Kuinka moni on potkaissut munille?

  • Viestiketjun aloittaja Ballbuster
  • Ensimmäinen viesti
Neuvonantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Vittu mitä tyhmiä;23368230:
No ihsm. Ei kuitenkaan oikeuta munille potkuun. Asia pitää puida oikeudessa, ei oman käden kautta.
Eli pitäisi vain hiljaa olla ja antaa sen tapahtua? Kenties sinne oikeuteenkin jonakin päivänä päästään, kuulemaan esimerkiksi se muutaman sadan euron sakkotuomio. Mainio logiikka, etten paremmin sanoisi.
 
"hmn"
Musta taas tuntuu että moni on käsittäny aloituksen vähän väärin. Täällä on ollu aiemminkin aloituksia munillepotkimisesta, siis seksuaalisessa mielessä. Kun joillekin miehille (ja naisille) sekin on fetissi. (pahoitteluni oletuksistani ap.lle jos näin ei ole) Tämä ei ole tainnut vastaajille tulla mieleenkään?
 
"Jennyli"
Viimeksi lauantaina baarissa, kun jätkä tuli puristelemaan vaikka kielsin. Ei uskonut, joten potkaisin polvella suoraan munille, silloin tuntui hyvältä. Jätkä putosi polvilleen ja ulisi, pitäen munistaan kiinni. Oppihan ettei muhun kosketa.
Olisiko tämä hyväksyttävää toisinpäin? Nainen kourii baarissa miestä perseestä. Mies lämäsee naista niin, että nainen putoaa maahan polvilleen ulisemaan?? Eikö mies saa puolustaa koskemattomuuttaan?
 
Ehehe?
Munille potkiminen on nuorten muoti-ilmiö. Yleensä alkaa ala-asteella ja jatkuu aina parikymppiseksi asti. Monet tytöt ja pojat harrastavat tätä, jopa pojatkin potkivat toisiaan munille usein tappelumielessä. Sehän on alistamista.
 
tosi
Alkuperäinen kirjoittaja Vittu mitä tyhmiä;23368129:
Onko raiskaaja oikeudeton hirviö?! En mä sitä sano etteikö se olis väärin, mutta toi väkivaltaan yllyttäminen on. Kukaan ei ansaitse potkua munille!
Kuka ansaitsee lisääntymiskykyisen raiskaajan sisälleen? Ei kukaan ja se, joka kuvittelee niin ansaitsee kyllä potkun munilleen ja joka tekee niin joutais kuohintaan, mutta sillä ei ketään rankaista vaan pikkusakoilla.

Miksi Et tajua sitä, että kenelläkään ei ole oikeus raiskata tai yrittää sitä?
Mua ei yhtään haittais, että laissa olisi pykälä, joka suorastaan vaatisi potkaisemaan munille raiskaajaa.
Silloin jokainen raiskaaja tietäisi mitä odottaa, kun yrittää tuhota toisen ihmisen. Tuskin se kuitenkaan vähentäisi raiskauksia, eli itse teoillaan pyytävät päästä potkituksi nivusiin.

Eikö haittais yhtään, että sut/lapsesi/äitisi raiskataan? Ja vain sen takia, että raiskaajan pallit säilyy kivuttomina ja lisääntymiskykyisinä? Mihin sellainen ihminen tarvii sukuelimiä, joka ei tiedä miten ja milloin niitä käytetään?!
 
  • Tykkää
Reactions: pete---
Peesittäjä
Kuka ansaitsee lisääntymiskykyisen raiskaajan sisälleen? Ei kukaan ja se, joka kuvittelee niin ansaitsee kyllä potkun munilleen ja joka tekee niin joutais kuohintaan, mutta sillä ei ketään rankaista vaan pikkusakoilla.

Miksi Et tajua sitä, että kenelläkään ei ole oikeus raiskata tai yrittää sitä?
Mua ei yhtään haittais, että laissa olisi pykälä, joka suorastaan vaatisi potkaisemaan munille raiskaajaa.
Silloin jokainen raiskaaja tietäisi mitä odottaa, kun yrittää tuhota toisen ihmisen. Tuskin se kuitenkaan vähentäisi raiskauksia, eli itse teoillaan pyytävät päästä potkituksi nivusiin.

Eikö haittais yhtään, että sut/lapsesi/äitisi raiskataan? Ja vain sen takia, että raiskaajan pallit säilyy kivuttomina ja lisääntymiskykyisinä? Mihin sellainen ihminen tarvii sukuelimiä, joka ei tiedä miten ja milloin niitä käytetään?!
PEESI!
 
mikä itse olet
Vai tuntui oikein hyvältä. Mitä jos siltä meni isyys ja se haastaa sut oikeuteen? Tulee kallis lasku, h*ora.
elmme 2000-lukua ja jos miehesi tai kakarasi eivät käyttäydy, aivan varmasti heitä tullaan potkimaan munille. että näin. miehiltä vaaditaan nykyään samaa toisten ihmisten kunnioittamista ja käytöstapoja ja hiljaisuutta ja ahkeruutta, kuin toiseltakin sukupuolelta. tiedoksi vaan jos petoja kasvatat, että ei kannata.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja Vittu mitä tyhmiä;23367996:
Sä oot älyvapaa. Yllytät siis tuhoamaan lisääntymiskyvyn?! Tämmösestä touhusta ei olisi kuin haittaa, mites aattelit että vanhemmat valistaa? Äiti näyttää isän kanssa, miten potkaistaa munille ja miten isä reagoi, jokainen lapsi vuorollaan pääsee yrittämään?! Älyvapaa.!
Höpöhöpö. Joka koskee toista ilman lupaa, ansaitsee paljon pahempaa kuin munille potkun. Henki pois vaan niiltä, jotka eivät kunnioita toisia.
 
"ASh"
[QUOTE="ASh";23374314]Mä olen kiskaissut naiselta silmäkulman auki, kun tuli parkkipaikalla huutamaan ja tönimään. Otti vähän lukua sitten maassa.[/QUOTE]

Ja huo*a vielä yritti laittaa sitä minun syykseni (olisin käynyt käsiksi). Hänen oma kaverikin tuli hänelle "todistamaan". No onneksi sattui olemaan viisi ulkopuolista ihmistä parkkipaikalla, jotka kaikki todistivat tilanteen oikean kulun. Kovasti yritti horo esittää uhria, mutta sakothan se sai. En viitsinyt vaatia korvauksia, ainoastaan päiväsakkoja. Hänen kaverinsa onneksi älysi muuttaa kertomustaan, että ei saanut tuomiota.
 

Yhteistyössä