Kissa sähisee miehelleni :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä on kaksi reilu puolivuotiasta kissaa ja toinen niistä on alkanut sähistä miehelleni. Miten tuosta sähinästä voisi päästä eroon,miestä alkaa suoraan sanottuna hieman ketuttamaan,kun ei ole kissalle mitään pahaa tehnyt. Kynnet on leikannu ja harjannut sualla,mutta niin on sitä toistakin kissaa,joka taas ei ole moksiskaan. Mitäpäs teemme? :/

[QUOTE="a.p";23333462]Mut kun nää on kuitenkin eläneet kokoajan mieheni kanssa,miten se nyt yhtäkkiä alottaa tolleen.. :/ Ymmärtäisin jos tosiaan vierastais tms.,mutta ihan yhtä tuttu mies on niille kuin minäkin.[/QUOTE]

Voihan ne miehetki yhtäkkiä muuttua mustasukkaseksi :D

[QUOTE="a.p";23333462]Mut kun nää on kuitenkin eläneet kokoajan mieheni kanssa,miten se nyt yhtäkkiä alottaa tolleen.. :/ Ymmärtäisin jos tosiaan vierastais tms.,mutta ihan yhtä tuttu mies on niille kuin minäkin.[/QUOTE]

varmaan on ollu joku välikohtaus josta ei ole sulle kerrottu. ei se kissa ilman syytä kiukuttele.

Kissat saa myös kilareita aina silloin tällöin, se sähiseminen voi johtua ihan mistä vaan, oma kissani sähisi minulle ja kävi kimppuun kun oli ollut reissussa vaikka kuinka monta päivää ja satuin saamaan kiinni. Pelko on yksi syy sähisemiseen jotain se pelkää ja sitten kun menee siihen taistelumoodiin niin ollaan kissakilareissa.

[QUOTE="vieras";23333578]Mikä vitun kissakilari? Mulla on koko ikäni ollut kissoja ja vain yksi on käynyt kiinni tosissaan ja se oli pahoinpidelty kissa.[/QUOTE]

Mulla sai kissa kilarit kerran kun tuli koira samaan kämppään ja veti kilareissaan pitkin asuntoa sekopäissään. Yritin rauhoitella, mutta ei auttanut joten nappasin kiinni ja heitin kissan toiseen huoneeseen rauhoittumaan.

Yhteistyössä