Onko jollain ollut nielemisvaikeuksia ja mistä ne johtuivat?

Minulla ollut jo useamman viikon välillä vaikeuksia niellä nesteitä. Olen netistä lukenut nielemisvaikeuksista ja näytti olevan kymmeniä diagnooseja siihen. Onko teillä kokemuksia?

Ja juu, meinaan ensi viikolla soittaa lääkärille, jotta pääsis juttelemaan tästä.

"vieras"
Juu, kilpirauhasen tulehdus ja sit sen perään kilpirauhasen vajaatoiminta. Varmaan googlesta tulee linkkejä tännekkin sivulle aiheesta esim. jos on juttua vuodelta 2007 tai 2008 niin ne on ehkä mun kirjoittamia, niistä löytyy aiheesta tarkemmin. Vaivat katos lääkityksen alettua. En muista enää tarkkaan, koska ne nielemisongelmat loppui kokonaan oliskohan joskus 2009... ?

löakfjdlökjhlk
Mulla johtui ihan kamalasta stressistä! En yleensä huolehdi mistään terveysasioista liikaa, mutta pakko oli käydä ihan kurkkutautien erikoislääkärillä nielemisvaikeuksien takia aikanaan... Jatkuvasti tuntui sellainen möhkäle-olo nielussa ja oli vaikeaa niellä... Lääkäri tutki ja totesi ettei vikaa ollut. Ehdotti juuri stressaamista ja jälkeenpäin ajatellen osui oikeaan. Olin muutenkin hirveä elämäntilanne tuolloin.

Yhteistyössä