Minkälainen mies miellyttää teidän silmää?

"Josa"
Ristiverinen tai hiukan tummempi, y-mallinen vartalo, lihaksikas ei bodari, n.190cm pitkä, parransänki, ja ei missään nimessä kumpua vyötäröllä vaan lihakset näkyvissä edes hieman:) Oma mieheni lähentelee tätä, ainoastaa hänellä on ihan pieni kumpu vatsalla, jota tällä hetkellä yrittää "poistaa".

Minun mies
Nooh, minun unelmamieheni on tumma, hyvä ryhtinen, pitkähkö ja ennenkaikkea korkeasti koulutettu suomalainen mies. Ai niin ja myös silmälasit, vahvat sellaiset vetoavat jostain syystä minuun. :D

Tumma tukka ja heitto, ehkä vähän sellanen babyface, normikokonen (ei liian laiha mut ei lihavakaan), sellaset mallipojat/miehet ei oo oikein ikinä miellyttäny mua ennemmin persoonalliset kasvot joissa on se joku juttu joka miellyttää, pitkä mut ei liian pitkä, ei partaa tai viiksiä, ei rintakarvoja, pulisongit :D (tietynlaiset), ja miehen pitää olla hauska siis sellanen jolla samanlainen huumorintaju kun mulla.

ja mun mies on vaalea jolla tosi ohut ja hento tukka, ei todellakaan saa siitä mitään heittoja eikä sille sopiskaan, parta jne....

"torsti"
Mä en ainakaan pidä liian laihoista miehistä, pitää olla vähän lihaa luitten ympärillä. Ainoa jolle sallin laihuuden on Ville Valo. :whistle: :D Tiedän erään miehen joka on just sellanen kropaltaan sopiva ja ah :p :whistle: :saint:

Tuli vain tämä mieleen tuosta Aamuäreen ketjusta.
Miesihanteeni on pitkä, omaa kauniin luuston kasvoista ja hymykuopat, tummat hiukset ja tummat kulmakarvat, karvaton selkä/vatsa/rinta, Ei laiheliini, vaan miehen mittainen, 90-95kg. Huomaavainen, kiltti, osaa olla lasten kanssa, tykkää shoppailla välillä, viina/kalja ei maistu, huumorintajuinen, kestää oikutteluni ja on perhekeskeinen. :p

= Oma mieheni. <3

gytt
Mickey Rourke (ennen plastiikkakirurgilla käyntiä),
Roy Dupuis,
Ralph Fiennes,
Jason Statham,
Robert Pattinson (vain houkutuksen Edwardina!!)
Monenlaiset miehet siis,pitää olla elämää nähneen näköinen,hieman rosoinen,sellainen kivilouhoksessa työskentelevän näköinen mies.
Ihan ykkönen ois tumma,pitkä,miehen kokoinen mies,pitkät hiukset ja ruskeat silmät. ei siis mikään fabio :D

Yhteistyössä