Päästäisitkö miehes kaverin kans.. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän aikaa kun mietin niin meille varmaan tulisi tappelu asiasta. Kyllä tuo varmaan lähtisi, mutta mä saattaisin olla vähän äkäinen. Menis arki ja/tai loma-ajat vähän sekaisin kun herra lähtisi lomailemaan... :stick:

Viimeksi muokattu:
Jaa mille tuollasille reissuille?

No tuollaisille Paheellisille ja Epäilyttäville Reissuille Ilman Puolisoa tietenkin. Sehän on kamalaa! Toinenhan voi vaikka...nauttia?! Siis nauttia olostaan ilman sitä puolisoa. Järkyttävää, uhka tulevaisuudelle!!

ps. Mä päästäisin mut meillä se olen minä joka tykkää reissata. Jos mies ei päästäis, vaihtoon menis. Sorry. ;)

[QUOTE="vieras";23281789]No tuollaisille Paheellisille ja Epäilyttäville Reissuille Ilman Puolisoa tietenkin. Sehän on kamalaa! Toinenhan voi vaikka...nauttia?! Siis nauttia olostaan ilman sitä puolisoa. Järkyttävää, uhka tulevaisuudelle!!

ps. Mä päästäisin mut meillä se olen minä joka tykkää reissata. Jos mies ei päästäis, vaihtoon menis. Sorry. ;)[/QUOTE]

:laugh: :laugh: Juu siis faktahan on että ilman puolisoahan ei voi nauttia yhtää mistää! Piste! Johan se ois jo suuri rikos :D

Öö... ootteko te oikeesti noin sinisilmäisiä...? :O

Mun mies ainakin on. Jotain kysyttävää? Olen jopa ollut miespuolisen ystäväni kanssa parin viikon reissulla, samassa hotellihuoneessa. Mutta eri sängyissä, sehän siinä kaikkia kiinnosti kovasti. ;) Jos haluan pettää, voin tehdä sen vaikka naapurin peran kanssa. Niin urpo tai säälittävä en ole että tarvitsisin kilometrejä tai kännin tekosyyksi siihen.

Ei mun mies lähtis ilman mua. Ja jos meinais esim. Pattayalle lähteä, niin en päästäisi. Siellä oikeesti naiset ja ladyboyt käy kiinni, ei siinä tarvii miehen itsensä mitään tehdä.

No en päästäis. Miks mä jäisin istumaan kotiin muksujen kanssa ja yks shoppailis mulle vaatteita?
Mä tahtoisin yhteisen loman ja muistot, sekä itse shoppailla kuteeni.
En käsitä, miks edes pitää mennä yksin, jos on perhe. Eri asia kalastaa jossain lapissa viikko, kuin lähteä vaiks komeks viikkoa ulkomaille nautiskelemaan lämpöön ja nauttimaan olostaan.
Tsiisus, mä lähtisin matkaan, samalle reussulle kuin ukko kultani.
Ja hei, ei tartte ulkomaille asti lähteä pettämään, se onnistuu ihan kotinurkilla, joten luoton kanssa ei ole mitään tekemistä, vain sen periaatteen, ettei perheestä oteta lomaa, se on sun elämä, ja pidemmät reissut tehdään yhdessä, jo muistojenkin takia. Työmatkat on luku erikseen.

Öö... ootteko te oikeesti noin sinisilmäisiä...? :O

En mä ole sinisilmäinen, vaan tunnen mieheni. Jos se ei ole melkein kahteenkymmeneen vuoteen kokenut tarpeelliseksi pettää mua, olisi kovin vaikea kuvitella hänen tekevän sen jossain Thaimaassa, jossa tarjonta on pääasiassa aasialaista syntyperää olevia naisia, joita hän ei voi sietää. Hän olisi voinut pettää mua koska vaan jos olisi halunnut, vaan eipä ole pettänyt.

Ja kuten vieras nro 32, mäkin olen yöpynyt samassa hotellihuoneessa miespuolisten työkavereideni kanssa eikä mun mies kokenut sitä mitenkään ongelmaksi.

Asia nyt vaan on niin, että kaikki ihmiset eivät petä. Ei vaikka tulisi kuinka herkullinen tilaisuus tyyliin kukaan ei saa koskaan tietää.

En mä ole sinisilmäinen, vaan tunnen mieheni. Jos se ei ole melkein kahteenkymmeneen vuoteen kokenut tarpeelliseksi pettää mua, olisi kovin vaikea kuvitella hänen tekevän sen jossain Thaimaassa, jossa tarjonta on pääasiassa aasialaista syntyperää olevia naisia, joita hän ei voi sietää. Hän olisi voinut pettää mua koska vaan jos olisi halunnut, vaan eipä ole pettänyt.

Ja kuten vieras nro 32, mäkin olen yöpynyt samassa hotellihuoneessa miespuolisten työkavereideni kanssa eikä mun mies kokenut sitä mitenkään ongelmaksi.

Asia nyt vaan on niin, että kaikki ihmiset eivät petä. Ei vaikka tulisi kuinka herkullinen tilaisuus tyyliin kukaan ei saa koskaan tietää.

Erittäin hyvä vastaus, samoil mennään :) :flower:

No just... kuule kyllä mies pettää aasialaisen tai afrikkalaisen tai kenen kanssa tahansa, varsinkin kun ne naiset thaikuissa käy siihen ihan oikeesti käsiksi... ei tsiisus teitä :D

[QUOTE="vieras";23282208]Ei mun mies lähtis ilman mua. Ja jos meinais esim. Pattayalle lähteä, niin en päästäisi. Siellä oikeesti naiset ja ladyboyt käy kiinni, ei siinä tarvii miehen itsensä mitään tehdä.[/QUOTE]

Meinaatko että ne raiskaa ne miehet? "En mä voinut sille mitään, ne vaan kävi kiinni ja riisui vaatteet ja sai mut kiihottumaan ja tunkivat mut niihin sisään!" Joopa joo...

No just... kuule kyllä mies pettää aasialaisen tai afrikkalaisen tai kenen kanssa tahansa, varsinkin kun ne naiset thaikuissa käy siihen ihan oikeesti käsiksi... ei tsiisus teitä :D

Voi sua.... sulle on varmaan käynyt joskus noin :( Mä olen kovin pahoillani että olit saanut niin paskan miehen. Ootko sä muuten myös sitä mieltä, että kaikki naiset pettää miehiään Välimeren gigoloiden kanssa? Että jos tyttöporukalla lähtee jonnekin aurinkorannoille, niin siinä käy väistämättä niin?

Outo ajattelutapa. Mä olen ollut kokous- ja koulutusreissuilla hotelliöineen ainakin tusinan kertaa miesvoittoisen työporukan kanssa. Joku niistä heittää illalla flirttiä aavistuksen soveliasta pidemmälle, se kuuluu asiaan. Ikinä en ole pettänyt vaikka läppää heitän siinä missä äijätkin. Olen myös ollut kaksin miespuolisen ystävän kanssa 2vko tuolla pahis-thaikuissa. Hän ei pettänyt minun eikä muiden kanssa tyttöystäväänsä enkä minä miestäni. Toisaalta, mulla on ollut sivusuhde kotikaupungissani, vanhan hoidon kanssa. Mitä tämä kertoo sinulle?

Liha on heikkoa, ja etenkin tämä pätee miehiin. En tajua miksi ehdoin tahdoin hyväksyä tilanne, jossa mies altistuu kiusaukselle. Ja sama tietty toisinpäin.

Mä en kertakaikkiaan tajuu tollasta ajattelutapaa. Altistua kiusauksille?!?! Eikö niitä kiusauksia hemmetti hypi naamalle joka kerta ku ovesta astuu ulos? Luuleks että siihen pettämiseen jotai thaikkureissua tarvii?

Mä en ainakaan oo niin urpo et sillee aattelisin. Jos joku meinaa pettää niin se tulee sen tekemään eikä sitä estää voi. Ja se voi tapahtua missä tahansa. Voi äiti sanon mä..

Liha on heikkoa, ja etenkin tämä pätee miehiin. En tajua miksi ehdoin tahdoin hyväksyä tilanne, jossa mies altistuu kiusaukselle. Ja sama tietty toisinpäin.

On miehiä, jotka ei edes ilkeäisi naida niitten naisten kanssa. En mäkään ilkeäisi sekstailla sellaisen miehen kanssa, jonka tiedän hässivän useita naisia päivässä. Yök. Jotkut miehet vaan ovat sellaisia, ettei niiden itsetuntoa tarvitse pönkittää millään "ihana komea suomipoika, minä rakastan vain sinua" -puheilla. Se tilanne ei vaan ole kaikille miehille mikään kiusaus. Mun mies on yhtä vähän kiinnostunut seksistä thaimaalaisnaisten kanssa kuin homoseksistä minkä tahansa miehen kanssa.

Liha ei ole heikkoa, mieli voi olla. Ja se pätee yhtä lailla miehiin kuin naisiinkin.

Sitä voi vaan miettiä, miks ero tulee, jos ei miestä päästä mihinkään... Eri asia on, jos äijä on aina lomat "poikien" kanssa jossain. Aika monta parisuhdetta tiedän kaatuneen älyttömään omistushaluun.

Mä en kertakaikkiaan tajuu tollasta ajattelutapaa. Altistua kiusauksille?!?! Eikö niitä kiusauksia hemmetti hypi naamalle joka kerta ku ovesta astuu ulos? Luuleks että siihen pettämiseen jotai thaikkureissua tarvii?

Mä en ainakaan oo niin urpo et sillee aattelisin. Jos joku meinaa pettää niin se tulee sen tekemään eikä sitä estää voi. Ja se voi tapahtua missä tahansa. Voi äiti sanon mä..

Täytyy peesata ihan täysil.
Mitä tulee elämästä että et voi päästää miestäs tyyliin edes kauppaan...siel on voinut olla jonoa ja siin samas on käynyt polkee naapurin helenaa.
Ihan hyvil mielil päästäisin oman miehen reissuun,ja jopa toivoisin että toinen ei ottas liian isoa tressiä tuliaisista.
Jos toinen on pettäjä tyyppiä niin se tekee sen vaikka työ reissuillaan,5 minuutin sessiolla toimiston pirjon kaa.

Ihmistä ei voi estä pettämästä jos on pettäjä tyyppiä.
Omani päästäisin reissulle kyllä,en omista miestäni ja hän tekee päätöksensä itse onko pettämättä vai ei,minä en voi siä estää millään tavalla.

Sitä voi vaan miettiä, miks ero tulee, jos ei miestä päästä mihinkään... Eri asia on, jos äijä on aina lomat "poikien" kanssa jossain. Aika monta parisuhdetta tiedän kaatuneen älyttömään omistushaluun.

Sanos muuta.. Ei mulla ainakaa oo mitää tarvetta alkaa miestä kahlitsemaan tohon kotisohvalle. Siinäki oon kyl samaa mieltä et sit ois eri asia jos oltais just aina niiden poikien kans lähössä reissuun ja nimenomaan johonki ryyppyreissuun turistirysään.

Onneks tuo mun mies on sen kaltanen että mä voin luottaa hänen arvostelukykyynsä tuolla reissun päällä. Kaikilla ei nähtävästi oo niin.. :D