B
bullaa
Vieras
Siis mietin vaan että onko se yleistäkin kun mulla on kaks kaveria, jotka aina kyttäilee puistossa toisten lasten vaatteita ja puhuu selän takana pahansuovasti niistä mammoista kenen lapsilla on jotain kalliita haalareita tms. Siis sillee "on tuoki kumma ku sen pitää aina ostaa tuota ja tuota merkkiä,eikö voi halvempi kelvata!" ihan niinku se jotenki ois heille kuuluva asia. Kumpiki mamma on usean lapsen kotimammoja ja elävät sossun tuilla. Kumpikaan ei oo ollu päivääkään töissä vaikka ovat 30vuotiaita, toisella ei oo ees koulutusta. Ovat selkeästi kateellisia niille joilla on raha-asiat paremmin hanskassa ja voivat ostaa lapselleen muutakin kuin sen kirppishaalarin. Siis ei muuta mutta mua on alkanu ärsyttää niiden seurassa oleminen kun en jaksais kuunnella niiden selostuksia siitä minkälaisen haalarin se naapurin mikko taas sai. Lisäksi ittelle on tullu sellanen anteeksi-että-en-elä-kuten-te-olo kun itselläni on raha-asiat kunnossa ja pystyn ostaa lapsilleni mitä haluan (tosin en siltikää osta mitään 150e haalareita, halvemmatki riittää). Joskus oon miettiny että mitähän ne minusta puhuu selän takana.
POhdin vaan että onko tällaisia mammoja paljonkin olemassa vai onko mulla vaan ollu huono tuuri?
POhdin vaan että onko tällaisia mammoja paljonkin olemassa vai onko mulla vaan ollu huono tuuri?