v
Ei se himotuksella se halivajekaan lähde.Mutku toi sämppäri oli nii hyvää :heart:
Eikä surisijat auta halivajeesee
Kiva jos maistui
Ei sit auta tähän hätään kuin kärsiä jos ei muuta.
Ei se himotuksella se halivajekaan lähde.Mutku toi sämppäri oli nii hyvää :heart:
Eikä surisijat auta halivajeesee
Story of my life.. Voisin sullekki ehkä sämppärin tehä. :heart:Ei se himotuksella se halivajekaan lähde.
Kiva jos maistui
Ei sit auta tähän hätään kuin kärsiä jos ei muuta.
etkö ole palstaa lukenu. se tietää että mä olen vanha ja kärttynen ukko johon ei kannata aikaansa tuhlata...Päätön, oletko vapaa?
Kiitos tarjouksesta, mut ei voi enää syödä mitään tänään. Vaikka munkissa ei oo kaloreita.Story of my life.. Voisin sullekki ehkä sämppärin tehä. :heart:
Ihana ku sää huolehit :heart:Kiitos tarjouksesta, mut ei voi enää syödä mitään tänään. Vaikka munkissa ei oo kaloreita.
Oot noin levoton koko illan jos et tee mitään:heart:
Ite oooooooooooooot. Kiitos näistä hetkistä.Ihana ku sää huolehit :heart:
*hihitys ja halaus*Ite oooooooooooooot. Kiitos näistä hetkistä.
Happy end thank you:heart:*hihitys ja halaus*
Oliski Tänks hekotuksista =)Happy end thank you:heart:
Tänään itestä kii. Törmäillään taas.Oliski Tänks hekotuksista =)
Tehdään näin. =)Tänään itestä kii. Törmäillään taas.
En ole. Miten vanha sä sitten olet? Kärttyset on yleensä hyviä sängyssäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;23348547:etkö ole palstaa lukenu. se tietää että mä olen vanha ja kärttynen ukko johon ei kannata aikaansa tuhlata...
viis vaille muumioEn ole. Miten vanha sä sitten olet? Kärttyset on yleensä hyviä sängyssä
Toivottavasti yllät sit nuolemaan sokerin poiskin.Joo, sokeroin ja pyörittelen ni pysyy pehmeenä
Noni ny mä punastuin.Toivottavasti yllät sit nuolemaan sokerin poiskin.
Älä nyt viitti. Laita yv.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23348800:viis vaille muumio
Taitaa käydä parhaillekin. Maistuis varmaan mullekin.Noni ny mä punastuin.
Eiku mä haluun vaa läpsäyttää sen kaljua munkillaÄlä unohda idolia vaikkei siellä se sun seksipetosi tänään olekaan.
Oot vähän lyhyt semmoiseenEiku mä haluun vaa läpsäyttää sen kaljua munkilla
Höh, mä oon vaan hauskan kokonen. ja on mul toi keittiön jakkara.Oot vähän lyhyt semmoiseen