Aiotteko laittaa Arton erorahastoon rahaa?

Voi voi Artoa. Ei tainneet ne hääliputkaan mennä kaupaksi, tuskin rikastuu tälläkään idealla. Huvittavintahan tässä on, että jotkut tahot näkevät Arton jonain "uhrina" tässä farssissa. Vaikka kaikesta päätellen varsinainen vedättäjä.

[QUOTE="vieras";23368064]Voi voi Artoa. Ei tainneet ne hääliputkaan mennä kaupaksi, tuskin rikastuu tälläkään idealla. Huvittavintahan tässä on, että jotkut tahot näkevät Arton jonain "uhrina" tässä farssissa. Vaikka kaikesta päätellen varsinainen vedättäjä.[/QUOTE]

no miksi esim joku seiska-lehtikin lähtee tuollaiseen farssiin mukaan? taisi lehti olla peräti poikein primus motor tuossa, eli pahin vedättäjä tässä farssissa on 7-lehti.

uhri on lähinnä muu terveempi yhteiskunta...

ei ne eroa ennen häämatkaa.

Mutta, luin sieltä johannan sivuilta tilityksen artosta ja täytyy kyllä sanoa, että surettaa kamalasti, että tuo nainen on niiiiiiiiin sekaisin, että hakee avioliiton kautta jotain ratkaisua. Kun siis selkeästihän rakkaudella ei tuossa ole osaa eikä arpaa. Ja jotenkin loistaa silti läpi, että tuo reppana haluaisi vain rakkautta osakseen.

Mikä on ajanut naisen tuohon jamaan?

[QUOTE="jep";23368123]ei ne eroa ennen häämatkaa.

Mutta, luin sieltä johannan sivuilta tilityksen artosta ja täytyy kyllä sanoa, että surettaa kamalasti, että tuo nainen on niiiiiiiiin sekaisin, että hakee avioliiton kautta jotain ratkaisua. Kun siis selkeästihän rakkaudella ei tuossa ole osaa eikä arpaa. Ja jotenkin loistaa silti läpi, että tuo reppana haluaisi vain rakkautta osakseen.

Mikä on ajanut naisen tuohon jamaan?[/QUOTE]

Johanna on itse ajanut itsensä "jamaan", hän on itse tehnyt päätökset elämässään.

[QUOTE="vieras";23368133]Johanna on itse ajanut itsensä "jamaan", hän on itse tehnyt päätökset elämässään.[/QUOTE]

no on, mutta uskon, että on vähän kyllä mieletä sairas ja tarttisi apua. Toivon hänelle oikeasti kaikkea hyvää!!!

Taitaa kotiäidit olla taas katellisia? Suomessa nainen ei saa olla näyttävä eikä mies karismaattinen. Noi ulosotot johtuu vaan julkisuudesta!

1618_PARI560.jpg

Kävin huvikseni kattomas Arton seinää facessa ja huomasin, että meillä on yks yhteinen kaveri. :stick:

Onko tämä yhteinen kaveri sellainen jolla on muutenkin "julkkiksia" kavereina? Toiset rohmuaa facessa kavereita ja "julkkikset" suostuvat melkein kenen tahansa kaveriksi.

OT: Tuohon muuten sisältyy melko suuret riskit, jos sinulla on yksikin tälläinen 500-1000 kaveria omaava henkilö omana kaverinasi niin kannattaa laittaa kaikki tiedot näkymään vain kavereille, ei kaverien kavereille..

[QUOTE="vieras";23368133]Johanna on itse ajanut itsensä "jamaan", hän on itse tehnyt päätökset elämässään.[/QUOTE]

Kyllä tässä vähän vastuuta voisi kantaa jokainen, joka Johannan fb-seinällä ja muilla keskustelupalstoilla on kiusannut ja solvannut.

[QUOTE="vieras";23368180]Onko tämä yhteinen kaveri sellainen jolla on muutenkin "julkkiksia" kavereina? Toiset rohmuaa facessa kavereita ja "julkkikset" suostuvat melkein kenen tahansa kaveriksi.

OT: Tuohon muuten sisältyy melko suuret riskit, jos sinulla on yksikin tälläinen 500-1000 kaveria omaava henkilö omana kaverinasi niin kannattaa laittaa kaikki tiedot näkymään vain kavereille, ei kaverien kavereille..[/QUOTE]

Ei ole tuollaanen julkkiskaverien rohmuaja vaan siis oikiasti tuntee noita ihmisiä.

Mulla on alusta asti ollut niin, että vain kaverit näkee mun kuvat yms.

Yhteistyössä