Miksei vaatepakettini mene kaupaksi? *linkki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun katsoo lopusta jossa värit tulevat esiin, niin onhan siellä värejä, eikös värikäs tarkoita että on eri värejä, eikä esim. vain harmaata, beigeä tms. ? Ei tuolla muuta mustaa ole kuin verkkarit. Mutta täytynee lisätä muutama vaaleampisävyinen vaate.

Jos rieputa laittais lapsensa vaatteet myyntiin, ni paketti ois värikäs:D (jos oot kuvia nähnynnä,ni tiedät)
Olihan tuossa värejä, mut paketti ei silt oo värikäs:D

Niin ja toi ei mee siks kaupaks, ku mun poikani tarvis 98cm vaatteita;)

ei houkuttele, kuvat tosiaan suttuisia, ja missä ne paljon kehutut värit? :o
kaipaisin pakettiin oranssia, limeä, kirkkaankeltaista, punaista, kirkkaan vihreää, kivoja kuoseja, eikä nitä verkkareita!!! jotain uusretroa kaipaisin pakettiin

tuo kovin kallis ole, mutta kun lisää postarit niiin hintaa tulee liikaa. Kirpparilta saa samanlaisia vaatteita eurolla kipale, ja aleista saa samantyyppisiä vaatteita kehdella eurolla kappale. Ei mee kaupaksi siksi koska tuollaisia on myynnissä miljoonia samanlaisia.

[QUOTE="Tiina";23369894]Mielestäni aika huonokuntoisen näköisiä vaatteita ja tummanpuhuva setti. Meillä tulisi noista käytettyä ehkä 4 paitaa ja yhtä pyjamaa. 30e siitä on liikaa. Laita nuo popit ja hyväkuntoiset omiksi huudoikseen ja kierot kollarit kierrätykseen tai roskiin. Verkkareitakaan ei moni pidä?[/QUOTE]
Joo oikein hyvä neuvo, juuri niin meinaan tehdä. Lisäksi laitan pakettiin vaaleampaa, keväisempää vaatetta, ja lyhythihaisia paitoja, ja tosiaan ne kulahtaneet collegehousut Uffin laatikkoon.

Harjoittelua vielä tämä huutismyynti mulla, mutta onneksi täältä saa aina hyviä neuvoja. =)

Alkuperäinen kirjoittaja jotenkin näin;23370287:
Jos rieputa laittais lapsensa vaatteet myyntiin, ni paketti ois värikäs:D (jos oot kuvia nähnynnä,ni tiedät)
Olihan tuossa värejä, mut paketti ei silt oo värikäs:D

Niin ja toi ei mee siks kaupaks, ku mun poikani tarvis 98cm vaatteita;)

Joo no mulla on vähän sama juttu, eli itse kun käytän pääosin mustaa ja vähän harmaata joukossa, niin minusta tuo paketti on värikäs.:D

[QUOTE="vieras";23369697]Kengät toimivat melko hyvänä houkuttimena, jos vain löytyy jotain.[/QUOTE]

Voivat toimia myös yhtä hyvin karkottajana. Monet eivät halua käytettyjä kenkiä käyttää lapsillaan. Toisaalta se koko on hyvin usein väärä, vaatteiden ja kenkien koko ei käy käsikädessä.

[QUOTE="vieras";23370112]Ensinnäkin...Myynnissä on VAATEPAKETTI...Kuitenkin kohteen pääkuvassa on yksi purero...?
Minä haluan ainakin nähdä heti, mitä paketti sisältää.

Eli, jos vielä jaksat, ota uusiksi. Kameran ei tarvitse olla mikään järkkäri. Perusdigilläkin saa kunnon kuvia kun hiukan jaksaa panostaa.

Valitse taustakankaaksi VALKOINEN SILEÄ PEITE TAI LAKANA. Tumma vaate eroittuu siitä parhaiten. Laita kohteen pääkuvaksi kuva, jossa on KOKO paketin sisältö kuvattuna.

Ala käyttämään tinypiciä kuvapalvelimena, sillä saat suoraan mukavankokoiset kuvat, ei tarvitse huutajien erikseen räpsiä auki pikkukuvia taikka vastaavasti odottaa puoltatuntia isojen kuvien aukeamista. Kenkiä ei missään nimessä vaatepaketteihin! Jalan koko vaihtelee niin suuresti lapsilla.

Onnea myyntiin! Varmasti saat ihan pikkumuutoksilla paketistasi kiinnostavan ja menee kaupaksi :).[/QUOTE]

Kiitos hyvistä neuvoista, tänä iltana teen uuden paketin, ja koitan ottaa vinkeistä vaarin. =)

Mikä linkki tinypicissä laitetaan, eikös sielläkin ole useampia? Aijaasta laitetaan eka, muut ei onnistu, sen tiedän, mutta siitä tulee tosiaan ikävän pienet kuvat.

[QUOTE="vieras";23370626]Voivat toimia myös yhtä hyvin karkottajana. Monet eivät halua käytettyjä kenkiä käyttää lapsillaan. Toisaalta se koko on hyvin usein väärä, vaatteiden ja kenkien koko ei käy käsikädessä.[/QUOTE]

Joo ajattelin etten kenkiä laita koska pojalla on aika iso jalka, ja moni ei kenkiä osta käytettynä.

Yhteistyössä