Alkuperäinen kirjoittaja hui sentäs;23397424:hmm...ei ehkä kannata tulla tänne kehuskelemaan että kuinka antelet kaikille...?sinua voidaan luulla..noh..kevytkenkäiseksi..:O
Se on tässä kaikkein hämmentävintä, että olen hetero (ainakin pääosin) ja siksi kesti ymmärtää, että olen ihastunut. Ihastuin tällä kertaa ensisijaisesti ihmiseen. En ole koskaan ennen ollut ihastunut naiseen.siis palstanaiset kuhisee keskenään?onko ap lesbian...??:Ono mutta kuiteski,tuuhan kertomaan ku oot vällyjen väliin eksynyt...tai jonnekkin...
Ohoh? Onnittelut teille Jäikö tämä tähän yhteen kertaan vai onko tästä tarkoitus tulla jotain muutakin?Kyllä. :heart:
:O:xmas:=):heart:Kyllä. :heart:
No, olipas idioottimainen kommentti. Mutta mitäpä muuta Neiti Majurilta voi odottaa. :kieh:Onko pappi syyllinen?
Onnea Tytsi ja NinaTT suudelmasta :heart:Kyllä. :heart:
Onko tuo ihastuminen molemminpuolista? Olette molemmat ihastuneita toisiinne?Se on tässä kaikkein hämmentävintä, että olen hetero (ainakin pääosin) ja siksi kesti ymmärtää, että olen ihastunut. Ihastuin tällä kertaa ensisijaisesti ihmiseen. En ole koskaan ennen ollut ihastunut naiseen.
Niin, sähän olet Soinin morsmaikku. :kiss:En huoli
EhdIn kirjoittaa ton ennenkuin hokasin.... No onnee vaan... Mut Eija ninatt asunut hesassa tai siellä päin?Se "mies" on tuolla viereisessä huoneessa.
NinaTT varmaan ihan vaan säälistä pussas Tytsiä... No haloo sentään .Onko tuo ihastuminen molemminpuolista? Olette molemmat ihastuneita toisiinne?
hmm...tää ketju on hyvin kiinnostava....Se "mies" on tuolla viereisessä huoneessa.
Kyllä mä voin suudella ihmistä, johon olen ihastunut. En ole ikinä kuvitellut, että mun pitäisi seurustella sitä ennen. Sen pidemmälle en menisi.Ymmärsinkö siis oikein, että nyt Tytsi89 ja NinaTT seurustelee? Kun eihän Tytsi muuten olisi ketään suudellut ilman vakavampia ajatuksia.
NinaTT voi pian tulla itse kertomaan.Onko tuo ihastuminen molemminpuolista? Olette molemmat ihastuneita toisiinne?