<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

Diinu Hienon pipon teit :heart: Mulle voi jossain välissä laittaa
Tryffe/ 29v / esikoinen / Hyvinkään sairaala. Neuvolaan kun varasin ajan antoi LA-ajaksi 3.11, joten pistetään se tässä vaiheessa sinne kanssa :)

Mä varasin eilen varhaisutran, otin sen viikko ennen ekaa neuvolaa. Olisin voinut ottaa jo viikkoa aikasemminkin, mutta on niin tiivis viikkko, etten ehdi. Mutta tuolloin sitten varmana kuulee jo sydänäänet :heart: Oi vitsi, ne on molemmat jo tässä kuussa. Vähän kanssa pelottaa että kuinka tässä käy. Eilen nippaili aika paljonkin illalla vasemmalta puolelta. Toivottavasti oli vaan jotain tarrautumista tai muuta hyvää :confused:
 
Heips!

Oireista: Mulla on ollut ihan hirveä päänsärky nyt jo kolmatta päivää, eikä mitkään särkylääkkeet auta! :headwall: Ehkä hivenen etomista oli eilen ja rinnat on tosi tosi pipit!

Ultrasta: Mun gyne sanoi, että viikolla 7 mun pitäisi mennä ultraan, kun mulla on noita keskeytyneitä keskenmoja takana. Yleensä oon saanut tietää vasta viikoilla 12-13, että on mennyt kesken jo 8 viikolla... :| itsestäni tuntuu, että menisin mieluummin 8+ viikoilla, koska se on se "pelottava" viikko mulle, jos meen jo 7 viikolla, niin mitäs se auttaa jo menee kesken viikon päästä... :/ no ehkä se gyne tietää...

Tervetuloa mukaan kaikille uusille! =)
 
Huomenta ja nättiä päivää kaikille! =)
Tässä sitä vain porskutellaan, ja uskomattomalta tuntuu vieläki! Mieki arvelin mennä ylimääräseen ultraan vkon 7 hujakoilla, nuorimmaisen kohalla ne ihan suositteli sitä kaikkien keskenmenojen takia. Eli sinne varmaan suunta parin kolomen viikon päästä! Neuvolaan en ole vielä soittanu, ehkä sitä sais lakata jo olemasta skeptinen ja antaa ittensä olla vain ja pelekästään ilonen vauva uutisesta! : /
Oireita mulla on iltasin kaamia vilu ja palelu, väsymys, alamahan arkuus ja tunne niinku kuukautiset alkais ihan minä hetkenä hyvänsä, rinnat aristaa ja on alkanu jo rintsikat kiristämään... ;) Pahoinvointia ei vielä ole, eli sitä vielä ko saa tilattua jonku ihimeen hulluuen kourissa, niin jo tuntuu olo turvalliselta! :headwall::LOL:
Mekään ei ole kerrottu vielä kenelläkkään, eikä aiotakkaan enneku on aikaa kulunu.

Minä oon etukätteen tässä jo miettiny ja muistellu, että missä vaiheessa sitä on minkäki kokonen, koska pittää vaatetusta muuttaa ja kauanko saa piettyä mahan piilossa :p Tämän kevvään mahtuu vielä kelekkahaalarit päälle eikä olemus hiasta työntekoa ja mettässä kulukua, mutta syksy voiki olla sitte vähän eri homma. Jännä vaikka nuorimmaisen syntymästä on vain reilu 4vuotta, silti tuntuu niinko olis ensimmäistä kertaa "pappia kyytissä" :D

Sitte semmosen muutoksen olen ittessäni huomannu, että normaalisti olen seksuaalisesti aika aktiivinen, ja harvaa päivää on ettei haluta, muutaku kuukautisia edeltävinä päivinä ja kuukautisten aikaan. Mutta nyt sitä tuntuu niinku olis saharan autiomaa! Vaikka mielessä käviski että jotaki tekis mieli puuhata, niin roppa on vain jotenki "epäkunnossa" :headwall: Auttaa siinä sitte mittään teuvata. Toivottavasti tämä on vain alakutekijöitä, eikä jatku koko raskautta. Onko muut huomannu sammaa? :xmas:

