Keitä julkkiksia olet tavannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Curious"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eräs suomalainen komedianäyttelijä istahti aikoinaan junassa viereen ja juteltiin pitkät pätkät ja hän tarjosi tupakkaa. Tämä oli suurinpiirtein 90-luvun puolessavälissä, jolloin kyseinen herra ei ollut vielä melkein lainkaan tunnettu. Jälkeenpäin näin hänet tv:ssä ja mietin monta päivää että missä olen tuon ihmisen nähnyt, kunnes keskellä yötä välähti mieleen tuo junamatka.

Vähän hymyilyttää yhä kun ko. ihmisen tv:ssä näkee :D

[QUOTE="vieras";23289216]Ei voi, tuntuis hölmöltä kirjoittaa kavereiden nimiä tänne. Kerro sinä omia kokemuksias. :)[/QUOTE]

Eihän sitä tarvitse nimiä kertoa :P

[QUOTE="Curious";23289239]Eihän sitä tarvitse nimiä kertoa :P[/QUOTE]

No mä tapasin yhden tunnetun muusikon ja meillä synkkas heti tosi hyvin. Jatkettiin tapailua, rakastuttiin, mentiin naimisiin ja nyt meillä on perhe.
Olipa mielenkiintoista ilman nimiä. :D

Eikös tällainen "vertailu" ole aika säälittävää?
Ihmisiä ne julkkiksetkin on enkä ymmärrä miksi niitä tarvii palvoa sen enempää kuin muitakaan... mut ehkä tää on joku naisten juttu. Ite olen ollut työni merkeissä tekemisissä eturivin laulajien kanssa ja poikkeuksetta ainakin nuoremmat artistit ovat ihan jalat maan pinnalla -tyyppejä.

Jarkko Suo,Leandro Rinaudo,Hasan Salihamidsic,Petri Tiili,Marcus Grönholm,Lea Laven,Saku Koivu..Noi nyt ekana tulee mieleen tällaisista,jotka joku muukin saattaa tietää. :D

Eikös tällainen "vertailu" ole aika säälittävää?
Ihmisiä ne julkkiksetkin on enkä ymmärrä miksi niitä tarvii palvoa sen enempää kuin muitakaan... mut ehkä tää on joku naisten juttu. Ite olen ollut työni merkeissä tekemisissä eturivin laulajien kanssa ja poikkeuksetta ainakin nuoremmat artistit ovat ihan jalat maan pinnalla -tyyppejä.

Ei kannata ottaa niin vakavasti. Helpompaa ja mielenkiintoisempaa se on kaikkien tietämistä julkkiksista kertoa kuin että tapasinpa tuossa eilen Matti Meikäläisen

Ei kannata ottaa niin vakavasti. Helpompaa ja mielenkiintoisempaa se on kaikkien tietämistä julkkiksista kertoa kuin että tapasinpa tuossa eilen Matti Meikäläisen
No kertokaas nyt edes sitten jotain mielenkiintoista sen sijaan, että "kihihiii, puristin Teemun kättä ja se anto mulle nimmarin" ;)
Eli annoitteko/saitteko, oliko hyvää, kauanko kesti, montako kertaa, fyysiset mitat, muut erikoistaidot?
Tiedättepä sitten ketä julkkiksia kannattaa yrittää seuraavaksi...

No kertokaas nyt edes sitten jotain mielenkiintoista sen sijaan, että "kihihiii, puristin Teemun kättä ja se anto mulle nimmarin" ;)
Eli annoitteko/saitteko, oliko hyvää, kauanko kesti, montako kertaa, fyysiset mitat, muut erikoistaidot?
Tiedättepä sitten ketä julkkiksia kannattaa yrittää seuraavaksi...

Hei kyl me tiedetään mitä halutaan tietää. Sun ei nyt kannata neuvoa tässä asiassa.

No teatterilla töissä ollessani niitä julkkiksia tuli tutuiksi, tai osa tietenkin tulevia julkkiksia niinkuin tuo Lore Backman. Ja jo silloin nimekäskin esim. Anneli Saaristo, Mikko Rasila...

Yhteistyössä