Mikä prkl se on ku nykyisin ihmiset ei voi pitää ovea kun rattaitten kans tullaan?

• Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mua ei se niin haittaa, mutta saisivat olla pujahtamasta välistä, kun joku pitää vaunuille ovea auki tai jos itse pidän ovea auki, kun olen menossa vaunujen kanssa.

"Santtu"
Tää on niin totta. Ja toinen on kun työntää pyörätuolissa olevaa ihmistä oviaukosta eikän silloinkaan kukaan viitsi pitää ovea auki vaan katsotaan huulipyöreänä että mitenköhän tuo mahtaa onnistua. Jokaisena työpäivänäni koen tuota kun invataksia ajelen...

"vieras"
[QUOTE="Santtu";23348461]Tää on niin totta. Ja toinen on kun työntää pyörätuolissa olevaa ihmistä oviaukosta eikän silloinkaan kukaan viitsi pitää ovea auki vaan katsotaan huulipyöreänä että mitenköhän tuo mahtaa onnistua. Jokaisena työpäivänäni koen tuota kun invataksia ajelen...[/QUOTE]

Ei ihme, että kerran, kun ohimennessä avasin oven pyörätuolissa olevalle ja hänen auttajalleen, niin kiitoksen lisäksi tuli todella hämmästynyt ilme...

pjaska
kerran yksi teiniryhmä seisoin kaupan oven edessä,sen sijaan kun olisivat avanneet oven minulle ja vaunissa olevalle vauvalle he seisoivat siinä tukkeena vaikka huomasivat meidät,menin siitä sitten vaan kylmästi kauppaan,niin ulos tullessa yksi poika kavereilleen osoittaessaan minua sanoi että tuo yritti ajaa mun yli tuolla katujyrällä.

HÄH
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23350345]Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Siis mikä sua vaivaa tän "olen tatuoitu jätkä"-syndrooman kanssa?? Oletko sä oikeesti nainen? Miksi sä jaksat käydä hokemassa tota ihme juttua täällä vuodesta toiseen???

ssggss
Siks en avaa koska nää mammat on yleensä ihan naama norsunveellä vaikka avais ovet ym. Avaan kylläkin vanhuksille ja liikuntarajoitteisille ja ihmisille, joilla on paljon kantamuksia.

"Alissa"
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23350345]Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Älä nyt naurata. Tänäänhän sulla just oli aloitus, että ei seiso. Ei edes komean miehen läsnäollessa, vaikka niin tekisi tutustua miehen aunukseen syvällisesti.

:kiss:

"Olen tatuoitu jätkä!"
Miestä nyt ei ole ihan heti tarkoitus kokeilla.
Mutta ehkä jos kukaan ei saisi koskaan tietää :s
Voitko nostaa sen keskustelun kun en jaksa alkaa etsimään?

[QUOTE="Alissa";23350411]Älä nyt naurata. Tänäänhän sulla just oli aloitus, että ei seiso. Ei edes komean miehen läsnäollessa, vaikka niin tekisi tutustua miehen aunukseen syvällisesti.

:kiss:[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

"Alissa"
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23350560]Miestä nyt ei ole ihan heti tarkoitus kokeilla.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Modet poisti sen! Mutta sehän on ihan tuttua sulle, vai mitä?

"Alissa"
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23350560]Miestä nyt ei ole ihan heti tarkoitus kokeilla.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Mä kirjoitin sulle siihen ketjuun niin ihanan vastauksen, etkä sä ehtinyt lukea sitä? :kiss:

juu ei
Avasin kerran oven äidille ja vauvalle, kun itselläni oli myös 2 pientä lasta. Tämä mamma purjehti neuvolaan ja ei edes vilkaissut vaan meni kuin hänelle kuuluisi avata ovia, ilman kiitoksen sanaa. Ilme röyhkeää ja paskantärkeä. No enpä oikein jaksa availla enää ovia kenellekään.

Borkku
Joskus ei vaan irvistävälle viitti sitä ovea pitää auki.

Jos kiitos oven aukipitämisestä on kauhea puhina ja mulkoilu, niin ei se kyllä innosta olemaan kohtelias, joten peili vaan käteen niillekin joille ovea ei auki pidetä :)

juu ei
Joskus ei vaan irvistävälle viitti sitä ovea pitää auki.

Jos kiitos oven aukipitämisestä on kauhea puhina ja mulkoilu, niin ei se kyllä innosta olemaan kohtelias, joten peili vaan käteen niillekin joille ovea ei auki pidetä :)
No ei sitä voi etukäteen tietä, kuka kiittää ja kuka purjehtii ohi kuin olisi queen elisabeth. Siksi ei voi enäää avata kenellekään. tulee inhottava olo kun joku kohtelee kuin palvelijaansa, jos yrittää auttaa.

Yhteistyössä