1
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, kärsivällisiä ne ainakin on.Joskus viime kaudellakin oli se joku hassu, ei-niin-orientoitunut ruotsalainen joka vaan sekoili ja josta ne ei meinannut edes päästä eroon millään.
Hirveitä asiakkaita, kamalaa hommaa, mä en kestäis.
Mä en varmaan vois olla poliisi, matkaopas enkä taksikuskikaan.
Ja nyt oli jossain mainospätkässä kun joku oli pissinyt bussiin sisälle. :O
Ymmärtääkseni se oikea ruoka ravintoloissa ei ole niin kallista että kannattais syödä roskaruokaa koko loman. Ja kuten mieskin tuossa sanoi kun juottivat colaa lapsille: vanhemmista se on kiinni mitä lapset juo.
Joskus lykästää ja löytää pakettilomakohteesta hyvän ravintolan, kun ymmärtää mennä pois rantakadulta ja pysyä kaukana ketjuravintoloista. Joskus kun näin käy, siellä samassa paikassa voi sitten käydä useammankin kerran![]()
En itse jaksoa katsonut, mutta siis näytettiinkö siinä koko loman ajalta perheen syömiset? Kun ihmiset täällä puhuu että ne kävi vain mäkissä ja joi vaan kokista!?
Palstamammat kivittää ja tuomistee perheen, jonka elämästä on nähnyt kokonaista kolme minuuttia? Lomallakin siis pitää kuljettaa omat terveelliset sapuskat mukana? Ei herkkuja? Ottakaa nyt hei se luomuporkkana pois perseestänne!
Heh. Sinun mielestäsi siis on olemassa joko luomuporkkana-linja omine ruokineen lomalle mukaan tai sitten kokis-ranskalaiset ja nuggetit vauvalle. Voi herranjestas sentään.
Eikun tää oli ihan sun oma tulkinta.
Seuraavan kisan nimi onkin "paras mummo"Alkuperäinen kirjoittaja en tajua teitä;23269402:Onneksi minun ei tarvii enää kilpailla paras mamma tittelistä- lapset ovat jo niin isoja.