Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

[QUOTE="vieras";23398678]No, voi hemmetti! En mä tuota tarkottanut... *huoh* Mut tuliko hyvä mieli, kun pääsit kuittaamaan turhasta?[/QUOTE]

Ei mulle tullut sen paremmin hyvä kuin pahakaan mieli. Enintään sain lievennettyä ärtymystäni palstalaisissa yleisesti usein havaitsemaani vanhanaikaisuutta kohtaan.

jaahah
Ei hyvää päivää... Se nyt on ihan "normaalia", että joku haluaa odottaa pitkään ja kokea ensisuudelmansa tärkeän ihmisen kanssa. Se on hienoa. Ja eipä siinäkään mitään vaikka se tapahtuu samaa sukupuolta olevan kanssa. Mutta että tullaan tänne raportoimaan siitä?! :O Ja yksityiskohtainen selostus tapahtumasta! Voi elämä...

"vieras"
Nauran, siis paremminkin ulvon, ja seuraavaksi aloitan ketjun, että millä saa pissan hajun pois sohvasta! Nimittäin niin hulvatonta menoa, että pian lirahtaa!
Aluksi tää ketju oli ok.Ja onnea tytsille ja nina tt:lle. Mutta, kun luin nämä loppupään kommentit =))))Johan alkoi naurattamaan ajatus Läähättävästä miehestä vaaleanpunaisissa kumihanskoissa, kortsu kielessä ja elmukelmu rulla kourassa... Ou Jee!! Ei juma..
Kai sit vielä laskettelulasit silmillä ja uimahattupäässä.. tai leipurin myssy..

Ei hyvää päivää... Se nyt on ihan "normaalia", että joku haluaa odottaa pitkään ja kokea ensisuudelmansa tärkeän ihmisen kanssa. Se on hienoa. Ja eipä siinäkään mitään vaikka se tapahtuu samaa sukupuolta olevan kanssa. Mutta että tullaan tänne raportoimaan siitä?! :O Ja yksityiskohtainen selostus tapahtumasta! Voi elämä...
Kuulostaa siltä, että sun mielestä tänne saa avautua vain negatiivisista asioista ja tapahtumista. Jos tapahtuu jotain myönteistä, pitää vaieta tiukasti. Ikävää, jos olet sitä mieltä. :(

[QUOTE="vieras";23398840]Aluksi tää ketju oli ok.Ja onnea tytsille ja nina tt:lle. Mutta, kun luin nämä loppupään kommentit =))))Johan alkoi naurattamaan ajatus Läähättävästä miehestä vaaleanpunaisissa kumihanskoissa, kortsu kielessä ja elmukelmu rulla kourassa... Ou Jee!! Ei juma..
Kai sit vielä laskettelulasit silmillä ja uimahattupäässä.. tai leipurin myssy..[/QUOTE]
:LOL::LOL: Nää mielikuvat on palanut miun silmiin,joo tietysti vaaleenpunaisiin tiskihanskoihin
sävy sävyyn sopivat vaaleenpunaiset tai punaiset laskettelulasit ja uimalakki,turvaseksiä parhaimillaan.:D

"vieras"
[QUOTE="vieras";23398840]Aluksi tää ketju oli ok.Ja onnea tytsille ja nina tt:lle. Mutta, kun luin nämä loppupään kommentit =))))Johan alkoi naurattamaan ajatus Läähättävästä miehestä vaaleanpunaisissa kumihanskoissa, kortsu kielessä ja elmukelmu rulla kourassa... Ou Jee!! Ei juma..
Kai sit vielä laskettelulasit silmillä ja uimahattupäässä.. tai leipurin myssy..[/QUOTE]

Mä hinnan täällä myös ääneen :LOL:

Btw, kuinka moni tunnustaa käyttäneensä suuseksissä elmu-kelmua ?

"heh"
[QUOTE="vieras";23397823]No peesi! :D :LOL:

Salettiin typsy avaa uuden topikin huomenna, jossa avautuu ensimmäisestä yöstään ninattn pöksyissä.

"Ensin ninatt hiukan tunnusteli, sitten annoin luvan läpsytellä tissejä..."[/QUOTE]

:LOL:

"vieras"
[QUOTE="vieras";23398858]Mä hinnan täällä myös ääneen :LOL:

Btw, kuinka moni tunnustaa käyttäneensä suuseksissä elmu-kelmua ?[/QUOTE]

Mitähän tuo mies tuumais ku ehdottas tollasta turvaseksi sessiota? Vois markkinoida roolileikkinä. "Kuuma laskettelu keskuksen tiskari hoitelee asiakkaita"

[QUOTE="vieras";23398858]
Btw, kuinka moni tunnustaa käyttäneensä suuseksissä elmu-kelmua ?[/QUOTE]

En ole käyttänyt, mutta en myöskään ole nuollut ketään vierasta ihmistä.

Jos päätyisin jotakuta vierasta naista nuolemaan, niin satavarmasti käyttäisin. (En nyt varsinaisesti ajattele, että sellaista koskaan tapahtuisi, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Vuosikausiin ei ole vastaani kävellyt yhtäkään naista, jota olisin halunnut "siinä mielessä" ajatella. Joskus menneisyydessä kyllä..)

jaahah
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23398844:
Kuulostaa siltä, että sun mielestä tänne saa avautua vain negatiivisista asioista ja tapahtumista. Jos tapahtuu jotain myönteistä, pitää vaieta tiukasti. Ikävää, jos olet sitä mieltä. :(
Äläpä laita sanoja suuhuni. Missä sanoin, että myönteisistä pitää vaieta ja vain negatiivisista kertoa? Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin väärät oletukset. Otappa silmä käteen ja lue teksti uudelleen.

Äläpä laita sanoja suuhuni. Missä sanoin, että myönteisistä pitää vaieta ja vain negatiivisista kertoa? Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin väärät oletukset. Otappa silmä käteen ja lue teksti uudelleen.
Lue mun teksti uudelleen! "Ikävää, JOS olet sitä mieltä!"

Olisit voinut vaan vahvistaa, että tarkoitit jotain muuta ja epäilykseni oli aiheeton..

Yhteistyössä