Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23398881:
En ole käyttänyt, mutta en myöskään ole nuollut ketään vierasta ihmistä.

Jos päätyisin jotakuta vierasta naista nuolemaan, niin satavarmasti käyttäisin. (En nyt varsinaisesti ajattele, että sellaista koskaan tapahtuisi, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Vuosikausiin ei ole vastaani kävellyt yhtäkään naista, jota olisin halunnut "siinä mielessä" ajatella. Joskus menneisyydessä kyllä..)
Ei voi mitään, mutta mä juoksisin kyllä karkuun tai hommasta ei
tulisi mitään jos mies jonka kanssa olen sängyssä ehdottaisi: kultti, venaa kipaisen elmukelmut keittiöstä :LOL:

[QUOTE="vieras";23398922]Ei voi mitään, mutta mä juoksisin kyllä karkuun tai hommasta ei
tulisi mitään jos mies jonka kanssa olen sängyssä ehdottaisi: kultti, venaa kipaisen elmukelmut keittiöstä :LOL:[/QUOTE]

Minusta olisi paljon iljettävämpää, jos joku tuntematon olisi suoraan valmis nuolemaan paljaaltaan.. Sehän tarkoittaisi, että on varmaan nuollut paljaaltaan kaikkia muitakin.

Viimeksi muokattu:
jaahah
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23398905:
Lue mun teksti uudelleen! "Ikävää, JOS olet sitä mieltä!"

Olisit voinut vaan vahvistaa, että tarkoitit jotain muuta ja epäilykseni oli aiheeton..
Mitä järkeä sun oli edes alkaa epäilemään ja spekuloimaan sitä? Ihmettelin kun yks tulee kertomaan yksityiskohtia tällaisesta asiasta julkiselle foorumille ja sinä alat spekuloimaan, että ehkäpä minusta tänne ei saa mistään positiivisesta kirjoittaa?!

Mitä järkeä sun oli edes alkaa epäilemään ja spekuloimaan sitä? Ihmettelin kun yks tulee kertomaan yksityiskohtia tällaisesta asiasta julkiselle foorumille ja sinä alat spekuloimaan, että ehkäpä minusta tänne ei saa mistään positiivisesta kirjoittaa?!
Epäily ja spekulointi on keino herättää keskustelua, ehkä jopa provosoida. Ja palsta on tietääkseni keskustelua varten.

Viimeksi muokattu:
Mikäs tuo lotus-synnytysjuttu on?
Yks mun ensimmäisistä tappeluketjuista. Kyselin palstalta onko kellään tietoa ns lotus-synnytyksestä, eli siitä, ettei napanuoraa leikata vaan istukan annetaan olla kiinni lapsessa kunnes napanuora itsekseen kuivahtaa ja tipahtaa. Aihe järkytti palstaa niin paljon, että kuulen siitä käytännössä joka ketjussa vieläkin :rolleyes:

Yks mun ensimmäisistä tappeluketjuista. Kyselin palstalta onko kellään tietoa ns lotus-synnytyksestä, eli siitä, ettei napanuoraa leikata vaan istukan annetaan olla kiinni lapsessa kunnes napanuora itsekseen kuivahtaa ja tipahtaa. Aihe järkytti palstaa niin paljon, että kuulen siitä käytännössä joka ketjussa vieläkin :rolleyes:
Aha kiitos,mie oon sen verran vähän aikaa palstaillut etten ole muistaakseni siun ketjuja lukenut.=)

<3
Ihanaa ja herttaista <3 Olisipa oma ensisuudelmanikin ollut yhtä herkkä hetki, mutta minä en jaksanut odottaa ketään oikeasti hienoa ihmistä ja vituttaa vieläkin. Hienoa tytsi että arvostat itseäsi noin paljon :)

[QUOTE="vieras";23398964]Siis jäikö tuo vain yhteen suudelmaan? Jos jäi, niin ei taida kovin intohimoinen suhde olla.[/QUOTE]

Tytsi lupasi palstalla aikoinaan kertoa vain ensisuudelmastaan. Ei ole luvannut kertovansa kaikkea rakkauselämästään.

Kirjotatko nyt keväällä vai, vaiko ensi syksynä?
Onko jotkut tavotteet numeroista? Tai kirjaimista :D
Hajautan, kirjotin jo nyt keväällä äikän, fysiikan ja ruotsin kirjallinen on vielä maanantaina. Syksyllä sitten pitkä matikka ja enkku. Tavoitteena on kolme L:ää ja kaksi E:tä. Fysiikka olis voinu mennä paremmin :/ joten saattaa olla, että tulee vaa M, mut sit uusin sen syksyllä :D Tavoitteena siis laudatur A-ruotsista, A-enkusta ja sit pitkästä matikasta, fysiikasta tai äikästä... Mut fysiikasta ei ainakaan tällä kertaa L:ää tullu, en ehtiny lukea tarpeeksi :( Äikästä vois tulla, tekstitaidon kokeen perusteella arvelen siis. Matikka... No, jää nähtäväks! Onneks on koko kesä aikaa lukea :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä