Phil & Teds rattaista

Olen tässä katsellut netistä nuita phil&Teds rattaita ja oon kovasti kiinostunut niistä. Nykysiin tuplarattaisiin en ole oikein tyytyväinen, kertokaapa kokemuksia toimiiko kahdella lapsella jotka on 1v ja 2,5v? Mahtuuko hyvin isompikin lapsi kyytiin? :) Niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia kuulisin mielellään...

Kiitos! :) :flower:
 
+5gpl
Meillä on Vibet! :) Ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Lapsilla on just saman verran ikäeroa, kuin teidän lapsilla, mutta ovat nyt jo pikkaisen vanhempia, mutta siis on olleet käytössä jo pidemmän aikaa. En osaa sanoa mitään negatiivista oikein noista, kun ei ole tullut vastaan sellaista... Pidän sormet ristissä, ettei nyt vaan tulekaan, kun menin kehumaan. ;)
 
..
kaikissa phil 'teds malleissa mahtuu kyllä tuo isompi, niissä on se iso istuin niin pitkä että menee 5vuotiaaksi. enemmän olisin huolissaan tuon pienemmän mahtumisesta siihen sisarusistuimeen. meillä sportit 85cm pitkä tyttö ei enää mahdu toppavaatteet päällä lepoasentoon siihen sisarusistuimeen. mut hyvin riittää silti kun ei oo tarvista ulkona noissa nukkuakaan. hankalaa vaan silloin jos sattuu bussiin nukahtamaan. kannattaa kyllä käyd jos mitenkään vaan mahdollista niin käydä liikkeessä sovittamassa niitä lapsia rattaisiin ja mahd rattaita autoon ennenkuin tilaa ne sitte jostain halvemmalla :)
 
..
kaikissa phil 'teds malleissa mahtuu kyllä tuo isompi, niissä on se iso istuin niin pitkä että menee 5vuotiaaksi. enemmän olisin huolissaan tuon pienemmän mahtumisesta siihen sisarusistuimeen. meillä sportit 85cm pitkä tyttö ei enää mahdu toppavaatteet päällä lepoasentoon siihen sisarusistuimeen. mut hyvin riittää silti kun ei oo tarvista ulkona noissa nukkuakaan. hankalaa vaan silloin jos sattuu bussiin nukahtamaan. kannattaa kyllä käyd jos mitenkään vaan mahdollista niin käydä liikkeessä sovittamassa niitä lapsia rattaisiin ja mahd rattaita autoon ennenkuin tilaa ne sitte jostain halvemmalla :)
niin piti vielä sanomani että tyytyväinen olen ollut noihin. ilmaa saa lisäillä renkaisiin säännöllisesti mutta niin oli meidän vanhoissakin yhdistelmissä. muuta valittamista ei oo. ja noissahan voi tehdä sileen että laittaa aina sen nukkuvan lapsen siihen isompaan istuimeen ja toisen lapsen sitten päälle siihen pienempään istuimeen, vaikkei siinä sitte mahtuiskaan kuomun alle niin haittaiskos tuo
 
"vieras"
Autoon en lähtis sovittelemaan, ovat kasattuna mielestäni pienemmät kuin monet yhdistelmät.
Ja tosiaan isompi mahtuu etupenkille vaikka kuinka isona, mutta pienemmän istuimessa takana on painoraja, olikohan 15 kg. Mutta ei ne ehkä rikki heti mene, vaikka isompi siellä takana olisikin.

Olen tykännyt tosi paljon ja lapset nyt juurikin tuon ikäiset ja pitkähköt. Hyvin menee. Toki takana saisi aina olla enemmän tilaa, mutta noissa on niin paljon muuta hyvää, että ei haittaa. Tarkoitan siis että vierekkäin istuttaviin mahtuisivat varmaan isompina paremmin (3 v ja 4 v tai jotain..). Mutta aivan loistavat vaunut!
 

Yhteistyössä