Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

legendaarista
[QUOTE="vieras";23397843]"Sitten ninatt otti minua tukasta kiinni ja kosketti huvikumpuani sormella... Varovasti hän siirtyi alakertaan ja otti pitkän punaisen kielensä esiin ja lipaisi..."[/QUOTE]

:D :D Hauskinta shittiä tällä palstalla pitkään aikaan :D

[QUOTE="vieras";23398075]Epäilemättä. Joka kylässähän vähintään yksi seksinkipeä peräkamarinpoika on. Eikä sen naaman niin väliä, pääasia, että on rööri, mitä rassata.[/QUOTE]

Voi kun ihanaa että teet tästä yhteistyössä Scarletin kanssa taas tällaisen jankkausketjun. : / Voisko tota juttua jatkaa muualla?

"Tiheän palstailun kausi"
[QUOTE="vieras";23397801]Tää on ku jostain KasariJallun kesänumerosta! :eek:
Eisaatana! Sanokaa että te viette nyt palstamammaa kuin litran mittaa![/QUOTE]

:LOL: *ulvoo naurusta*

Mutta tarinahan on ihana. :heart:

Voi kun ihanaa että teet tästä yhteistyössä Scarletin kanssa taas tällaisen jankkausketjun. : / Voisko tota juttua jatkaa muualla?
Niin ja tässä on sitten jotkut kommentoonu asiallisesti tätä tytsin asiaa? Jep jep. Syyttäkään vain taas mua. Voisitte joskus vähän miettiä pikkuusen pidemmälle noitten syytöstenne kanssa.

foliohattu
[QUOTE="vieras";23398159]Käyttääkö lepsot muuten ehkäisykeinona jotain foliota suuseksin aikana?[/QUOTE]

Joo, kävetää muuttaa foliohatut kortsuiks sit ku ei hattua tartte enää. :) Folio onkin tosi maukasta ja kivan tuntusta.

"vieras"
Niin ja tässä on sitten jotkut kommentoonu asiallisesti tätä tytsin asiaa? Jep jep. Syyttäkään vain taas mua. Voisitte joskus vähän miettiä pikkuusen pidemmälle noitten syytöstenne kanssa.
Sä oot kyllä marttyyri.
Itsehän sinä tulit tänne jankuttamaan kuinka miehet sinua aina himoitsevat. Vaikka asia käsittelee kuitenkin tytsin ja ninatt seksielämää! Ihan kuin leuhkisit tytsille että sä saat oikeata makkaraa etkä mitään kumista:(

[QUOTE="vieras";23398185]Sä oot kyllä marttyyri.
Itsehän sinä tulit tänne jankuttamaan kuinka miehet sinua aina himoitsevat. Vaikka asia käsittelee kuitenkin tytsin ja ninatt seksielämää! Ihan kuin leuhkisit tytsille että sä saat oikeata makkaraa etkä mitään kumista:([/QUOTE]

Missä seksiä? Oon ollut tiukasti koneella alusta asti, enkä ole nähnyt asianomaisten puhuvan seksistä puolella sanallakaan.

Yhteistyössä