Meil oli täysin alkoholittomat ja lihattomat/ kalattomat, just meiän näköset ihanat häät. :heart: :heart: 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen ollut yksissä alkoholittomissa häissä, joissa tunnelma oli ihan kiva, mutta hieno ruoka olisi kyllä ansainnut kaverikseen lasillisen viiniä. Humalaa en itsekään halua, mutta ruokajuomana viini tuo ateriaan juhlavuutta ja korostaa makuja tavalla joihin kotikalja ja mehu ei vaan pysty... En siis olisi kaivannut mitään muuta kuin lasillisen viiniä ruoan kanssa, ei kohtuutonta mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23278371:Meil oli täysin alkoholittomat ja lihattomat/ kalattomat, just meiän näköset ihanat häät. :heart: :heart:![]()
Valitettavasti suurin osa suomalaisista ovat humalahakuisia juojia ja näin se vain on, että kännissä örveltäminen on osa suomalaista kulttuuria. .
No ok, kirjoitetaan sitten että en muista olleeni sellaisissa häissä joissa KUKAAN olisi ollut kännissä.
Jos teillä on kotona kahvitus, niin miksi siinä pitäisi alkoholia olla?
Pääasia, että varoitat. Mä meinaan itse ehkä järkyttyisin, jos ei mitään alkoholia olisi tarjolla. Taisin muuten yksissä sellaisissa häissä olla. Ja oli tosi kivaa kyllä.
Miehet kävi välillä vähän "autoa korjaamassa". ..ja taisin minäkin siellä piipahtaa.
Ei ole ole väliä, onko alkoholi ruokajuomana tai muuten. Samaa ainetta se on oli nimitys mikä tahansa.