehdä samaa kuin muiden, eikä muiden tarvitse tehdä niin kuin sun.
taisin kyllä sanoa että on hyvä että tytsin ensisuudelma oli hänelle hieno kokemus, siis riippumatta siitä kuka se suudeltava nyt on ollut...ja myös kiva että ihmiset täällä jakaa onneansa...tapahtuman onnellisuutta en ole mitenkään vähätellyt.
Tytsin ei tarvitse tehdä ja tuntea kuten mä, eikä munkaan tarvitsee tehdä ja tuntea kuin hän. Mutta en hämmästykseltäni enää pystynyt pelkästään sydäntä laittamaan, en edes miellyttääkseni sua tai ketään muutakaan palstalla olevaa.

Viimeksi muokattu:
"haha"
Kohta on NinaTT ylipuhunut tytsin omiin arvoihinsa, ja Ninan kämpässä harjoitetaan villejä orgioita tyyliin 2n+1m, 2n+2m jne. eikä ole avioon odottelusta tai edes seurusteluun odottamisesta enää puhettakaan ;)

eiiii juuumalaare. pitkästä aikaa palstalla poikkeemassa ja joutu otsikon nähdessään avaan siiderin, ku sivuja 18!!! sitte paljastuu et meijän oma neitsyt maaria on menny lirputtaan naista ja nyt se villi lepakko on viel viemässä neitsyt maarian INTIAAN :O

mä en tokene tästä ikinä. julma lespo tuli ja vei. :O
nonni, repsahdus tuli :LOL::LOL::LOL:

Mie nostan hattua Tytsille että halusi asiasta kertoa, kyseessä on kuitenki henkilökohtanen asia joka ei muille, kun osapuolille, kuulu. Mie ymmärrän mitä Tytsi tarkottaa kun sanoo että kyseessä on se tunne ja ihastuminen ihmiseen. Ei sitä sillon määrittele sukupuolta vaan jos tuntee niin suuren yhteyen johonki ihmiseen niin se tunne jo itessään on valtava. Onnea ensisuudelmasta Tytsi :heart::hug: Juuri tuolta sen pitääkin tuntua, että perhoset lepattaa vatsassa ja poskia kuumottaa. Sitä on varmasti mukava muistella 40 vuoden kuluttuakin ja se sama lämmin tunne valtaa mielen.

Ja heille jotka tässä nyt kovasti ihmettelevät ja miettivät että häh, onko Tytsi lepso tai bi niin mitäs sitten vaikka oliskin? Siis mitä ihmettä sitten? Miten se vaikuttaa maapallon pyörimisnopeuteen ja valtamerten lämpötiloihin tai vaikkapa Suomen sisäpolitiikkaan? Miksi siittä pitäis olla huolissaan?

Ja ennenkaikkea: Tytsi vois ihan hyvin olla teidän oma lapsenne, miettikää olisko järkevää ruveta kauhistelemaan jos oma tyttärenne/poikanne tulisi teille kertomaan siihenastisen elämänsä suurimmasta romanttisesta kokemuksesta. Se mahtais olla ihan loistotilaisuus vetää kelmut ja foliot kehiin, eikö? :D En oo vielä toistaseks kuullu myöskään semmosesta tapauksesta että hetero ois käännytetty homoseksuaaliksi mutta toisinpäin on kyllä yritetty, huonoin tuloksin.

Kyllä mie naureskelin tässä ketjussa useille letkautuksille, huumorimielellä lueskelin tätä ja nauroin ihan ääneen :D Mutta kuinka vahvasti siellä vitsien takana ollaan oikeasti sitä mieltä mistä sitä vitsiä väännetään?

"vieras"
Nyynälle: MITÄ hatunnoston arvoista on sellaisessa, et kertoo netissä jokaikisen pierun elämästään?
Ja joo vois olla vaikka mun lapsi muuten paitsi, että mun lapsi ei tilitä netissä elämäänsä koska olen omilleni opettanut missä kulkee hyvän maun sekä käytöksen raja netissä.

Mun mielestä on muuten mielenkiintoista, että moni on esittänyt huolensa tytsin puolesta tässä ketjussa mutta kukaan ei tullut ajatelleeksi, että asetelmassa myös mä voin saada takkiini... :confused: Tulipahan vaa mieleen. Vai oonks mä niin kauhea, että ansaitsisin sen?

Yhteistyössä