Pitäis kammeta ittiään ylös, että pääsis kartanolle nuot elikot ruokkimaan. Tännään on kevätsiivous päivä, ihime hulluuskohtauksia tässä on jo saanu ko tuntuu että kaikkea pitää olla koko ajan pesemässä!!! :p:p=)

Kertoilkaa itestänne lisää, mitä teette työksenne, mitä harrastatte missä asutte? Mukava kuulla kaikkia kuulumisia raskauen aikana ja ympäriltä, miten raskaus vaikuttaa ja kuinka elämä muuttuu =)
(Mie olen tämmönen höpöttelijä, normaali elämässäki puhun niin ettei ajatukset kerkiä aina mukkaan, joten olokaa armollisia näitten minun pitkiksi livahtavien kirjotusten kanssa... ;) )

Chicco ja "pikkupekka" 4+3 =)
 
Chicco Aurinkoista päivää sulle myöskin. Olipas ihanan piristävä viesti sulla heti aamusta :flower:
Mä olin ajatellut, että pitkitän esim. töissä kertomista sinne keskenmenoristin paremmalla puolelle, eli nyt sinne huhtikuun loppuun saakka, mutta meillä onkin sitten töissä reissu tämän kuun lopussa, ja siellä on pari illallista viineineen kaikkineen tarjolla. Siinä kohtaa sitten herää kysymyksen mun suuntaan, kun mun lasit pysyy tyhjänä, joten näyttää siltä, että kertominen siis aikaistuu. Onneksi sain ennen tätä varhaisultra-ajan. Voi sitten sanoa rehellisesti, hyvillä mielin itsekkin, että sydänäänet on jo kuultu ja kyytiläinen on matkassa :)
 
Niin tai voithan sanoa että sulla on antibioottikuuri ja sen vuoksi et nyt 10 päivään saa juua alkoholia ;) Hätä keinot keksii jos tuntuu ettei taho vielä tietoa julukistaa =)
Meilläki on tuola Inarissa porokuninkuus ajot tämän kuun loppupuolella, ja se on tunnetusti semmonen ison kansan "juopottelujuhula" ja mie ku en nyt sitte voikkaan osallistua rientoihin muita myötäillen, niin arvelin käyttää tekosyynä just tuota antibiottikuuria. Se on ihan uskottava.. ehkä? ;) Toinen haloo on sitte se ko olen ollu tupakan polttoa lopettemassa jo jonku hetken, ja aina kuiten välillä pössytelly, niin nyt sitte ko ei ees tupakka maistu, voi olla että paljastutaan hätävalheista huolimatta :p Mutta niin pitkään ku mahollista niin salassa pietetään, on minusta siinäki pieni hauskuus, ku on jotaki mullistavaa tapahtunu mistä ei kukkaan muu tiiä! ;) Ja tietysti se keskenmenon vaara.. Kerran olen sen kokenu että vielä toista kuukautta keskenmenon jälkeen on ihimisiä tullu onnittelemaan vauvasta, ihan kamalaa itkua nieleskellä ja selittää ettei mittään vauvaa olekkaan..... :( Mutta pittää muistaa nyt kuiten olla positiivinen, ei ainakaan kannata murehtia ennalta jotain mitä ei oo vielä ees tapahtunu! =)

Meillä nuo minun isommat neitit on vaikka kuinka kauan kitissy että äitin pittää tehhä heille uus sisarus, ko on kuulemma epäreilua että vanhempi heistä saa vain olla isosisko, ja nuorempi ei! :LOL: Siksi pittää tehhä vauvva että nuoremmuksestaki tullee isosisko. :D Aika hyvin perusteltu etten sanois! Pittää kuiten vielä malttaa olla nuillekki kertomatta, he ku ei osais pittää suutaan kiinni :heart:
 
