"vieras"
Sitten kun ehdit, niin linkkaatko sen eilen lupaamasi tutkimuksen tänne? Vai pettääkö persu taas?
Sitten kun ehdit, niin linkkaatko sen eilen lupaamasi tutkimuksen tänne? Vai pettääkö persu taas?
http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7632351&rss=true
Tämä pistää vituttamaan kun bensaverot, sähköveroy, alvit ja muut nousevat eikä palkasta jää mitään. Vihreiden ja RKP:n tukemana luku- ja kirjoitustaidottomia neekereitä rahdataan veronmaksajien riesaksi. Siis yksi työntekijä yhtä mamua kohti! Ja vanhukset makoilevat paskavaipoissaan! Mutta neekeri on eliittiä, diskorahoineen sitä pitää hyysätä 24h!
mä vähä luulen ettei kannata enään noin toivottomaan tapaukseen voimavaroja laittaa. hitto ku en jaksa laskea montako kertaa lunis on esittäny saman kysymyksen ja montako kertaa sille on vastattu, eikä jakeluun ole menny.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23323180:Sinulla on toivoa ja paljonkin. Tuossa tuli just joku tulkkauspalvelun osoite tuohon ja minä myös omalta osaltani selvittelen miten sinua voidaan auttaa.
Katsotaas nyt ensin mitä tuo tulkkipalvelu tarjoaa ja saako sen palveluihin Kelan tukia tai muuta avustusta.
Et "jaksa" = olet työntänyt kaikki helmet helmitaulustasi korviisi ja nenääsi.mä vähä luulen ettei kannata enään noin toivottomaan tapaukseen voimavaroja laittaa. hitto ku en jaksa laskea montako kertaa lunis on esittäny saman kysymyksen ja montako kertaa sille on vastattu, eikä jakeluun ole menny.
Ei saa, eikä ole toivoa. Kannattaa varmaan siirtyä tekemään jotakin mukavampaa.Ei tule persuilta vastausta vaikka maailman tappiin kyselis.
Vai onko vielä toivoa?
Taas tätä päristelyä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23323180:Sinulla on toivoa ja paljonkin. Tuossa tuli just joku tulkkauspalvelun osoite tuohon ja minä myös omalta osaltani selvittelen miten sinua voidaan auttaa.
Katsotaas nyt ensin mitä tuo tulkkipalvelu tarjoaa ja saako sen palveluihin Kelan tukia tai muuta avustusta.
Rakas ystävä, miksi luovuit siitä nelijalkaisesta kyrvästä ja otit tuon nykyisen kuvan? Tykkäsin siitä kikkelistä.Taas tätä päristelyä.
Osaatko vastata sinulle asitettyyn kysymykseen?
Kysymys siis kuului;
Mitä persut ovat saaneet tähän mennessä aikaan (eduskunnassa)???
Odotamme vastausta.
Tekosyyksi ei käy, että "kansanedustajan ei tarvitse tehdä mitään, vain ministerin täytyy!"
Hei yrittäkää nyt tsempata vähän. Saisitte oikein luvan kanssa nyt laittaa saavutuksenne ruutuun, ajatelkaa mitä mainosta!!
Miten on?
Ai lepsa olikin kepulainen, okei.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23323257:Sotket nyt persun kepuun.
Mikä tutkimus? Minähän sanoin mihin ne SETA:n rahoittamat ja piilotukemat tutkimukset saa työntää!!! Sinne minne nykyään kaikkea muutakin asiaan kuulumatonta työnnellään!!
Koomapotilaskin ymmärtäisi paremmin kuin sinä.:heart:
Vähän kyllä alkaa tuntua tässä että koomapotilailtakin sais vastauksen sukkelammin.
Joskus ne sinistyvät ja joskus eivät.http://hommaforum.org/index.php?action=forum&Itemid=37
Laitoin jo eilen, löytyy eiliseltä osuudelta.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23323328:Väärennetty tutkimus ei kelpaa kenenkään tekemänä mutta laita kokeeksi joku niin yritetään tutkia taustat ja kytkökset. Joskin vaikeaa se täältä kotikoneelta käsin voi olla kaikki selvittää. Yleensähän kytkyt eivät ole ihan heti otsikossa helposti nähtävänä vaan vaativat isompaa penkomista.
Kaikki kuitenkin tietävät että tutkimustuloksia vääristellään paljon. Kaikessa tutkimuksessa. Ei vain silloin kun tehdään politiikkaa. Myös silloin kun tehdään rahaa.
Laitatko lepsa sen vastauksen siihen esittämääni kysymykseen.Koomapotilaskin ymmärtäisi paremmin kuin sinä.