Mä tiedän miten teille todista että olen oikea venakko milanna, enkä mies ja provo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23266501]Luulis, että miljonääri ostelis vähän kalliimpia juttuja kotiinsa.. ainakin tuo lampunvarjostin on täysin sama kuin meillä, kodin terrasta ja maksoikohan 49,90 :D[/QUOTE]

Katohan tän ketjun aloituspäivämäärää: vanha ketju...

Mä luulen, että tavallisen näköisyys vetoaa suureen osaan miehistä. Harva mies oikeasti haluaa vaimoa silikonirintaisesta vetyperoksidiblondista. Joten Savannan naapurintyttömäisyys voi olla tosi vetoavaakin aikuisviihdealalla.

Mä luulen, että tavallisen näköisyys vetoaa suureen osaan miehistä. Harva mies oikeasti haluaa vaimoa silikonirintaisesta vetyperoksidiblondista. Joten Savannan naapurintyttömäisyys voi olla tosi vetoavaakin aikuisviihdealalla. Niin siis ei sillä, että miehet sieltä strippibaarista yleensä vaimoa etsisi :D

Ehkä sun ei kannattaisi lukea näitä juttuja.. selkeästi jotkut provosoivat sua tahallaan. Oikeasti olet varmaankin ihan kivan ja nätin näköinen nuori nainen, mutta tossa kuvassa kyllä hieman luonnottoman näköiset nuo hiukset/peruukki. Mukavaa vauvan odotusta sinulle:)

Yhteistyössä