"vieras"
No pistä sitten kone kiinni ettet käytä sitä ydinvoimalla tuotettua sähköäNäinpä juuri. Ja se on sama mitä totuuksia ja muuta paskaa tähän ketjuun jakelette, mie en silti hyväksy ydinvoimaa PISTE.
No pistä sitten kone kiinni ettet käytä sitä ydinvoimalla tuotettua sähköäNäinpä juuri. Ja se on sama mitä totuuksia ja muuta paskaa tähän ketjuun jakelette, mie en silti hyväksy ydinvoimaa PISTE.
Mitenkäs ajattelisit pärjätä ilman teollisuutta. Et taitaisi sinäkään kaupunkilaiskermaperse olemaan valmis keräilykulttuuriin siirtymiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23351824:Maailma pärjäis vallan mainiosti ilman ydinvoimaa jos panostettaisiin uusiutuviin enemmän eikä tuotettais sitä helvetin krääsää mitä pitäää ostaa koko ajan kun edelliset hajoo tai menee pois muodista. Teollisuus ja markkinatalous on se mikä ydinvoiman tarvii ja ne on pahasti vinksahtaneita systeemejä tällä hetkellä.
Tämäpä se. Tämänhetken kulutustasolla ei uusiutuvalla energialla kateta yhtään mitään. Ja me ihmiset ollaan loppujenlopuksi ne kuluttajat.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23351824:Maailma pärjäis vallan mainiosti ilman ydinvoimaa jos panostettaisiin uusiutuviin enemmän eikä tuotettais sitä helvetin krääsää mitä pitäää ostaa koko ajan kun edelliset hajoo tai menee pois muodista. Teollisuus ja markkinatalous on se mikä ydinvoiman tarvii ja ne on pahasti vinksahtaneita systeemejä tällä hetkellä.
Taloon ei tule lainkaan sähköjä?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23351950:Rakennan uutta taloa ilman muovia (vesiputket on ja vesieristeet, muuten puuta ja kiveä) siksi että mä VIHAAN SITÄ KAIKKEA MUOVIPASKAA MIKÄ HAJOAA HETI JA PITÄÄ UUSIA KOKO AJAN!
Miten ihmiset elivät ennenvanhaan?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23351950:Tiiäkkö kuule kun mä asun umpikorvessa, vanhemmassa torpassa kuin sun isoisomummis ja lämmitän tän haakanpesän puulla talvisin.
Kohdistaisit tuota vihaa vain enemmän itseesi, niin maailmasta pelastuisi ainakin se lähiympäristösi. Hyvä kyllä, että olet jossain mahdollisiman syvällä korvessa. Toivottavasti pysytkin siellä, kun kaikesta päätellen siellä sinulla sitä tuleekin rittämään kaikenlaista paikkaamista ja uusimista jatkuvasti. Hyvä näin. Pysytpähän poissa muusta pahanteosta. Nettiyhteydet ym. kuitenkin kovasti tuntuvat kelpaavan. Erittäin tekopyhää.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23351950::vampire:
Tiiäkkö kuule kun mä asun umpikorvessa, vanhemmassa torpassa kuin sun isoisomummis ja lämmitän tän haakanpesän puulla talvisin. Rakennan uutta taloa ilman muovia (vesiputket on ja vesieristeet, muuten puuta ja kiveä) siksi että mä VIHAAN SITÄ KAIKKEA MUOVIPASKAA MIKÄ HAJOAA HETI JA PITÄÄ UUSIA KOKO AJAN! Tää on aikalailla lähinnä keräilykulttuuria mitä nykymaailmassa mukana oleva pääsee. Viljellään itse puolen vuoden kasvikset ja kerätään marjat.
Et painu sie vaan kermaamaan sitä persettäis.
Joo sähköpiuhassakin on muovia. Asennusputkia ei hirren sisään kuitenkaan tule.Taloon ei tule lainkaan sähköjä?
Olen samaa mieltä. Markkinatalouden rakenne on sellainen, että kaikki taloiudellisesti riittävän kannattavat hankkeet toteutuvat. Mikäli bisneksen sijoitetun pääoman tuotto on riittävä niin se toteutuu.Mä väitän, että jos vaihtoehtoisten energiantuotantomenetelmien kehittämiseen haluttaisiin panostaa (ts jos markkinatalous pystyisi nettoamaan sillä riittävästi), meillä olisi jo toimivat tuotantolaitokset vaihtoehtoisille energiamuodoille.
Kiveä vai harkkoja? Jos harkkoja, niin tiedätkö kuinka tehdään betonia? Ja betoniin laitettavaa sementtiä? Aivan! Sähköllä sitä kalkkikivestä tehdään...Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23351950::vampire:
Rakennan uutta taloa ilman muovia (vesiputket on ja vesieristeet, muuten puuta ja kiveä) .
Suurimmaksi osaksi kyllä ihan jollain muullaSähköllä sitä kalkkikivestä tehdään...
Tää on hauska piirre näissä teknosotureissa: mikään ei riitä. Jos olet sitä mieltä, että ydinvoima on mahdollisesti huono vaihtoehto energiantuotantoon ja muita keinoja pitäisi kehittää, niin sun pitäisi istua pimeässä kellarissa, jonka olet kaivanut ja rakentanut itse työkaluilla, jotka olet valmistanut ilman apuvälineitä hampailla jätystelemällä. Jos olet elämäsi aikana esimerkiksi ajanut autolla, syönyt, nukkunut sängyssä tai käyttänyt jotain teollisesti valmistettua tai sähköllä toimivaa, niin turha tulla saarnaamaan. Tekopyhä moralisti olet, väärin ajattelet.Kohdistaisit tuota vihaa vain enemmän itseesi, niin maailmasta pelastuisi ainakin se lähiympäristösi. Hyvä kyllä, että olet jossain mahdollisiman syvällä korvessa. Toivottavasti pysytkin siellä, kun kaikesta päätellen siellä sinulla sitä tuleekin rittämään kaikenlaista paikkaamista ja uusimista jatkuvasti. Hyvä näin. Pysytpähän poissa muusta pahanteosta. Nettiyhteydet ym. kuitenkin kovasti tuntuvat kelpaavan. Erittäin tekopyhää.
Sun mielestä on parempi jatkaa porskuttamista sen sijaan että puolittaisin oman kulutuksensa? Jos kaikki tekee niin, voidaan jättää rakentamatta ne uudet ydinvoimalat ja sulkea pari edellistä. Eikä puulla ja pellavaöjlymaalilla rakennettua tarvii uusia, joten voin käyttää aikani lasten kasvatukseen tai töiden tekoon.Kohdistaisit tuota vihaa vain enemmän itseesi, niin maailmasta pelastuisi ainakin se lähiympäristösi. Hyvä kyllä, että olet jossain mahdollisiman syvällä korvessa. Toivottavasti pysytkin siellä, kun kaikesta päätellen siellä sinulla sitä tuleekin rittämään kaikenlaista paikkaamista ja uusimista jatkuvasti. Hyvä näin. Pysytpähän poissa muusta pahanteosta. Nettiyhteydet ym. kuitenkin kovasti tuntuvat kelpaavan. Erittäin tekopyhää.
Ja vieläpä merkittävästi suurempi uhka. Suomen saunat yhteenlaskettuna aiheuttavat enemmän päästöjä kuin suomen ydinvoimalat.Takasta ilmaan pääsevät pienhiukkaset ovat suurempi uhka terveydelle kuin ydinvoimalat.