Miksi olet hereillä? Vai onko tämä normaali rytmi?:wave:
Mitkä kirjotukset?Täällä ollaan. Normaali rytmini on tälläinen, aina valvon jonnekin neljään. Nyt vaan pitäis jo olla nukkumassa kun maanantaina pitää olla aikaisin kirjotuksissa ja pitäs totella uuteen unirytmiin, mutta ei siitä taida tulla mitään No, menee kai ne kirjotukset kolmen tunnin yöunillakin
Ahaa äikkää siisTäällä ollaan. Normaali rytmini on tälläinen, aina valvon jonnekin neljään. Nyt vaan pitäis jo olla nukkumassa kun maanantaina pitää olla aikaisin kirjotuksissa ja pitäs totella uuteen unirytmiin, mutta ei siitä taida tulla mitään No, menee kai ne kirjotukset kolmen tunnin yöunillakin
Stressaa niin ei uni tule.Jep. Onneks essee ei tarvi kovin paljon älyllistä ponnistusta Miksi itse olet vielä hereillä?
Kouluasiat ja häätNo todellaki Mikä stressaa?
:hug:Herreillä vielä. Ei uskalla mennä nukkumaan kun ei tiedä mitä Japanissa vielä tapahtuu :/ Tai no, ei nukuta kun noita seuraa.
Juu vihdoin, olen ollut ihmeen iltauninen viimeaikoina niin en ole ollut paljoa yötonttuilemassa kanssasiKas yötonttukaverini vielä hereillä.
Kirjaudu sittenMulla puuttuu hymiövalikko. *itkupotkuraivarit*
Ettäs olet kehdannutkin. *mä en enää leiki sun kanssas* hhehehJuu vihdoin, olen ollut ihmeen iltauninen viimeaikoina niin en ole ollut paljoa yötonttuilemassa kanssasi
:xmas:Ettäs olet kehdannutkin. *mä en enää leiki sun kanssas* hheheh
Häpi? :stick:Kirjaudu sitten
Mikä ketju?Ei hemmetti tuo ketju on jo surkuhupaisa ja vaan jatkuu...
No häät on sentään melkeinpä mukavin asia mistä voi stressata Onko kesähäät tulossa?Kouluasiat ja häät
Kirjotatko mitään muuta nyt keväällä?
Oma profiilisi on suoraan mielisairaalasta.Ei hemmetti tuo ketju on jo surkuhupaisa ja vaan jatkuu...