Harmittaa (turrrrhaa kitinää fb:n pelistä)

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Oon naamakirjassa pelannu frontiervilleä, mut taijan joutua lopettaan koko pelin vaikka se niin kiva onki, ko ei vaan saa mittään rakennuksia valmiiksi ikinä! Kukkaan ei lähetä osia ikinä, peräti niistä 15 naapurista vissin kaks pellaa aktiivisesti. Hidasta puuhaa on... :kieh:

Oon mie tässä useamman kuukauven yrittäny saaha pykättyä pystyyn vissin viittä eri rakennusta mut ikinä ei tapahu edistystä, harva se kerta joku hoksaa ilmotuksen ja lähettää osia. PRKL |O :ashamed:

Nii ja piti kysyä että tökkiikö se muillaki? Siis lattaa hittaasti ja jumittaa jne?

Mä kävin kaivamassa varastossa tänään ja huomasin siellä sellaisen kirvesmiehen lyijykynän. Ekaks tuli mieleen että jeeees, kellehän mä sen lähetän :ashamed:. Pelaankohan mä sitä hitusen liikaa...?

Miten se csi toimii, onko aikaa vievä?

No ei. Sielä painellaan ruudukosta länttejä ja etitään "todisteita" tietty määrä per tapaus. Siitä kerrääntyy pisteitä. Energiaa kuluu minimissään 6 ja maksimista en tiä, se vähenee aina sitä mukkaan ko päivittää laitteistoa ja välineitä. Sitte ootellaan todisteiden valmistumista ja päästään seuraavaan tehtävään. Juttuja voi olla auki useampiaki, etenee nopeampaa.

Ja siis tosiaan, ei se aikaa vie ko ehkä sen vartin pari kolme kertaa päivässä ko tuhlaa energiat ettiskelyyn...

[QUOTE="Vieras";23333131]Sulla on ihan väärät naapurit, mä aikoinaan täältä muutaman naapurin haalin ja siitä se peli lähti etenee, välillä tuntuu et jopa liiankin lujaa :O[/QUOTE]

Kyllähän se aluksi mullaki eteni vauhilla mut porukka lopettaa pelaamisen ja siirtyy seuraaviin peleihin. Kaikille ko ei kelpaa samat jutut pitkään :D

Tuossa kanssa hyvä peli :)
http://www.mondozoo.com/
KOKO PERHEELLE 7-77 VUOTEEN
MONIPUOLINEN SIMULAATIO ALOITTELIJOILLE
200 UPEAA ELÄINTÄ PELASTETTAVAKSI
HAASTEITA, KILPAILUJA, TASOJA...

Mä kävin kaivamassa varastossa tänään ja huomasin siellä sellaisen kirvesmiehen lyijykynän. Ekaks tuli mieleen että jeeees, kellehän mä sen lähetän :ashamed:. Pelaankohan mä sitä hitusen liikaa...?

:D Yksi päivä tuijottelin työpaikan ikkunoista puita ja ajattelin hetken että riittääköhän mulla energiat vielä tuon yhden kaatamiseen. Että koukussako?

Mutta totta toi, että hirveen hitaasti siellä saa niitä rakennuksia valmiiksi, ja se harmittaa. Tuu hyytikyppynen mun kaveriks sinne niin päästään eteenpäin. :) Farmville -koukusta onneksi pääsin jo, alussa se oli sitä että mietti vaan niitä kasvustoja mutta se alkoi pian kyllästyttää.

Nakksin koko frontierin pois käytöstä kun se ei halunnut enää latailla mun täyteen ahdettua jätti farmiani inhimillisessä ajassa. ja niin paljoa mä en pelistä tykännyt että jaksaisin odottaa ja odottaa ja odottaa sen lataamista.

Yhteistyössä