onko tämä viivanpaikka vai haamu?

"vieras"
Mä en ole tuohon testiin kyllä saanut mitään häivähdystäkään, ellen ole ollut raskaana. En vielä tuosta kuitenkaan uskalla onnitella, mutta näen siinä kyllä jotain. Parin päivän päästä uusi testi :)
 
Nega
[QUOTE="jebulis";23274158]Jos vaakaviiva tossa isommassa aukossa tarkoittaa raskautta, niin sinä olet paksuna :) Onnea![/QUOTE]

Siinä pitää olla myös pystyviiva plussan merkiksi. Minä en näe mitään, sori :(
 
*
Toi testi on yksi epäluotettavimmista. Antaa vääriä plussia. Toivotaan kuitenkin että sulla eri tilanne. Teeuusi testi muutaman päivän päästä jollain muulla testillä.
 
fa
siis menkat ei oo viel alkanut ja km jälkeen ollut kierto sekaisin kuten muutenkin kroppa.. mutta kun nyt ollut aaamuisin huonoa oloa ni teinpä varmuuden vuoksi testin.. voi olla että menkat voi alkaa vasta viikonkin päästä..
 
saralee
onko se niin että ne niin väitetyt viivapaikat, jotka myöhemmin todistautunut negaksi, on kemiallinen raskaus? Olen tehny itse aiemmin kahdella testillä harmaat viivanpaikat, en plussaa ollenkaan...
 
haamuttelija myös
Kyllä siinä jotain näkyy, mutta hyvin hyvin haaleaa kyllä. Kannattaa testata parin päivän päästä jollain muulla, esim. apteekin oma ja checkpreck (cittarista saa ainakin ja on tosi halpa) ovat luotettavia! Mulla oli kans keskenmeno kk sitten eikä menkkoja ehtiny tulla ja niin se vaan haamu lähti vahvistumaan vaikka ensin pelkäsin onko vielä keskenmenneestä raskaudesta hormooneja sen verran että näkyy testissä, mutta ei ollutkaan! Tsemppiä ja toivotaan että viiva lähtis vahvistumaan vaikka toi testi on lukemani perusteella antanu paljon noita viivan paikkoja ja vääriä haamuja jne.
 

Yhteistyössä