Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

Ei elämä
Ihan söpöä joo.... Jos olisit 15 vuotias.

21-22 vuotias kihertää täällä ENSIsuudelmastaan. Ymmärrän jos neitsyyden menettämisen kanssa tahdotaan odottaa sitä suurta rakkautta, mutta suudelma? Olet varmaan 40 ennen kuin neitsyys lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei elämä;23397669:

21-22 vuotias kihertää täällä ENSIsuudelmastaan. Ymmärrän jos neitsyyden menettämisen kanssa tahdotaan odottaa sitä suurta rakkautta, mutta suudelma? Olet varmaan 40 ennen kuin neitsyys lähtee.
Miksi olet noin ahdasmielinen etkä hyväksy toisten elämäntapaa? Tytsi89:n elämä ei ole vahingollista hänelle itsellään eikä myöskään muille.

ok
[QUOTE="Mie";23397673]Siis tarkoitan siTä, että tää palstailu ei kauheasti mairittele... Että oma elämä on täälllä palstalla tyyliin. Öö.. Ymmärtäviä mitä ajan takaa..[/QUOTE]

Eipä tuosta kyllä paljoa ymmärtänyt.

No mitä se sun värkkiäs kutittaa, milloin joku muu menettää neitsyytensä tai kokee ensisuudelmansa? Eikö vois vaan olla iloinen toisen puolesta?

Hyppää sä nyt ihan ekana suohon! :kieh:

[QUOTE="Mie";23397673]Siis tarkoitan siTä, että tää palstailu ei kauheasti mairittele... Että oma elämä on täälllä palstalla tyyliin. Öö.. Ymmärtäviä mitä ajan takaa..[/QUOTE]

Jos sulla ei ole elämää palstan ulkopuolella, niin älä oleta kaikilla olevan niin. :hug:

Mun mielestä on lähinnä hienoa, ettei pidetä suutelemista kertakäyttötavarana, jota voi harrastaa kaikkien kanssa. Mulle ainakin ensisuudelma oli erityinen asia, ja olen siitä onnellinen että niin oli. :) Siinäkään ei ole mitään pahaa että on 40v ennen kuin neitsyytensä menettää, miksi se pitäisi menettää aiemmin jos se oikea ihminen ei tule vastaan?

Moi kaikki :xmas: Sain lapsoset nukkuus niin aattelin tulla kattoo mitä reaktioita tytsin suuri paljastus on saanut aikaiseksi :D Aikasemmin iltapäivällä jo kysyi lupaa, että saako kertoa tästä palstalle...

Hmm.. vaikea ymmärtää, mitä näin huonosti kirjoittava ihminen tekee yliopistolla. :D En oikein ymmärtänyt pointtiasi, mutta aikaisemmin sanoit, että Tytsi antaa ihan erilaisen kuvan täällä elämästään kuin minkä antaa opiskelijaystäville. Et siis puhunut totta vaan tarkoititkin jotain ihan muuta? Miksi kirjoitit näin, jos et sitä tarkoittanut? Mitä tarkoitat, että ei mairittele, jos koko oma elämä on täällä palstalla? Koetko sen ongelmaksi että sinulla on näin?

[QUOTE="vieras";23397694]Onko tämä nyt joke?

Siis mitä VITTUA?!!?

Tytsi ja ninatt muka? :eek: :eek: :eek:

Oottekste siellä ninan luona nyt? Lespoilettekste? :eek:[/QUOTE]

Tytsi on käymässä, tuli jo keskiviikkoiltana tänne meille.

En tiedä voiko hetero ja biseksuaali lesboilla keskenänsä :D Eikä tätä datailua vissiin lesboiluksi voi kutsua vaikka me leboja oltais? :confused:

"Mie"
Jos sulla ei ole elämää palstan ulkopuolella, niin älä oleta kaikilla olevan niin. :hug:
Mulla on. Siksi olen harmaana koska en todellakaan jaksa rekisteröityä. Joskus sattumoisin katsoin kuva ketjua jossa tytsin kuva ja tunnistin yliopistolta. Mutta tarkotan sitä, että loppupeleissä aika pieni marginaali ihmisiä kertoilee elämästään niin yksityiskohtaisesti kuin jotkut... Mä käyn välillä nauramassa teidän juttuja ja harvemmin todellakaan vastaan, koska tässä ipadissä on ennakoiva teksti syöttö ja tosi huono kirjoittaa, siksi noita ihmeellisiä virheitä tulee kun nopeasti kirjoittaa. Mutta hei, kaikkea hyvää :)

Yhteistyössä