miehen omituinen käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"siru"

Vieras
ollaan oltu miehen kanssa kohta 5-vuotta yhdessä ja hän ei ole koskaan seurustelumme aikana pitänyt esim.rock-musiikista tai jääkiekosta ja nyt yhtäkkiä jääkiekkoa pitää katsoa ja tiettyä joukkuetta pitää kannustaa ja kattella kaikki uutisotsikot kyseisen joukkueen peleistä jne ja siis monta kertaa päivässä...mikä häntä ei ole koskaan aiemmin kiinnostanut ja nyt on konekin täynnä jotain ihme musiikkia mitä kuuntelee youtubesta,siis sellaista mitä aiemmin on haukkunut ja jota ei varmastikaan tuu koskaan ymmärtämään saati kuuntelemaan. miehen mielestä puutun nyt liikaa hänen asioihinsa,kun mainitsin ihmetteleväni näitä kyseisiä innostuksia ihan yhtäkkiä... mitä tämä voi tarkoittaa? on siis tosi vähäpätöinen juttu,mutta mieltäni kovasti askarruttaa...

Jos ne onkin semmoisia juttuja, joista se ennen sua diggaili enemmänkin ja nyt huomaa, että kaipaakin sitä omaa aikaa ja juttua niiden muodossa. Tietty alkuhuuma on ohi eikä jaksa enää innostua vaan susta vaan kaipaa vanhoja meininkejäänkin.

No kuulostaa kyllä siltä, että jonkun kanssa on vähän säpinää, joka ko. joukkuetta kannustaa ja musaa kuuntelee. Yleensä jos noin intensiivisesti jostain ihan uudesta kiinnostuu aivan täysillä, niin syynä on joku toinen tyyppi.

Hmm.. Jääkiekosta voin sanoa sen verran, että mua ei aiemmin kiinnostanut yhtään ja sit sekosin siitä ihan ykskaks, kun tulin katsoneeksi yhden pelin telkkarista.. Kohta olikin jo "oma joukkue", jonka edesottamuksia piti seurata just tuollain vähintään kerrran päivässä, vaikkei ollut edes pelejä..:D No, onneks nyt on vähän hulluus helpottanut siltä osin, kun alkuinnostuus laantui.. Mulla ei ainakaan tämä tarkoittanut mitään sen kummempaa kuin sitä, että hurahdin totaalisesti...:D

[QUOTE="pipo";23397049]Sillä on toinen nainen tietysti :)[/QUOTE]

Ei jumalauta näitä ihmisiä, joilla vastaus kaikkeen on aina toinen nainen. Eikö ihminen muka voi kiinnostua uusista asioista ilman pettämistä?!

Ikinäkö ette itse ole yhtäkkiä innostuneet jostain jutusta ihan täysillä? Ollut pakko lukea jonkun kirjasarjan kaikki osat? Ostaa jonkun bändin kaikki levyt? Katsoa onko jollain palstalla jotain mehevää keskustelua päällä?

olen itsekin innostunut jne asioista mutta mieheni kyllä tietää ne ja toisemme kuitenkin aika hyvin tunnetaan...hän on tosiaan vihannut jääkiekkoa aiemmin,ei nää kuulemma mitään järkee että isot aikuiset miehet luistelee jäällä jonkun kiekon perässä...että siksi tämä innostus vähän nyt yllätti mut täysin...

Ihmiset muuttuu.