Heippa kaikille! Mäkin ilmottaudun menoon mukaan parasta ennen-päiväyksellä 11.11. Viikkoja on siis tänään kasassa huikeet 3+5 eli kirjaimellisesti odottavan aika on pitkä..
Pari päivää on nyt leijuttu korkeella ilmassa ja meille odotellaan siis kolmatta. Takana on yritystä reilu 7 kk ja mä olen se, joka on pitänyt pissatikkufirmat pystyssä tosi epäsäännöllisen kierron takia. Nyt testasin sitten ekan kerran hard corella eli sillä Clearbluen testillä ja siihenhän se tuli. Tosin nyt ihan ekaa kertaa olin myös aivan varma että tällä kertaa tulos on positiivinen. Lämpöjä olen myös mittaillut niin, että mies varotteli jo patterien loppuvan mittarista :whistle: No niin, siis lämmöt pysyy, rinnat aristaa, väsyttää niin vietävästi, pienesti paha olo.. Suu on tosi kuiva, mutta vesi maistuu pahalle. Vähän jännitän tuota pahoinvointia tulevaksi, koska vanhempien lasten kohdalla pahoinvointi/oksentelu oli 24/7 ja nuorimmaisen kanssa jouduin sitten ihan tiputukseen. Siihen muuten loppui sitten se oksentelu. Toinen oire mitä pelkään on se, kun mulla vääristyy hajuaisti niin kamalasti, että tuntuu että tulee ihan hulluksi.. No mitäs näistä vielä, eletään päivä kerralla (yritän siis..)
Mitäs vielä, jaa juu, mä olen 31 v ja synnytyssairaala tulee olemaan ihana PS. Tuntuu ihan ikälopulta, kun katselin teidän muiden ikiä. Auts.Chicco pyysi kertomaan vähän itsestään.. Mä olen kehitysvammaohjaajana, harrastan kakkuilua, vähän yritän saada itseni liikkumaan, bloggailun saa kai myös laskea harrastukseksi.. Eiköhän tässä vähän aluksi =)

Onnea meille kaikille ja toivotaan, että kaikki pääsevät marraskuulle asti!!!
 
Chicco Tälläistä antibiottikuuri ajattelinkin yhdessä vaiheessa. Joskos ne uskoisi sen, ovat meinaan jo häistä saakka kyselleet koska, koska ja jos oon joskus vähänkin jättänyt juomati heti on kauhea kysely, ootko sä? etkö ihan oikeesti oo? nyt kerrot. Pitää vielä keksiä miksi mulla se kuuri olisi :D Koska kaikkein mieluiten mä tosiaan odottaisin sinne huhtikuun loppuun saakka vaikkapa.

Nojanda Paljon onnea ja tervetuloa joukkoon :heart:
 
Minäkin soittelin neuvolaan, muttei antanut vielä mitään aikaa minulle, pyysi soittamaan muutaman viikon päästä uusiksi kun nyt viikkoja niin vähän että katsoo sitten uusiksi : /

Chicco taisi puhua tuosta haluttomuudesta. Saman olen huomannut ja miettinytkin että mikä nyt mättää, mutta kiva kuulla jos joku muukin kärsii tästä samasta. En suoraan osannut yhdistää tähän raskauteen liittyväksi kun kuullut hirveästi vain puhuttavan kuinka kaikki ovat harrastaneet seksiä ihan normaalisti alussakin.

Tänään on ollu kyllä rasittava päivä vaikka kellokin vielä noin vähän :kieh: kamala pahoinvointi ja lisäksi vielä koirakin päätti alkaa oksentamaan. Ei meinannut siivoamisesta tulla mitään kun heikotti niin pahasti ja itkukin siinä pääsi kun niin kiukutti :LOL: koirien ulkoiluttaminenkin oli nyt aivan hirvittävää, kaikki hajut tunkeutui aivan liikaa nenään ja koko lenkin yökkäilin ja itkin. Kyllä siinä ihmiset hieman katsoivat vinoon :p Tunteet tänään hirvittävän pinnassa, saas nähdä monetko itkut tulee tänään itkettyä..
 
Heipä hei!

