Mità tulee ottaa huomioon kirjan kirjoittamisessa?

"puddighinu"
apuaaaaaa!!!! nyt meni pala kurkkuuun, mutta kiitti kuitenkin . ihan ajatukselle leikittelin mutta tositapahtumiin perustuvaa kuitenkin.

uteliasuuteni heràsi, millaista tekstià sinun mies on kirjoittanut? oletko lukenut ne kaikki kirjat? kerro kerro
jahas mun vastaus hävisi jonnekin. Lähinnä on kirjoittanut biografioita ja kritiikkiä, tässä viimeisin tuotos:

'Grant Morrison: All Star' Book to Examine the Writer in Italian - ComicsAlliance | Comic book culture, news, humor, commentary, and reviews

ei näillä rikastumaan pääse mutta kaikista on kumminkin jonkun verran tullut rahaa.

[QUOTE="puddighinu";23362799]mä olen kemisti, mä kirjottelen vaan kaavoja... niin toi ukkokin kyllä mutta jostain syystä se kirjottaa enempi noita kirjoja kuin tieteellistä tekstiä.[/QUOTE]

tàmàpà mielenkiintoista! oletko valmistunut suomessa? teetkò oman alasi hommia?

"puddighinu"
tàmàpà mielenkiintoista! oletko valmistunut suomessa? teetkò oman alasi hommia?
Valmistunut suomessa, väitellyt englannissa, töissä 4 vuotta sienassa yliopistolla ja nyt sardiniassa lasten kanssa kotona....joo, onhan toi kakkavaipan vaihto tiedettä sekin...
Mulla on siskon kanssa saippuafirma (luonnon aineista, ei säilöntäaineita ja sitä rataa), se nyt on pikkuisen enemmän omaa alaa, ja toivottavasti alkaa menestymään, täällä on turha yrittää saada kemistin hommia nykyään.
ohhoh, menipäs todella OT...
poistuu takavasemmalle...

[QUOTE="puddighinu";23362882]Valmistunut suomessa, väitellyt englannissa, töissä 4 vuotta sienassa yliopistolla ja nyt sardiniassa lasten kanssa kotona....joo, onhan toi kakkavaipan vaihto tiedettä sekin...
Mulla on siskon kanssa saippuafirma (luonnon aineista, ei säilöntäaineita ja sitä rataa), se nyt on pikkuisen enemmän omaa alaa, ja toivottavasti alkaa menestymään, täällä on turha yrittää saada kemistin hommia nykyään.
ohhoh, menipäs todella OT...
poistuu takavasemmalle...[/QUOTE]

ei ei, àlà poistu. sitàvastoin voisit joskus vaikka mustua ettà vois heittàà vaikka pari rivià yv:tà. tiedàn, oman alan tyòpaikan lòytyminen ei oel ihan yksinkertainen juttu

Yhteistyössä