soijaseksi kunniaan
Kai naapurin erkki käytti kumia sillä aikaa kun suutelitte!?! Ettei vaan tuu hiv
Tuosta se tais nuo parhaimmat kelmujutut lähtee,aikaisemilla sivuilla puhuttiin kelmusta suuseksin aikana ehkäisemään seksitauteja.Saattaa kyllä hieman mennä fiilikset jos haarojen välistä kurkkaa joku hyypiö elmukelmut naamalla ja kortsu kielessä lörpöttämässä.
Ei voi mitään, mutta mä juoksisin kyllä karkuun tai hommasta eiAlkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23398881:En ole käyttänyt, mutta en myöskään ole nuollut ketään vierasta ihmistä.
Jos päätyisin jotakuta vierasta naista nuolemaan, niin satavarmasti käyttäisin. (En nyt varsinaisesti ajattele, että sellaista koskaan tapahtuisi, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Vuosikausiin ei ole vastaani kävellyt yhtäkään naista, jota olisin halunnut "siinä mielessä" ajatella. Joskus menneisyydessä kyllä..)
Mitä järkeä sun oli edes alkaa epäilemään ja spekuloimaan sitä? Ihmettelin kun yks tulee kertomaan yksityiskohtia tällaisesta asiasta julkiselle foorumille ja sinä alat spekuloimaan, että ehkäpä minusta tänne ei saa mistään positiivisesta kirjoittaa?!Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23398905:Lue mun teksti uudelleen! "Ikävää, JOS olet sitä mieltä!"
Olisit voinut vaan vahvistaa, että tarkoitit jotain muuta ja epäilykseni oli aiheeton..
Epäily ja spekulointi on keino herättää keskustelua, ehkä jopa provosoida. Ja palsta on tietääkseni keskustelua varten.Mitä järkeä sun oli edes alkaa epäilemään ja spekuloimaan sitä? Ihmettelin kun yks tulee kertomaan yksityiskohtia tällaisesta asiasta julkiselle foorumille ja sinä alat spekuloimaan, että ehkäpä minusta tänne ei saa mistään positiivisesta kirjoittaa?!
Mikäs tuo lotus-synnytysjuttu on?Mä ihmettelen ettei kukaan tässä ketjussa ole vielä maininnut lotus-synnytystä No toisaalta Jätkä muisti sen siinä aiemmassa ketjussa
Yks mun ensimmäisistä tappeluketjuista. Kyselin palstalta onko kellään tietoa ns lotus-synnytyksestä, eli siitä, ettei napanuoraa leikata vaan istukan annetaan olla kiinni lapsessa kunnes napanuora itsekseen kuivahtaa ja tipahtaa. Aihe järkytti palstaa niin paljon, että kuulen siitä käytännössä joka ketjussa vieläkinMikäs tuo lotus-synnytysjuttu on?
Onnea vaan
NinaTT jaksaa aina yllättää!
Aha kiitos,mie oon sen verran vähän aikaa palstaillut etten ole muistaakseni siun ketjuja lukenut.=)Yks mun ensimmäisistä tappeluketjuista. Kyselin palstalta onko kellään tietoa ns lotus-synnytyksestä, eli siitä, ettei napanuoraa leikata vaan istukan annetaan olla kiinni lapsessa kunnes napanuora itsekseen kuivahtaa ja tipahtaa. Aihe järkytti palstaa niin paljon, että kuulen siitä käytännössä joka ketjussa vieläkin
Mä en ole täällä pitkään aikaan kovinkaan aktiivisesti kirjoitellut kun on ollut paaaljon muita kiireitä, muun muassa ylioppilaskirjoitukset, mutta joskus aikoinaan olen aika paljonkin täällä tapellut. Entinen palstajulkkisAha kiitos,mie oon sen verran vähän aikaa palstaillut etten ole muistaakseni siun ketjuja lukenut.=)
Ihanaa ja herttaista <3 Olisipa oma ensisuudelmanikin ollut yhtä herkkä hetki, mutta minä en jaksanut odottaa ketään oikeasti hienoa ihmistä ja vituttaa vieläkin. Hienoa tytsi että arvostat itseäsi noin paljon
Kirjotatko nyt keväällä vai, vaiko ensi syksynä?Mä en ole täällä pitkään aikaan kovinkaan aktiivisesti kirjoitellut kun on ollut paaaljon muita kiireitä, muun muassa ylioppilaskirjoitukset, mutta joskus aikoinaan olen aika paljonkin täällä tapellut. Entinen palstajulkkis
Hajautan, kirjotin jo nyt keväällä äikän, fysiikan ja ruotsin kirjallinen on vielä maanantaina. Syksyllä sitten pitkä matikka ja enkku. Tavoitteena on kolme L:ää ja kaksi E:tä. Fysiikka olis voinu mennä paremmin :/ joten saattaa olla, että tulee vaa M, mut sit uusin sen syksyllä Tavoitteena siis laudatur A-ruotsista, A-enkusta ja sit pitkästä matikasta, fysiikasta tai äikästä... Mut fysiikasta ei ainakaan tällä kertaa L:ää tullu, en ehtiny lukea tarpeeksi Äikästä vois tulla, tekstitaidon kokeen perusteella arvelen siis. Matikka... No, jää nähtäväks! Onneks on koko kesä aikaa lukeaKirjotatko nyt keväällä vai, vaiko ensi syksynä?
Onko jotkut tavotteet numeroista? Tai kirjaimista