v
Jaahas toisessa kädessä punkkulasi ja toisessa vibra."...or is it your phone vibrating?" -Eiku mun vibra.
Jaahas toisessa kädessä punkkulasi ja toisessa vibra."...or is it your phone vibrating?" -Eiku mun vibra.
Tosi ujoja miehiä kun eivät yv:tä laita. Tässä on kuitenki jo moneen otteeseen sanottu, että seksiä oon vaillaSSSSHHHHHH ettei tätäki siirretä! Ei ooooo, täs myö vaa flirttaillaaa vähä
Sinkulla on oltava huvinsa. Viel ku sais riisipuuroo kermavahdol :heart:Jaahas toisessa kädessä punkkulasi ja toisessa vibra.
Mut ei saa ol kato nii suora, mieluummi sanoo et vois halat puutaTosi ujoja miehiä kun eivät yv:tä laita. Tässä on kuitenki jo moneen otteeseen sanottu, että seksiä oon vailla
Täydet pisteet naiselle joka osaa hoidella itseään.Sinkulla on oltava huvinsa. Viel ku sais riisipuuroo kermavahdol :heart:
Sille puulle vai?Täydet pisteet naiselle joka osaa hoidella itseään.
Riisipuuroa kermavaahdolla, ootko raskaana?
Mist määtiiän.Sille puulle vai?
Joo mä tiiän että vaikutan epätoivoselta.Mut ei saa ol kato nii suora, mieluummi sanoo et vois halat puuta
No sähän se hassu tapaus oot, heitän sua viel heinälMist määtiiän.
Kuulosti vaan sen verran erikoiselta herkulta sunnuntai-iltana. Viikonlopun herkut on onneks täällä loppu. Vesilinjalla loppupäivä.
Joo mä tiiän että vaikutan epätoivoselta.
Kunhan et tukehduta munkeillas niin hyvin meneeNo sähän se hassu tapaus oot, heitän sua viel heinäl
Mut miten voi hienovarasesti sanoo, että haluaa juuri palstan miestä, ei muita.
Elä viihti, sää vaa tykkäisitKunhan et tukehduta munkeillas niin hyvin menee
hmm. paha... koitas "Mä haluun halata palstan puuta" ?Mut miten voi hienovarasesti sanoo, että haluaa juuri palstan miestä, ei muita.
No ehkä sen 3min kunnes happi loppuisElä viihti, sää vaa tykkäisit
Kukapa ei tykkäisi, sä taidat olla aika puutteessa?Elä viihti, sää vaa tykkäisit
et uskokkaa kui paljo.Kukapa ei tykkäisi, sä taidat olla aika puutteessa?
Päätön, oletko vapaa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23348375:taas on porukka syöny sieniä
sää pystyt pidättää 3minuuttii? Wau. Muita supervoimia?No ehkä sen 3min kunnes happi loppuis
Päätön, oletko vapaa?
Ei siihen sämpylät auta. Jokin surisemaan sinne ja omin käsin onneen:heart:et uskokkaa kui paljo.
Tukahduttamisestahan me puhuttiin. Että 3min päästä ei oo enää mitään mitä pidättää. Pystyn syömään kokonaisen sipsipussin.sää pystyt pidättää 3minuuttii? Wau. Muita supervoimia?
Mutku toi sämppäri oli nii hyvää :heart:Ei siihen sämpylät auta. Jokin surisemaan sinne ja omin käsin onneen:heart:
:O *puristaa popparinsa lähelle*Tukahduttamisestahan me puhuttiin. Että 3min päästä ei oo enää mitään mitä pidättää. Pystyn syömään kokonaisen sipsipussin.