kiitokset ovitestivinkeistä
mä taidan tilata ensi kiertoon noita sofi one test liuskoja, näkyivät olevan tosi edullisia. eivätkä voi ainakaan huonommin toimia kuin nuo davidit, joita viimeksi yritin käyttää.
imoen, kattokassinen ja tunturihilla pahoittelut tätistä
ja tunturihillalle erityisesti halaus menetyksenne johdosta :hug:
vaniljainen minusta on päinvastoin ihanaa lukea odotusajan kuulumisia, etenkin kun se plussanut on joku samanlaisen pitkän piinan läpikäynyt, kuten me. pitää toivoa yllä
iiku kyllä ovis voi olla jo kp 10/11. jos sulla on normaalistikin lyhyt kierto, niin sehän on jopa todennäköistä, että on aikaisilla kp:llä. joka tapauksesas, hyvin ootte varmasti hyödyntäneet oviksen, oli se sitten kp 10 tai 14, ja sehän se tärkeintä
nefertar oletkos testaillut? oireista en kyllä minäkään mene enää koskaan vannomaan mitään, luotan ainoastaan testiin ja siihen ettei tätiä näy.
kaktuspiikki tervetuloa mukaan :flower: täällä saa avautua meidän iloksi ihan niin paljon kuin jaksaa, niin me muutkin teemme!! =)
babies tsemppiä loppukiertoon, jospa niitä clomeja ei siltikään tarvittaisi...
ON: kp30 ja dpo ehkä 10. teen testin mahdollisesti huomenna, mutta taitaa olla turhaa. alaselkää nimittäin alkanut särkeä, kuten usein ennen kuukautisia
lämmöt on kyllä vielä koholla (37+), vähän vihloo alavatsalla välillä ja tissit arat, mutta nehän ei ole todiste muusta kuin siitä on ainakin ovuloinut. no, sekin on mulle tosiaan aina erävoitto ja sinällään ihan mielenkiinnolla odotan, että milloin ne menkat nyt sitten alkaa, koska niiden perusteella saa selville myös milloin se olikaan ovulaatio (mulla aika oviksesta kuukautisiin on hyvin tarkaan aina ollut se 14pv). jos oikein arvelin, niin la/su vois menkat alkaa. eli varmaan just silloin ei ala ja olen tulkinnut kroppaani jälleen kerran täysin väärin!
plussaisia kevätpäiviä, olisipa todellakin taas jo jonkun aika plussata tästäkin ketjusta!