On sulla tuossakin huulipunaa?
Ei oo ku ihan perus huulirasvaaOn sulla tuossakin huulipunaa?
tää menee ittensä toistamiseen jo mut näytät hyvältä todellakii ilman meikkiä.Paljon nuoremmalta.Toi tatska kiinnostaa,millane koko kuva on?
Kiitos :snotty:tää menee ittensä toistamiseen jo mut näytät hyvältä todellakii ilman meikkiä.Paljon nuoremmalta.Toi tatska kiinnostaa,millane koko kuva on?
Nyt en kyl löytänyt kuvaa koneelt : / Mun tarttee varmaan joku päivä pyytää miestä napsasemaan kuva ja laittaa tatuointikuvaketju pystyynok,kivan näköinen sekin.Sopii kantajallee ja mieluusti oisin katsonut vielä kokonaisuuden tosta tatskast
No laitapa oma kuvasi minun mielestäni täällä on paljonkin kauniit naisia.Alkuperäinen kirjoittaja yök;23314762:olette kaikki rumia
Eli vanhemmat naiset ovat sisäisesti automaattisesti kauniimpia? Just joo. Eiköhän niitä kaunokaisia löydy ihan joka ikäpolvelta, tuo on jo aika säälittävääAlkuperäinen kirjoittaja Horuksesn silmä;23314451:Mä olen seniori ja olen huomannut että en nykyisin edes huomaa nuorien naisten ulkonäköä katukuvassa. Vaan ennemmin huomaan ne kypsemmät naiset ja heidän ulkonäkönsä. Ja jos näen kauniin aikuisen naisen, niin taatusti mun silmissä se kauneus peittoaa nupullaan olevien kauneuden mennen tullen. Ihan jo siksi kun sisäinen kauneus on iso osa sitä ihmisen kokonaisuutta joka heijastuu myös kasvoille.
No tuota en usko. Olet vain joku kateellinen mammarukka joka katkeruuksissaan haluaa pahoittaa muiden mielen.Alkuperäinen kirjoittaja yök;23314799:en viitsi. tulee palstamammat kateellisiksi mun kauneudesta.
nàytàt mun tytòn enkun opeltaEi todellakaan kovin imarteleva kuva musta, mutta eilen pulkkamäessä otettu.