Oma isäni innostuu noin 5 vuoden syklillä uudesta harrastuksesta aivan totaalisesti. Äitini on helisemässä kun nurkat pursuaa harrastelijaradioita ja hyrräkeloja sekä Junnu Vainion levyjä. Oma mieheni taas on sellainen, että välillä on pitkä suvantovaihe, ettei musiikki kiinnosta eikä kirjatkaan eikä urheilun seuraaminen, ja sitten kappas onkin taas sellainen hypetysvaihe, että ostetaan pirusti levyjä jne. Ehdin olla kaksi vuotta naimisissa kun mulle selvisi, että se samperi tykkää katsoa hiihtoa telkkarista. Ja itse inhoan moista syvästi. Kyllä yllätti.

tähän vielä lisäksi että otti mua nyt myöhemmin käsivarresta kiinni lujaa,liiankin lujaa ja käski mun pysyä erossa hänen jutuistaan... ei ole sellaistakaan koskaan aiemmin tehnyt...vieläkö on ihan vaan jotain uutta innostusta jostain jääkiekosta vain...mua alkaa nyt tosissaan mietityttää se toisen naisen mahdollisuus tai ainakin jonkun näköinen ihastus... mutta empä taida asiasta enää puhua,kun oli miehelle kerta noin kova paikka..

Onko se käyny peleissä? Ja sen jälkeen tehny ton, et ottanut sua liian lujaa käsivarresta kiinni? Toisilla jääkiekkopelit aiheuttaa aggressiivisia reaktioita. Ja se rokki soi siellä matseissa usein...
Voi olla käsi kädessä tuo ilmiö...mut en tiiä sanoo sun kohalla.
Mut suosittelen seuraamaan tilannetta ja jos yhtään uhkaa sun henkeä sanallisestikaan, niin lähde äläkä jää kattomaan mitä vois tapahtua.

ei ole ollut peleissä...ja tää tuli nyt vasta parin päivän sisällä tää hänen innostus ja on ollut tosi hermoheikkona nyt,ärähtäny lapsillekin tänään ja nyt sitten mullekin... mitä ihmettä? en tunne miestäni enää ollenkaan,ei ole yhtään hänen tapaistaan tuollainen!

Ei jumalauta näitä ihmisiä, joilla vastaus kaikkeen on aina toinen nainen. Eikö ihminen muka voi kiinnostua uusista asioista ilman pettämistä?!

Ihmettelin kanssa näitä pahvipäitä,mutta toisaalta myös aloittajaa. Miksi ei ihminen saa kiinnostua jostain uudesta harrastuksesta kuten jääkiekon seuraamisesta?

Aika tylsää on ihmisen elämä, jos ei koskaan ole innostunut mistään. Eipä sitä kait sitten ymmärrä niitä jotka innostuvat.

Tuo että suuttuu kun ystävällisesti kysyt asiasta on kyllä outoa. Olisko joku työkaveri innostanu peliasioihin? Todennäköisemmältä kyllä tuntuu että olis joku nainen kun noin tiuskii...Oma arkielämä tympii ja haluaisi olla ihastuksensa kanssa.

Kuule, jääkiekosta voi seota ihan yks, kaks. Kaverit selittäny ja ohjeistanu, niin on ilmeisesti alkanu ymmärtää sen päälle ja sit vienykki mennessään.

Kaverit suositellu kuuntelee kyseisiä bändejä ja nyt tykästyny niihin. Voihan kaikkee kuunneella, eikä silti välttämättä tarvi suorastaan fanittaa.

Mitä taas tulee noihin sun kyselyihin ja ihmettelyihin, niin kannattaa miettiä millä äänensävyllä ne esittää. On voinu hermostua vaan siihen että, kyselet ja ehkä epäilet ja vähänkin jos on väsymystä niin hermostuu. Jotain tollasta uutta jos, ihmisen elämään tulee, niin ei todellakaan välttämättä tarkota sitä että, olis joku toinen.

Munkin mies saattaa aina yht'äkkii innostua jostakin uudesta asiasta, enkä silti ihmettele sitä yhtään. Innostun itekki useimmiten kaikesta mielenkiintosesta :D. Aika rajattua olis elämä jos, heti epäillään että, pettää kun kiinostuu uusista asioista. Mee kuuntelee niitä sun miehen kanssa yhessä ja kattokaa yhessä jääkiekkoo. Mä katon kans miehen kanssa jääkiekkoo, vaikken siitä mitään ymmäräkkää, mut saanpahan olla ainakin lähellä :D.