"vieras"
[QUOTE="lyyti";23397892]Sun luulis ryhtyneen jo iät ajat sitte.. vaikka, eihän ne lespotkaan ihan kaikkien kans ala.[/QUOTE]
Tapailette? Olette molemmat ihastuneita toisiinne?Asia on hieman monimutkainen Ei me seurustella, ainakaan sanan tavanomaisessa merkityksessä.
Älä ole julma! Mä voin matkustaa ja lupaan olla nopea. Enkä jää nurkkiin pyörimään. Rakas?No ei nyt kiitos tällä kertaa. Vaikka oletkin kiitettävän innoissaan. Mä en halua tyttö- enkä poikarakkautta tällä hetkellä, mulla on muuta tekemistä Lisäksi Helsinki on hippasen kaukana, en oikein lämpene kaukorakkaudelle enää tässä elämäntilanteessa. Mutta halata toki voin.
Varmaan samantasoista.Ei mulla ole tarvetta ruveta lesboksi kun saan miehiltä sen mitä haluan.
Joillakin ei tällä palstalla mene millään tajuntaan se, että sinkkuus ei tarkoota seksittömyyttä. Ja sekin tuntuu joitakin suorastaan vituttavan, että mä en pidä itteäni rumana vaan ihan tavallisena naisena ja vientiä kyllä riittää mullakin.
Nina.. lehtiä? Keittiössä..? Missä romantiikka?! Nyt ryhdistäydy!Tässä mun keittiössä, kyllä. Ollaan joka ilta istuskeltu tässä, datailtu, luettu lehtiä yms sen jälkeen ku lapsi/lapset on menny nukkuu.
Kulta! Et voi! En jäis. Ja lupaan kunnioittaa sua vielä aamullakin.Ei nyt kuiteskaan. Musta on kivaa olla yksin. Miehissä on kyllä se huono puoli, että ne jää nurkkiin notkumaan.
kova tarve sulla on aina todistella tätä vientiäsEi mulla ole tarvetta ruveta lesboksi kun saan miehiltä sen mitä haluan.
Joillakin ei tällä palstalla mene millään tajuntaan se, että sinkkuus ei tarkoota seksittömyyttä. Ja sekin tuntuu joitakin suorastaan vituttavan, että mä en pidä itteäni rumana vaan ihan tavallisena naisena ja vientiä kyllä riittää mullakin.
No hyvä sitten. Pelästyin jo vähän.Kyllä mä tiedän mitä mä teen :xmas: mut ei me vaa kokoaikaa jaksata kiehnätä keskenämme ku toinen tuli tänne kuiteski neljäks yöks
Lepata sinä nyt helvettihin tappelemasta tästä rakkausketjusta.Ottaako noin päähän, että ylipainoonen nainen saa ittelleen seuraa.
Noni ny on kaikki paikallaSavanna onnittelee myös :heart: