Vastenmielinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musiikkimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mikko";23393726]Tiedän, tuollaisia ihmisiä pitää arvostella ja sanoa heille että olette perseestä. Miten ne muuten oppivat tavoille tai tajuavat mistään mitään.[/QUOTE]

Ihmisellä on oikeus olla sellainen kuin on ja jos ei seura tai pärstä miellytä, niin jalkaa vaan toisen eteen :) Baanaa riittää...ja miehiä sekä naisia. Se on niin yksinkertaista eikä tartte pelleksi ryhtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja cheek on söpö;23393765:
Ihmisellä on oikeus olla sellainen kuin on ja jos ei seura tai pärstä miellytä, niin jalkaa vaan toisen eteen :) Baanaa riittää...ja miehiä sekä naisia. Se on niin yksinkertaista eikä tartte pelleksi ryhtyä.

No jos näen tälläistä sekopäistä menoa jossa ihmiset ovat suunnilleen narsisteja niin satavarmasti huomautan, että onko teillä kaikki ruuvit päässä vai mikä teitä oikein vaivaa.

[QUOTE="Mikko";23393780]No jos näen tälläistä sekopäistä menoa jossa ihmiset ovat suunnilleen narsisteja niin satavarmasti huomautan, että onko teillä kaikki ruuvit päässä vai mikä teitä oikein vaivaa.[/QUOTE]

Ja tämä hyödyttää ketä? Teet lyhyessä ajassa oman päätelmäsi toisesta ihmisestä ja tulostat suusta ulos jotain, joka saattaa loukata hyvinkin syvästi? Mitä hyötyä siitä on kellekään?
Jos tätä maailmaa ja ihmisiä haluaa jotenkin muuttaa, niin ensin on paras aloittaa ihan omasta itsestään....

Tai alkaa tehdä hyvää musaa...;)

[QUOTE="Mikko";23393780]No jos näen tälläistä sekopäistä menoa jossa ihmiset ovat suunnilleen narsisteja niin satavarmasti huomautan, että onko teillä kaikki ruuvit päässä vai mikä teitä oikein vaivaa.[/QUOTE]

ei helvetti :) Voitko sä olla todellinen? :D Mistä sä edes puhut? Etkö sä tajua miten pussiin sä oot tässä keskustelussa ittes saanu? Sähän olet itse se henkilö jota eniten halveksit :D

Minä puutun kaikenlaiseen kiusaamiseen ja henkiseen väkivaltaan, jos te ette siitä pidä niin mitä sitten, jos saan yhdenkin ihmisen elämän paremmaksi, niin se on sen vaivan arvoista. En katsele lähipiirissä tai muutenkaan mitään kaksinaamaisia ihmisiä hyvällä vaan heidät pitää laittaa selkä seinää vasten, että tajuavat lopettaa.

[QUOTE="Mikko";23393885]Minä puutun kaikenlaiseen kiusaamiseen ja henkiseen väkivaltaan, jos te ette siitä pidä niin mitä sitten, jos saan yhdenkin ihmisen elämän paremmaksi, niin se on sen vaivan arvoista. En katsele lähipiirissä tai muutenkaan mitään kaksinaamaisia ihmisiä hyvällä vaan heidät pitää laittaa selkä seinää vasten, että tajuavat lopettaa.[/QUOTE]

Niin miten tämä liittyy musiikkiin? :)

:D sähän avarakatseinen oot :) "Suurin osa naisista on kamalan kieroja ja itsekkäitä selkäänpuukottajia" :) Hyvä asenne :D hahaha ei voi olla totta...

Se on oikeasti ihan totta. Oon koko elämäni ollut päiväkodista asti suurimmaks osaks vain poikien seurassa, koska en vaan tuu tyttöjen kanssa toimeen. Mitä avarakatseista siinä oon jos MINÄ en tule YLEENSÄ naisten kanssa toimeen, ja ihan kokemuksesta näin sanon?

[QUOTE="Mikko";23393685]Vain harvojen naisten kanssa pääsee johonkin syvällisempään yhteyteen, loput ovat sitä pintapaskaa. Todellakin saa olla mielipiteitä, mutta jos ei ole mielipiteitä kun toisen ihmisen persoonasta, ulkonäöstä tai muusta materiasta niin en jaksa. Toisten ihmisten jatkuva arvostelu ja kaksinaamaisuus on typerää, ollaan olevinaan jotain.[/QUOTE]

:D Mulla on mielipiteitä ihan kaikesta, mutta joskus oikein hyvien perusteluiden jälkeen saatan vähän muuttaakin kantaa, mutta en tosiaankaan sen mukaan mitä muut sillä hetkellä paikalla olevista on mieltä...

[QUOTE="Mikko";23393885]Minä puutun kaikenlaiseen kiusaamiseen ja henkiseen väkivaltaan, jos te ette siitä pidä niin mitä sitten, jos saan yhdenkin ihmisen elämän paremmaksi, niin se on sen vaivan arvoista. En katsele lähipiirissä tai muutenkaan mitään kaksinaamaisia ihmisiä hyvällä vaan heidät pitää laittaa selkä seinää vasten, että tajuavat lopettaa.[/QUOTE]

No tämä on hyvä asia, että kiusaamiselle ja henkiselle välivallalle tehdään stoppi ja asetetaan nollatoleranssilinja. Mutta nyt jää mietityttämään asioiden ristiriitaisuus; haluat puolustaa muita, mutta olet itse valmis menemään sanomaan rumasti päin naamaa (kts. aikaisempi kirjoituksesi).

Aika hassua väittää, että suurin on naisista on kieroja ja selkäänpuukottajia.

Koko maailmaa ja ihmisiä en tunne, naiset ovat niitä kieroja ja selkäänpuukottajia minun omien kokemusten perusteella, miehissä aniharvinaisuus jos tälläistä tapahtuu, miehet ymmärtävät pyytää anteeksi ja hävetä omaa touhuaan, naiset eivät. Okei, on miehiä myös mitkä eivät tajua hävetä, mutta aniharvinaisuus tämä on.

Se on naisen luonne. Olisin varmaan itsekin ihan samanlainen jos en olisi enemmän miespuolisten kanssa tekemisissä. Enkä mäkään täydellinen nainen ole, osaan mäkin olla (huomattavan) kiero ja puhua paskaa muista jos niikseen tulee.

Mistä sinä tiedät, mikä on "naisen luonne"? Anteeksi nyt, mutta asetat itsesi aika naurettavasti jalustalle toteamalla näin, ja vielä lisäämällä, että itsehän et ole lainkaan sellainen, koska olet lähinnä miesten seurassa. Ehkä siinä omassa käytöksessä on enemmän miettimisen varaa, jos ei tosiaan tule lainkaan naisten kanssa toimeen. Naiset eivät ole mikään yksi massa.

Olen huomannut, että nainen on 99%:n varmuudella vastenmielinen naisenkuvatus, jos hän kuuntelee seuraavia bändejä tai artisteja:

Cheek
Irina
Klamydia
Kolmas Nainen
Lauri Tähkä
Maija Vilkkumaa
Mamba
PMMP
Popeda

Zen Cafe

Muuten naisen musiikkimaulla ei ole mitään väliä, mutta kokemukseni mukaan, jos nainen kuuntelee useampaa tuosta listasta, niin kyseessä on niin vastenmielinen ja typerä ja juntti akka, ettei sellaisen seuraa kestä. Ei sitä seksinkään takia ihan kaikkeen pysty taipumaan.

Jaa. No, mun onneni on, ettet tuu ainakaan muhun sekaantumaan. ;)

Aika hassua väittää, että suurin on naisista on kieroja ja selkäänpuukottajia.

Ei mun mielestä. Niin kuin kaikki tietävät, miehillä ja naisilla on erilainen tapa ajatella ja käyttäytyä, noin suurpiirteisesti jaoteltuna. Miesten kanssa on huomattavasti helpompi oleilla kun tietää ettei jälkeenpäin kuule kummallisia "toi sano et se sano et sä sanoit päläpäläpälä" selostuksia ja siitä johtuvia vihan ja katkeruudenpurkauksia. Myöskin nainen on naiselle susi mun mielestä, aina ollaan kateellisia, koitetaan lytätä toista jotta itse näyttäisi paremmalta ja niin edelleen, kyllähän sen täältä palstaltakin huomaa. :)

Käsittääkseni tää keskustelu ei pelkästään rajautunut musiikkiin, vaan siitä oli kyse millaisen kuvan henkilön musiikkimaku antaa toiselle ihmiselle.

Mutta tosiasia on, että ihminen on aika rajoottunut jos musiikkimaun perusteella arvioi minkälaanen ihminen on ja sen takia ei halua tutustua mahdollisesti aivan mahtavaan ihmiseen.

En mäkään tykkää kaikkien kaverien kans just samasta musiikista, mutta meillä on olemassa muutakin kuin musiikki meidän välillä.

Ei mun mielestä. Niin kuin kaikki tietävät, miehillä ja naisilla on erilainen tapa ajatella ja käyttäytyä, noin suurpiirteisesti jaoteltuna. Miesten kanssa on huomattavasti helpompi oleilla kun tietää ettei jälkeenpäin kuule kummallisia "toi sano et se sano et sä sanoit päläpäläpälä" selostuksia ja siitä johtuvia vihan ja katkeruudenpurkauksia. Myöskin nainen on naiselle susi mun mielestä, aina ollaan kateellisia, koitetaan lytätä toista jotta itse näyttäisi paremmalta ja niin edelleen, kyllähän sen täältä palstaltakin huomaa. :)

Kyllä kuule miehistäkin löytyy ihan samallalailla kuin naisistakin. Ei ne mitään ihmeolentoja ja pyhimyksiä ole tämän suhteen. Niillä ne asiat tulee vaan usein vähän erilailla ilmaistuksi kuin naisilla.....

Se on oikeasti ihan totta. Oon koko elämäni ollut päiväkodista asti suurimmaks osaks vain poikien seurassa, koska en vaan tuu tyttöjen kanssa toimeen. Mitä avarakatseista siinä oon jos MINÄ en tule YLEENSÄ naisten kanssa toimeen, ja ihan kokemuksesta näin sanon?

Ja vikahan on tietysti niissä muissa? :D :D
Minulla on aina ollut enimmäkseen naisia ystävinä ja toki siihen on mahtunut draamaa, mutta en silti ole ilkeä selkäänpuukottaja.

Täällä on ihania juorukerhoja ABC:llä ja ärrällä. Ei ole naisporukkoja...

Yhteistyössä