jahas mun vastaus hävisi jonnekin. Lähinnä on kirjoittanut biografioita ja kritiikkiä, tässä viimeisin tuotos:apuaaaaaa!!!! nyt meni pala kurkkuuun, mutta kiitti kuitenkin . ihan ajatukselle leikittelin mutta tositapahtumiin perustuvaa kuitenkin.
uteliasuuteni heràsi, millaista tekstià sinun mies on kirjoittanut? oletko lukenut ne kaikki kirjat? kerro kerro
en ole uskaltanut. Vaikka aina siita uneksin etta jospa viela,,, ehka sitten elakepaivina kun paa vahan selkenee ensin tasta elaman myllerryksestavoi gloria, sulla on ihanan vàrikàs suku. kirjoitatko itse?
mà luulen ettà sullakin voi olla kiva ja mielenkiintoinen omaelàmànkerta, kirjoita nyt vaanen ole uskaltanut. Vaikka aina siita uneksin etta jospa viela,,, ehka sitten elakepaivina kun paa vahan selkenee ensin tasta elaman myllerryksesta
mä olen kemisti, mä kirjottelen vaan kaavoja... niin toi ukkokin kyllä mutta jostain syystä se kirjottaa enempi noita kirjoja kuin tieteellistä tekstiä.puddighnu, ei voi muuta sano kuin wauuuuuuu!!!! entà sà, kirjoitatko ?
Katotaan nyt ensin tuleeko siihen onnellinen loppu...mà luulen ettà sullakin voi olla kiva ja mielenkiintoinen omaelàmànkerta, kirjoita nyt vaan
hei mulla on idis, jòtà semmonen avoin loppu ettà siità voi jatkaa toisenkin kirjan verranKatotaan nyt ensin tuleeko siihen onnellinen loppu...
Valmistunut suomessa, väitellyt englannissa, töissä 4 vuotta sienassa yliopistolla ja nyt sardiniassa lasten kanssa kotona....joo, onhan toi kakkavaipan vaihto tiedettä sekin...tàmàpà mielenkiintoista! oletko valmistunut suomessa? teetkò oman alasi hommia?
Osa 2 sitten haudantakaa - haamukirjailija, tosiaan,,,hei mulla on idis, jòtà semmonen avoin loppu ettà siità voi jatkaa toisenkin kirjan verran