VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
no ei kyllä ole
[QUOTE="Vieras";23319156]No siitä on niin paljon kuvia täällä nähty, kaiken lisäks sillä on ihan kiva kroppakin.[/QUOTE]

No ei kyllä ole, muutama kuva jossa ei ole kuvattu lantiota alempaa ikinä ja aaina vähä non suttuisen oloisia kuvia ollut. Laita linkkiä jos tiedät jossain niitä olevan.
 
tätä
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23318376:
No nyt on pakko kysyä: Näytänkö mä Jasmin Mäntylältä? *sis. selkeämpi ja valoisampi kuva,ehkä?*
Aijaa.com - 7653688.jpg
Et näytä. Onko joku sanonut niin vai keksitkö sen ihan itse? :)
Mulle tuli heti mieleen Suomen huippumalli haussa ohjelmasta (viime kaudella?) ekana(?) pudonnut, joku Anette tai jotain, kaunis kuitenkin..
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23319179:
missäs välissä tästä kilpailu tuli :(
No onhan näissä ketjuissa aina pieni tukahdutetun epätoivoisen kamppailun maku.

Mutta varsinaisesti se vissiin oli eilen illalla (yöllä) se Melenaseveriripuli joka julisti kisan pystyyn ja pyysi jokaista nimeämään ehdokkaansa. Ilmeisesti hän oli joku "einomakunen" koska käsittääkseni hän kirjautui ihan vaan järjestääkseen täällä missikisat :D

Ei ei, älkää pelätkö... minä en osallistu edes ikäneitosarjaan...
 
totuus
[QUOTE="vieras";23318470]Miten te ootte kaikki niin kauniita? :) Itse olin ok näköinen silloin hoikkana tyttönä...nyt vähän toista maata...tässähän tulee ihan kateelliseksi.[/QUOTE]

Mitäs annoit itsesi lihoa, raskaus ei lihota. Lihavuus ei ole kaunista.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja no ei kyllä ole;23319186:
No ei kyllä ole, muutama kuva jossa ei ole kuvattu lantiota alempaa ikinä ja aaina vähä non suttuisen oloisia kuvia ollut. Laita linkkiä jos tiedät jossain niitä olevan.
No sen blogissa on ollu ja ainakin yhdessä kroppakuvaketjussa oli ihan selvä kroppakuva varpaista päähän.
 
niin missä
[QUOTE="Vieras";23319240]No sen blogissa on ollu ja ainakin yhdessä kroppakuvaketjussa oli ihan selvä kroppakuva varpaista päähän.[/QUOTE]

Ei ole ollut täällä pasltalla ainakaan, missä se blogi on jossa näkyy koko kehon kuva niin voi arvioida?
 
äiti 44 v
Enpä taija taaskaan kuvaani laittaa, muuta ku haukkuja aina saa.
No juurihan tässä todettiin että jokainen on omalla tavallaan kauniskin. Ja jostain kohdasta vähemmän kaunis. Kokonaisuus.

Ja sitten on ihmisiä jotka eivät onnistu kuvissa vaan ovat luonnossa paremman näköisiä ja jollain taas päinvastoin eli on kuvissa upea mutta luonnossa tavallisemman näköinen.
 
Tuleeks jolleki sit paha mieli jos mä edelleen oon sitä mieltä että Pink lily on mun mielestä kaunein.

Oon mä ennenkin sanonut, mutta jassookohan se oli, ja freya ovat myös lumoavia.

Tiiru on todella suloinen ilmestys, nimimerkki on osuva :D Ihan Tiirulta näyttää..

Oikeastaan... en sanois nähneeni tässä yhtäkään rumaa kasvoa tässä ketjussa :) Omani poistinkin jo... :whistle:;)
 
totuus
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23319160:
Ja vaikka saisi kuinka kattavat kuvat niin siltikin joku tykkää yhdestä ja toinen toisesta. En usko missään, edes tällä palstalla, absoluuttisen kauneuden pesivän jonka nähdessään jokainen olisi yksimielinen että TOSSA SE NYT ON!

Esim. mun Miss Suomi suosikki on aina ollut Sari Aspholm vaikka hän ei liene monelle edes tuttu. Makuasioita.
Juu, Sari on kaunis edelleen, nähtynä vasta nähdystä jaksosta. Anna_Liisa Tilus myös hyvin säilynyt ja herttainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin missä;23319289:
Ei ole ollut täällä pasltalla ainakaan, missä se blogi on jossa näkyy koko kehon kuva niin voi arvioida?
No sen verran sanon tähän väliin et jos te nyt edelleen jauhatte musta niin oon osallistunu kahteen kroppakuvaketjuun enkä oo niitä kuvia muistaakseni poistanut mutta mun blogia en nyt jaksa alkaa linkittelemään.

Voitteko jo lopettaa? :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23319298:
No juurihan tässä todettiin että jokainen on omalla tavallaan kauniskin. Ja jostain kohdasta vähemmän kaunis. Kokonaisuus.

Ja sitten on ihmisiä jotka eivät onnistu kuvissa vaan ovat luonnossa paremman näköisiä ja jollain taas päinvastoin eli on kuvissa upea mutta luonnossa tavallisemman näköinen.
Mä taidan olla se joka ei ikinä onnistu kuvissa :D
 
äiti 44 v
Mä voin hetkeks laittaa koko lärvin näkyviin.. :D

http://i1090.photobucket.com/albums/i380/Maira1985/m001.jpg
Lärvi on hyvä, sellainen mistä joku huippumeikkaaja loihtisi vaikka mitä!! Hyvät silmät ja muodokkaat huulet! Valokuvamalliainesta.

Olin omiin häihini yhden valtakunnan top-meikkaajan meikkaama ja vaikka itse sanonkin niin häämeikkikuvani voisin tänne laittaakin. Olen siinä kolkyt ja risat ja mielestäni käsittämättömän ... kaunis suorastaan. Eikä mun huulet esim. ole noin hyvät kuin sulla. Eikä silmätkään kovin helpot meikata. Mutta meikillä tekee ihmeitä. Jos osaa.
 
chanel
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23319360:
Lärvi on hyvä, sellainen mistä joku huippumeikkaaja loihtisi vaikka mitä!! Hyvät silmät ja muodokkaat huulet! Valokuvamalliainesta.

Olin omiin häihini yhden valtakunnan top-meikkaajan meikkaama ja vaikka itse sanonkin niin häämeikkikuvani voisin tänne laittaakin. Olen siinä kolkyt ja risat ja mielestäni käsittämättömän ... kaunis suorastaan. Eikä mun huulet esim. ole noin hyvät kuin sulla. Eikä silmätkään kovin helpot meikata. Mutta meikillä tekee ihmeitä. Jos osaa.
Laita!
Hyvä meikki tekee kyllä ihmeitä. Välillä onnistuu perusmeikki, mutta en oo kyllä vielä oppinut loihtimaan naamastani sellaista kuin haluaisin.. :D Mä en ikinä onnistu kuvissa, luonnossa oon välillä jopa kaunis. (muidenkin kuin ihan itteni mielestä)
 

Yhteistyössä