Uskaltaisitko lähteä treffeille....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinkkumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinkkumamma

Vieras
Olen sortunut tuohon deittipalstailuun, ja nyt siellä laittoi suht komea ulkomaalaistaustainen mies viestiä että haluaisi tavata. Hieman epäilyttää, kun mies on asunut Suomessa vasta 2 vuotta, ja kovat on halut päästä treffeille.
Halusi mun kotiin pariksi päiväksi että voidaan tutustua, sanoin että ei käy kunnen tunne että jos haluaa treffeille niin kaupunkiin ja yönsä viettää hotellissa. Hänelle sopi ja antoi vielä numeronsakin. Tulee n. 300km päästä.

Lähtisittekö treffeille tämmösen kanssa?

Niin, siksi sanoinkin että kahvit sitten kaupungilla... Hieman epäilyttää kyllä. Mutta toisaalta en epäile sen ulkomaalaistaustan takia, vaan sen kovan halun tavata takia. Muutama viesti siis laitettu... Tai no liittyyhän tämä mun pelkoni siihen ulkomaalaistaustaan, mietin vaan että hakeeko vaan oleskelulupaa. Jos onkin mukava mies muuten... En tiiä. Hankalia tälläiset asiat.

En lähtis, ja se johtuis ihan vaan siitä, että tyyppi varmaanki puhuis niin huonoa suomea etten ymmärtäis, tai ei suomea ollenkaan.
JOS lähtisin, ehdottomasti ois tapaaminen yleisellä paikalla niin, että voisin helposti poistua paikalta jos ei miellytä.

Mun mielestä myös vähän liian innokas. Ennen kun ootte edes tavannu, ehdottelee että tulis pariks päiväks sun luokse, ehdottiko se ollenkaan että voisit mennä sen luokse? Jos ei, niin se olis epäilyttävää. Jos kuitenkin kiinnostaisi ja tuntuis mukavalta, niin tapaisin ehkä julkisella paikalla. Ja mielummin jossain puolessavälissä enkä omalla tai hänen paikkaunnallaan. Hmm, mun epäluuloisuuteni vaikuttaisi myös hänen alkuperäinen kotimaa, joissain maissa naisen asema on todella huono ja jos hän olisi juuri näistä maista, olisin epäluuloisempi.

Jos se muuten kiinnostaa niin lähtisin, tosiaan julkinen paikka paras. Yrittäisin ottaa selvää innokkuuden motiiveista, onko kyseessä vaan oleskeluluvan metsästystä vai aitoa kiinnostusta (vai molempia...).

Minkä maalainen? Nigerialaisen kanssa en lähtisi, ne on aikamoisia gigoloita.
Tuo hyökkäävyys ja suorapuheisuus kuuluu kyllä eri tavalla kuin Suomessa kulttuuriin joten jos se ei häiritse niin mene ihmeessä tapaamaan julkiselle paikalle äläkä kerro missä asut ihan heti alkuun.

Nigerialainen gigolo? Mun naimisissa olevalla anopille oli yritetty naittaa tämmöistä nuorta nigerialaista... Sille oli töihin tullut kesätyöntekijä, joka oli sitten niin yrittänyt puuhata morsianta tälle tutulleen.
Tapaa se sitten päivällä ja ihmisten ilmoilla. Voi osoittautua tosi kohteliaaksi ja muutenkin tosi ihanaksi, mutta kun arki ja seurustelu koittaa niin tilanne uusi...

En tajua vastauksia. En minä ainakaan ulkomaalaistaustan takia jättäisi menemättä. Eikä innokkuus tarkoita välttämättä mitään pahaa. Ja samat rasistiset varoittelijat on osa saaneet turpiin syntyperäisiltä suomalaisukoiltaan...tekopyhyyden huippu.

Kuinka kauan olette keskustelleet deittipalstalla ja tosiaan, minkä maalainen mies on? Mitä tiedät hänen taustastaan; Miksi hän tuli Suomeen? Onko Suomen kansalainen vai turvapaikanhakija? Onko töissä? Ym...

Nämä kaikki - sekä fiilikseni tästä tyypistä - vaikuttaisivat päätökseeni.

Ihan sama onko ulkomaalaistaustainen vai suomalainen, sopisin treffit johonkin julkiselle paikalle...ravintolaan...kahvilaan tms. Nykypäivänä kun ei muutakaan uskalla, kaikenlaisia hulluja kun on liikenteessä.

Vastahan iltalehdessä oli se juttu kolmekymppisestä naisesta, joka vei ravintolasta kakskymppisen miehen kotiinsa ja mies tappoi sen naisen raa'asti.

Kyllä mä tiedän että mies voi osottautua väkivaltaiseksi myöhemminkin ja jopa perheenisiä on vaimonsa tappanut...kenestäkään ei siis voi koskaan täysin tietää...napsahtaako joskus päässä.

Mutta varovainen kannattaa olla ja julkisilla paikoilla tapailla aluksi.

[QUOTE="vieras";23375317]En minäkään lähtisi. Toisaalta varmaan heidän kulttuuriinsa kuuluu tietty "hyökkäävyys" siis että ollaan innokkaasti treffeille tuppautumassa mut siltikin.[/QUOTE]
Miten sä kuvittelet tietäväsi miehen kulttuurista jotain sen tiedon perusteella, että hän on "ulkomaalaistaustainen"? Sehän voi tarkoittaa vaikka ruotsalaista. :D

Yhteistyössä