Mä tiedän miten teille todista että olen oikea venakko milanna, enkä mies ja provo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos noilla "avuilla" saa miljonäärin polvilleen niin mulla olis miljonäärien jono oven takana ;-D Olen yllättynyt miten tavallisen näköinen Milanna on! Luulin paljon kauniimmaksi ja jotenkin kypsemmäksi.

• Tykkää
Reactions: tyttö-97
Haluaisin oikeasti nähdä Venakosta sellaisen kuvan jossa on kunnolla laitettu ja nätisti pukeutunut, en lähtisi tuon kuvan perusteella arvostelemaan. Enkä kyllä muutenkaan, koska ei kuulu tapoihin. Kaikki meistä ovat oman näköisiään persoonia.

No ainakin näissä kahdessa kuvassa vois ihan hyvin olla nuori mies! Jollakin tavalla tulee mieleen naiseksi pukeutunut mies. He voivat olla hyvinkin naisellisia. Mikään ei siis todista etteikö ap voisi olla mies!

Alkuperäinen kirjoittaja suppilovahvero syysyössä;23266029:
Mitä ihmettä, tässä kuvassahan olet tosi hyvännäköinen. Mikä tuo toisen ketjun rämemajavakuva oikein oli?????

Kyllä mä otan kanssa sanani takaisin. Hyvännäköinen kisu. Itseasiassa luulin tosta aikaisemmasta ketjusta, että oli vitsi, että kuva jostain netistä bongattu.

[QUOTE="vieras";23268200]Milanna,joko olet saanut sormusta mieheltäsi?Kihlasormusta siis,olisin utelias näkemään.
Onko hääsuunnittelut muuten sujunut hyvin? :)[/QUOTE]

sain sain, missä iso timantti:D

[QUOTE="vieras";23268200]Milanna,joko olet saanut sormusta mieheltäsi?Kihlasormusta siis,olisin utelias näkemään.
Onko hääsuunnittelut muuten sujunut hyvin? :)[/QUOTE]

Eikös se kertonut jo viime syksynä saaneensa asiakkaalta 1800 euron timattisormuksen, ehkä se oli jo kihlaus ;)

[QUOTE="vieras";23268282]Eikös se kertonut jo viime syksynä saaneensa asiakkaalta 1800 euron timattisormuksen, ehkä se oli jo kihlaus ;)[/QUOTE]

se on toinen asiakas, hän kosi mua Virossa ja sormus oli kallimpi

[QUOTE="vieras";23268326]voih:) jos viitsit niin laitatko joskus kuvaa,kuinka muut suunnitelmat edenneet?
Tuleeko tytöistä morsiusneitoja?
Terv:häähullu:D[/QUOTE]

Ihan hyvin etenee, mies ihan kuumana puhuu häistä ja vauvoista vaan joka päivää, ainakin että jee koht olen mun vaimoni:D, sormus on sellainen valkokulta missä iso timantti

stage2_geisha.jpg

Tämäkö on siis ainoa oikea ja aito kuva po. henkilöstä?

Nuo muut kun ovat ovat jotain peilin kautta otettuja ja tarkoituksella epäselviä kuvajaisia.

Venakko Milanna, tehän voisitte osallistua miehenne kanssa Satuhäät -ohjelmaan! Olisi varmasti hulppeimmat häät, jotka on siinä ohjelmassa nähty. Samalla pääsisit näyttämään palstalaisille itsesi, hääsi ja elämäsi;)

Se blogin pitäminen oli myös ihan hyvä idea, mieti sitä tosissaan. Ei haittaisi vaikka kaksplus antaa bannin, voisit aina jatkaa juttujasi blogissa. Näitä on hyvin viihdyttävä lukea!:)

Yhteistyössä