Mullakin katosi halut jo raskausaikana, vauva on nyt 3kk ja ehkä 1-2 kertaa viikossa on seksiä. Mulle se on lähes aina sitä, että suostun vain miehen takia, itse tekisin mielummin jotain muuta. Tietysti sekin vaikuttaa, että vauvan takia ei samalla tavalla ole aikaa seksille kuin ennen, mutta sehän nyt kuuluukin asiaan

. Meidän ei onneksi ole tarvinnut riidellä seksin takia, mä koitan olla kieltäytymättä kaikista alotteista ja silloin kun suostun seksiin, koitan edes heittäytyä tunnelmaan vaikkei alkuun yhtään kiinnostaisikaan. Kyllä mies varmasti huomaa etten nauti samalla tavalla kuin ennen enkä mä ala mitään esittämään, mutta teen kuitenkin parhaani ja yritän edes. Mies onneksi huomioi sitten muuten, silittelee ja hieroo ja auttaa kotitöissä, niin mulla ei ole sellaista oloa, että minä ainoastaan antaisin mutten koskaan saisi mitään tässä suhteessa.
Musta tuntuu että miehen on helpompi haluta mm. sen takia, että sillä on enemmän omaa aikaa, kun mulla menee kaikki aika kotitöissä, vauvan kanssa ja nukkumisessa, vaikka mies auttaakin. Ei oikein huvita alkaa heti pyykkien lajittelun jälkeen harrastaa seksiä varsinkin kun tietää, että sen jälkeen joutuu heti vaihtamaan vaippaa, syöttämään vauvaa ja tiskaamaan

Lisäksi mua häiritsee se että naapurissa asuvat miehen vanhemmat ramppaavat pitkin päivää ja iltaa meillä kaikkien pikkuasioiden takia. Toisaalta, vaikka näihin asioihin tulisikin muutos, tuskin ihan heti halut palautuisivat sellaisiksi kuin ennen raskautta. Mutta tilanne voisi kyllä parantua...