Tein pari vaalikoneen testiä

äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23317292]Sasi on muslimi? Okei.

Miten Soinin ja muslimien näkemykset esim naistenoikeuksissa ja homojenoikeuksissa eroavat toisistaan?[/QUOTE]

Laita Googleen hakusanaksi Truth Tube Tv ja katso mitkä ovat naisten oikeudet muslimimaissa. Tai miestenkään oikeudet. Homoistakin siellä on. Ota oksennusämpäriä siihen lähettyville :D

Huomaat kyllä eron Timo Soiniin, sen lupaan.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23317295:
Niin, mistäpä sen tietää vaikka nimimerkkini takaa löytyisi homomies pili kakassa.

Mutta nyt teidän kanssa jo keskustelu sujuu kun vaihdoin tyyliä, aiemmin kun yritin keskustella politiikasta niin ei oikein tahtonut vastapuoli pysyä kärryillä :)
Politiikasta sinä et ole osannut keskustella ikinä. Muu keskustelukin on lähinnä ala-arvoista meuhkaamista ja alapääjutuilla mässäämistä. Pitäisit ne seksifantasiasi edes omana tietonasi.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23317319:
Laita Googleen hakusanaksi Truth Tube Tv ja katso mitkä ovat naisten oikeudet muslimimaissa. Tai miestenkään oikeudet. Homoistakin siellä on. Ota oksennusämpäriä siihen lähettyville :D

Huomaat kyllä eron Timo Soiniin, sen lupaan.
Ja sinä haluat samallatavalla naisista ja homoista ajattelevan ihmisen Suomen pääministeriksi? Ihan kiva.

"Vierailee"
[QUOTE="vieras";23317322]Politiikasta sinä et ole osannut keskustella ikinä. Muu keskustelukin on lähinnä ala-arvoista meuhkaamista ja alapääjutuilla mässäämistä. Pitäisit ne seksifantasiasi edes omana tietonasi.[/QUOTE]

Peesi!

äiti 44 v
En pidä tapanani vierailla ala-arvoisilla sivustoilla. Olen aika tarkka siitä, mihin ip-osoitteeni tallentuu.
Se Tv on ihan halal, pelkkää islamia puhtaimmillaan. Et syyllisty mihinkään rasistiseen rikokseen jos käyt siellä. Jos et käy niin älä käy, mutta älä enää kysele Soinin ja muslimien eroistakaan kun et kerta halua selvittää itsellesi, mitä on islam ja miten toimii muslimi islamin oppia noudattaessaan.

äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23317322]Politiikasta sinä et ole osannut keskustella ikinä. Muu keskustelukin on lähinnä ala-arvoista meuhkaamista ja alapääjutuilla mässäämistä. Pitäisit ne seksifantasiasi edes omana tietonasi.[/QUOTE]

Syrjitkö sä homoja, muslimi?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23317386:
Se Tv on ihan halal, pelkkää islamia puhtaimmillaan. Et syyllisty mihinkään rasistiseen rikokseen jos käyt siellä. Jos et käy niin älä käy, mutta älä enää kysele Soinin ja muslimien eroistakaan kun et kerta halua selvittää itsellesi, mitä on islam ja miten toimii muslimi islamin oppia noudattaessaan.
muuta en tiedä kuin että Soini ei kannata naisten tasa-arvoa ja itsemääräämisoikeutta omasta ruumistaan. Muuta minun ei tarvitsekaan tietää. Se riittää varsin mainiosti.

äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23317341]Ja sinä haluat samallatavalla naisista ja homoista ajattelevan ihmisen Suomen pääministeriksi? Ihan kiva.[/QUOTE]

Missä mä muka olen väittänyt haluavani muslimin Suomen pääministeriksi? Linkkiä kiitos!

Lunatic
Kokeillaan vastata mustana, kun on jo kaksi kertaa jäänyt spämmifiltteriin vastaus.

Niin että sinä luulet että jos Soini olisi ollut työministerinä laman tullessa, niin Suomessa ei olisi työttömiä. Se ei valitettavasti ole yhden ministerin keinoin hallittavissa, miten Suomen ja maailman talous menee ja mitä siitä seuraa. Mutta ehkä tämä kertoo omaa karua kieltään siitä miten laaja-alaista persujen kannattajien ymmärrys on.
Näinpä.

Ei ole varmaan vieläkään tullut sitä vastausta minulle? Täytyypä katsoa...

Lunatic
Ei ole yksikään persu-fani edelleenkään vastannut kysymykseeni, eli se tulee tässä jälleen;

Mitä perussuomalaiset on saaneet tähän mennessä aikaan??? Siis eduskunnassa, ei siellä keijon kuppilassa.

Tuleeko se vastaus vielä tämä päivän aikana?? (Nyt on maaliskuun 9. päivä vuonna 2011).

Jään odottamaan. :wave:

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23317414:
Kuten mä jo sanoin, tutkimus on siten miten se tehdään.
Ja kuka tutkimuksen tilaa ja kuka sen maksaa.
Nämä sateenkaariperhetutkimukset voi kääräistä rullalle ja työntää valolta suojaan.
Ei niitä linkkejä kannata aukoa, vaan kannattaa olla tarkkana minne ip-osoitteensa antaa.
Kene tekemä tutkimus sinulle kelpaisi? Persujen? Muslimien? Eiku, sama asia, sori. Aslanin? Eiku vieläkin sama asia, sori. Kenen? Omasi?

Yhteistyössä