Kuvapinoa kehiin?

[QUOTE="vieras";23341167]Ompa tuolla esikoisella tummunut tukka! Muistan hänet aina sinun kuvistasi vaaleapäisenä...Muistanko väärin? Iso poika jo :) :heart:

Keskari on aivan äitinsä kopio. Mikä koru hänellä on kaulassa? Onko horoskooppimerkki?

Vauva on suloinen :).[/QUOTE]

On pojan tukka tummunut tosissaan, ennen oli yhtä vaalea kuin siskollaan.

Siinä korussa on enkelin kuva, tyttö kävi itse valitsemassa sen jollain kaupunkireissulla isin kanssa.
 
[QUOTE="Gemma";23341248]En tarkoittanut nyt pelkästään kyseistä hiihtokuvaa, vaan yleisesti, mummeli kun tuppaa kuvia jakelemaan aika auliisti...

Ps. minkä ikäsenä oot sen ensimmäisen oikeen pyöräyttäny, ku niitä lapsenlapsiaki näyttää jo kertyneen kiitettävästi, samaan aikaan ku on omiaki alle kouluikäsiä? Onko isäpappa vielä kuvioissa?[/QUOTE]

Esikoisen sain aikoinaan 18-vuotiaana ja olin hänen isänsä kanssa naimisissa 19 vuotta aina siihen asti kunnes mieheni kuoli.
Nyt on menossa toinen avioliittoni ja toivon kovin että tämä aikanaan päättyy minun kuolemaan.

Lapsia on yhteensä 8(9) ja lapsenlapsiakin jo monta.
:)
 
Miltä tuntui nähdä "se" livenä?
Minulla, kun nousin metrosta ja tajusin Colosseumin olevan juuri siinä, ihan vieressä, meni hetkeksi jotenkin pasmat ihan sekaisin...
:)
Ihanalta :D Muutama sekunti meni niin kun kaikki olisi ympäriltä pysätynyt. Miehellä ei ollut yhtä suuria tunteita tota tornia kohtaan eikä se tainnut ihan ymmärtää kun mä olin ihan täpinöissäni kiipeämässä sinne :LOL:
 
Kiukkupussi näyttää irlantilaisen elokuvan sankarille.
Prinsessaa puolestaan on... miltei järkyttävän kaunis. Yritin tuossa tuumailla että kaikkihan tuossa iässä kauniita ovat. Sekin toki totta mutta totta on sekin että hän on jotain aivan erityistä.
:)
kiukkupussilla on vähän sankarin vikaa :) nuo kyllä ovat kaikki tuon ikäisinä valtavan kauniita.
 

Yhteistyössä