Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

"vieras"
[QUOTE="huh";23397905]Nyt veti kyllä tytsi pahemmin överiksi kuin savanna koskaan! Kehtaa vielä kertoa koko maailmalle netissä? Haloo ja hyvää päivää, ei oo kaikki jauhot pussissa.[/QUOTE]

Huomiota se on palstahuomiokin!

[QUOTE="vieras";23397900]Kulta! Halataan! Haluitsitsäkin tyttörakkautta? Asun Helsingissä. Kuva ois kiva.[/QUOTE]

No ei nyt kiitos tällä kertaa. :) Vaikka oletkin kiitettävän innoissaan. :D Mä en halua tyttö- enkä poikarakkautta tällä hetkellä, mulla on muuta tekemistä :p Lisäksi Helsinki on hippasen kaukana, en oikein lämpene kaukorakkaudelle enää tässä elämäntilanteessa. :) Mutta halata toki voin.

[QUOTE="vieras";23397921]ootteko te nyt yhes siis samas paikas?[/QUOTE]

Tässä mun keittiössä, kyllä. Ollaan joka ilta istuskeltu tässä, datailtu, luettu lehtiä yms sen jälkeen ku lapsi/lapset on menny nukkuu.

[QUOTE="lyyti";23397892]Sun luulis ryhtyneen jo iät ajat sitte.. vaikka, eihän ne lespotkaan ihan kaikkien kans ala.[/QUOTE]

Ei mulla ole tarvetta ruveta lesboksi kun saan miehiltä sen mitä haluan. :p

Joillakin ei tällä palstalla mene millään tajuntaan se, että sinkkuus ei tarkoota seksittömyyttä. :D Ja sekin tuntuu joitakin suorastaan vituttavan, että mä en pidä itteäni rumana vaan ihan tavallisena naisena ja vientiä kyllä riittää mullakin. :cool:

"vieras"
No ei nyt kiitos tällä kertaa. :) Vaikka oletkin kiitettävän innoissaan. :D Mä en halua tyttö- enkä poikarakkautta tällä hetkellä, mulla on muuta tekemistä :p Lisäksi Helsinki on hippasen kaukana, en oikein lämpene kaukorakkaudelle enää tässä elämäntilanteessa. :) Mutta halata toki voin.
Älä ole julma! Mä voin matkustaa ja lupaan olla nopea. Enkä jää nurkkiin pyörimään. Rakas?

[QUOTE="huh";23397905]Nyt veti kyllä tytsi pahemmin överiksi kuin savanna koskaan! Kehtaa vielä kertoa koko maailmalle netissä? Haloo ja hyvää päivää, ei oo kaikki jauhot pussissa.[/QUOTE]

Miksi en kehtaisi? :) Kerro ihmeessä. Luonnollinen, ihana asia, joka tapahtui todella hienon ihmisen kanssa.

[QUOTE="vieras";23397965]Älä ole julma! Mä voin matkustaa ja lupaan olla nopea. Enkä jää nurkkiin pyörimään. Rakas?[/QUOTE]

Ei nyt kuiteskaan. :D Musta on kivaa olla yksin. Miehissä on kyllä se huono puoli, että ne jää nurkkiin notkumaan. :rolleyes:

"vieras"

Joillakin ei tällä palstalla mene millään tajuntaan se, että sinkkuus ei tarkoota seksittömyyttä. :D Ja sekin tuntuu joitakin suorastaan vituttavan, että mä en pidä itteäni rumana vaan ihan tavallisena naisena ja vientiä kyllä riittää mullakin. :cool:
Varmaan samantasoista.

[QUOTE="vieras";23397985]Nina.. lehtiä? Keittiössä..? Missä romantiikka?! Nyt ryhdistäydy![/QUOTE]

Kyllä mä tiedän mitä mä teen :xmas: mut ei me vaa kokoaikaa jaksata kiehnätä keskenämme ku toinen tuli tänne kuiteski neljäks yöks :D

åttå

kova tarve sulla on aina todistella tätä vientiäs ;)

Yhteistyössä