Juuri tälläinen, ainut miinus on silmien väri, ei ruskeita..Ja tää...
Täähän on Sergei Kuula!
Haha , piti ihan tulla korjaamaan, että ei vahvat vaan vahvasankaiset silmälasit vetoavat.Nooh, minun unelmamieheni on tumma, hyvä ryhtinen, pitkähkö ja ennenkaikkea korkeasti koulutettu suomalainen mies. Ai niin ja myös silmälasit, vahvat sellaiset vetoavat jostain syystä minuun.
Miesihanteeni on pitkä, omaa kauniin luuston kasvoista ja hymykuopat, tummat hiukset ja tummat kulmakarvat, karvaton selkä/vatsa/rinta, Ei laiheliini, vaan miehen mittainen, 90-95kg. Huomaavainen, kiltti, osaa olla lasten kanssa, tykkää shoppailla välillä, viina/kalja ei maistu, huumorintajuinen, kestää oikutteluni ja on perhekeskeinen.Mä en ainakaan pidä liian laihoista miehistä, pitää olla vähän lihaa luitten ympärillä. Ainoa jolle sallin laihuuden on Ville Valo. Tiedän erään miehen joka on just sellanen kropaltaan sopiva ja ah :saint:
Tuli vain tämä mieleen tuosta Aamuäreen ketjusta.
:snotty::heart:
Alempi on ihana Mutta en kuitenkaan voisi koskaan olla noin kauniin miehen kanssa.
Onko tämä reipas herra Tuksun aviomies Arto ?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ulkoilmasta nauttiva reipas mies
Ville Valo saa kyllä äänellä kaiken anteeksi.Ainoa jolle sallin laihuuden on Ville Valo.