Tein pari vaalikoneen testiä

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;23313390:
ja mulle selvisi että olenkin ajatuksilta vasemmalla :O Onhan se tietysti hieno aate, mutta eihän se missään toimi oikeasti:xmas:
No minkä puolueen ehdokkaita vaalikone ehdotti?

Mulle tuli kolme ekaa ehdotusta kokoomus naisia. Kaikki olivat suurinpiirtein saman ikäisiä ja äitejä. Kahdella ainakin oli useampi lapsikin. Toisaalta, tämä ei kyllä mitenkään yllättänyt mua. Yhtä näistä naisista olen äänestänytkin useamman kerrankin jopa. :D

"asdfasdf"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;23313751:
Sun täytyy nyt vaan myöntää ettei sun sisällä asu pientä persua
:,(
Nyt kyllä kansallisuudentunteeni horjuu. Saanko syödä enää ruisleipää? Entäs mämmiä, riisipiirakoita, karjalanpaistia, kukkoja??? Saanko enää nostaa Suomen lipun salkoon juhlapäivinä? Entäs se suvivirsi? Nyt on varmaan pidettävä turpa rullalla lasten juhlissa? Voi ei! SE maamme laulu o_O. Parasta olla tuntematta yhtään mitään kun sitä lauletaan. Selvästihän tässä on vain petturi... :D

"vieras"
[QUOTE="sama";23313488]Kristilliset eivät ole vasemmstoa vaan oikeistoa.[/QUOTE]

Kyllä kuule nyky-Suomi on jo niin oikealla, että kristilliset aatteet ovat vasemmistoa selvästi. Vai oliko Jeesus mielestäsi kapitalisti?

Vanha mantra että kristilliset olisivat oikeistoa. Erittäin taantumuksellinen näkemys.

"asdfasdf"
[QUOTE="vieras";23313876]Sinä olet Astrid Thorsin äänestäjäksi kelpaava. :D[/QUOTE]

Ei kyse ehkä ole kelpaamisesta, sinulla taitaa olla vähän hukassa se, mistä vaaleissa on kyse? Ei se mitään. Kyse on siitä, kenet MINÄ kelpuutan ääneni arvoiseksi. Sori, mutta taitaa jäädä kaikki ruotsalaiset, kristilliset, persut ja kokkarit ilman ääntäni.

asfasdf
[QUOTE="asdfasdf";23313933]Ei kyse ehkä ole kelpaamisesta, sinulla taitaa olla vähän hukassa se, mistä vaaleissa on kyse? Ei se mitään. Kyse on siitä, kenet MINÄ kelpuutan ääneni arvoiseksi. Sori, mutta taitaa jäädä kaikki ruotsalaiset, kristilliset, persut ja kokkarit ilman ääntäni.[/QUOTE]

Ja vihreät... ja piraattipuolue, ja kommarit, ja öh no kaikki pienemmät, ja demarit sekä keskusta... ja hetkonen, jääköhän tässä ketään äänestettävää.

"hehheh"
[QUOTE="vieras";23313868]Kyllä kuule nyky-Suomi on jo niin oikealla, että kristilliset aatteet ovat vasemmistoa selvästi. Vai oliko Jeesus mielestäsi kapitalisti?

Vanha mantra että kristilliset olisivat oikeistoa. Erittäin taantumuksellinen näkemys.[/QUOTE]

Ai Suomi jonka kokonaisveroprosentti on reilusti yli 50 on oikeistolainen maa?!:D

Yhteistyössä