kieltämättä facebook on jokseenkin viihdyttävä jos on tylsää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
kaverien kaverien tekstit näkyy mulle saakka ja niissä ruoditaan mm. kuinka paska sossu on kun ei maksanut tarpeeksi rahaa tässä kuussa ja kuinka se paska eksä ei tullutkaan hakemaan lapsia että pääsis baariin tuulettumaan. Tajuaako nämä ihmiset kuinka monille niiden tekstit näkyy, vai onko tuo ihan normia kertoa KAIKKI?

Olen myös ihmetellyt miten ääliöitä ihmiset on. Mun yksi kaveri kirjoittaa koko ajan eksästään jotain paskaa ja usein vielä tämän eksän seinälle, ovat kavereita keskenään. Eikö se idiootti ämmä tajua, että nolaa itsensä ja eksänsä tollasessa touhussa!

Pitäis varmaan poistaa kavereista tuommoset horot.

Olen myös ihmetellyt miten ääliöitä ihmiset on. Mun yksi kaveri kirjoittaa koko ajan eksästään jotain paskaa ja usein vielä tämän eksän seinälle, ovat kavereita keskenään. Eikö se idiootti ämmä tajua, että nolaa itsensä ja eksänsä tollasessa touhussa!

Pitäis varmaan poistaa kavereista tuommoset horot.

Sekö siitä kaverista horon tekee,että kirjoittelee eksästään paskaa?

[QUOTE="jännä";23387493]Sekö siitä kaverista horon tekee,että kirjoittelee eksästään paskaa?[/QUOTE]

Kyllä, kun eksä ei ole tehnyt mitään ja naisen takia niillä ero tuli kun ei malttanut pitää housuja jalassa, nyt haukkuu eksäänsä koska se on tuhonnut hänen elämänsä.

Höh! Mun mielestä tuollaiset ap:n kuvailemat päivitykset olisivat ihan tylsyyden huippu enkä lukisi niitä kenenkään seinältä. Jopa Nykäsen järjestyksessä 756. avioero on mielenkiintoisempi kuin jonkun kaverin kaverin arkisten ongelmien ruotiminen.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23387579:
Höh! Mun mielestä tuollaiset ap:n kuvailemat päivitykset olisivat ihan tylsyyden huippu enkä lukisi niitä kenenkään seinältä. Jopa Nykäsen järjestyksessä 756. avioero on mielenkiintoisempi kuin jonkun kaverin kaverin arkisten ongelmien ruotiminen.

jaa ehkä sulle sitten on ihan normia ruotia kaikki ongelmansa missä seurassa vaan.. tuttua ilmeisesti.

[QUOTE="vieras";23387610]jaa ehkä sulle sitten on ihan normia ruotia kaikki ongelmansa missä seurassa vaan.. tuttua ilmeisesti.[/QUOTE]

Omista asioistani (siis niistä ihan oikeista) en puhu juuri kenellekään koskaan mitään. Jos kaverit kertovat arkisista ongelmistaan, autan jos pystyn. Jos kavereitten kavereilla on ongelmia, en katso resurssieni riittävän niitten huomoimiseen, mutta kaikista vähiten koen viihtyväni sellaisia juttuja kuuntelemalla..

Yhteistyössä