Virtuaalifacebook

[QUOTE="vieras";23319333]Ja olihan lupa kuvan julkaisuun taas varmistettu :D[/QUOTE]

Heh. Ilmaisesta kuvapankista oli.
Mutta etsiessä mietin että mahtaako oikeasti olla "omituista" että vaikka meillä talossa niinkin paljon pikkuväkeä ja kaikista tuhansia kuvia niin yhtään kakkakuvaa ei löydy? Olen jotenkin sisäisesti ulosterajoittunut tms?
;)

alastulo harmaana
Eilis ilta ja puolen yötä meni sitte Jirin kanssa SKKS:ssa istuskellessa, nyt on pojulla lääkkeet, josko tää tästä sitte lähtis pikkuhiljaa parempaan suuntaan.. silmät ristissä kahvia vaan nassuun..

Eilinen status..

Töiden jälkeen pumpissa käyty, circuitissa pyörähdetty, suursiivouskin tuli tehtyä, ja hiukan perheelle evästä:makaronilaatikkoa, kinkkupiirakkaa ja kolmen suklaan kakku. Vielä pikkuneidin huoneen maalaus, laskutuksien tekoa, ja jos vaikka vähän ehtis askarrella. :heart: Sitten lukaisen tuon kirjan ja saunaaaaan!! Huomenna sama uudelleen,ah mä olen sitten LAISKA!

"vieras"
"Kattottiin likan kanssa tallennukselta missikisoja ja likka ihmetteli missien napoja. Kun ei oo kuulemma samanlaasia etanankippuranapoja ku likalla :D "

:xmas:
Meijän 7v on tosi kiinnostunut englannista ja missikisoja katellessa sit kysy *eikö noi oo naimisissa kun se on Miss? - mä ei ne saa olla - johon lapsi *ai miksei ne sit oo kun ne on jo noin vanhojaki?*

"Jos lause Our real discoveries come from chaos, from going to the place that looks wrong and stupid and foolish pitää paikkansa,
niin meillä on odotettavissa Todella Merkittäviä Keksintöjä ja Historiallisia Löytöjä!"

Yhteistyössä