Minäkin ilmottaudun jo mukaan!! Lasketuksiajaksi sain 12.11. Ja neljäs lapsi olisi tulossa :) kaikki aikasemmat ovat syntyneet jorvissa, joten luulen suuntaavani sitten sinne! :) mul on tietokone jotenki sökönä, enkä nää noita kirjotuksia kunnolla, joten mun pitää lukee ne toisella kerralla, mielellaan mahdollisimman pian :) en nää ees omaa tekstii kunnolla, eli nyt toivon vaan että tästä saa jotain selvää!!

Siis ja tää on niin ihanaa!!! sain eilen haamuilevan viivan kahteen testiin ja tänään jo vahvemman, mä nyt varmuuden varaks tikutan loppuviikon, en saa muuten rauhaa :) eli tänään kp 26/28-30...
 
Oikein paljon tervetuloa ja onnea Nojanda & nallemakarooni! :flower: Päivitin teidät listalle. Päivitin myös Tryffen tiedot oikean päivämäärän kohdalle. :)

Te kenellä on listassa aukkoja (esim ikä puuttuu) niin kertoilkaa ne jossain vaiheessa jos haluatte niin lisäilen.

Chiccon kyselyyn vastailen; Olen ammatiltani Palveluvastaava, työelämästä pois ollut nyt 2,5 vuotta ja töihin hingunnut puolisen vuotta, mutta kun näyttää niin sitkaassa olevan nuo työpaikat. Luultavasti nyt keväällä/kesällä pääsen yhteen tuttuun firmaan tekemään sijaisuuksia. Jos kuitenkin pääsis töissä käymään ennen kakkosen syntymää, jos synnytykseen asti tässä päästään. Harrastan ulkoilua ja lenkkeilyä. Joskus käydään miehen kansssa keilaamassa, mutta sitä ei ainakaan vielä voi harrastukseksi sanoa, vaikka yhteinen harrastus siitä oli tarkoitus tehdä. Me asustellaan Kainuussa. Esikko meillä tosiaan pikkusen reilu 2v poika.

Minäkin muuten varasin ajan alkuraskauden ultraan. Aika olis 17.3 jolloin rv 6+6. Yksityiselle on tuo aika. Neuvolaan yritin aamulla soittaa, mutta puhelinaika oli jo mennyt joten eihän siellä tietenkään vastattu. No, huomenna sitten.

Ja siitä haluttomuudesta seksin suhteen... Mulla myös samaa ilmassa. Mieskin vähän vihjaili ettei uskalla nyt alkaa "tökkimään" kun oon niin herkässä tilassa. :D Jos tässä nyt jonkun aikaan odottelis, kun mua ainakin pelottaa se, että jos seksin jälkeen tulee sitten veristä vuotoa mitä joillakin on tullut kun limakalvot kuivuu. Mä olisin kuitenkin heti asiasta niin hysteerinen että mieluummin pidättäydyn nyt seksistä. Esikoisen aikaan mulla tuli veristä vuotoa viikolla 6 ja olin ihan masentunut että keskenmeno tuli. Ultrassa sitten kaikki ok ja syke näkyi. En muista olisiko verenvuoto silloin alkanut seksin jälkeen.

Chicco, pakko myöntää että hyvin on sulla muksut perustellu tuon että miksi pitää saada uusi sisarus. ;)

Mä oon varmaan ihan pöljä, mutta mun oli pakko ostaa clearbluen digitaalinen (siis sillä viikkonäytöllä oleva) testi ja varmistaa, että tässä todella ollaan raskaana. En ole vielä testiä tehnyt, mutta huomenaamulla ajattelin aamupissasta tehdä. Mä oon tämmönen raskaustestien suurkuluttaja. Eihän mulla oo kun neljä testiä vasta takana tästä kakkosesta... :ashamed: No kun on vaan niin vaikea uskoa, että todella olen raskaana. Onko muilla samaa "ongelmaa"?

Diinu & Pipana 4+5
 
Chicco Tälläistä antibiottikuuri ajattelinkin yhdessä vaiheessa. Joskos ne uskoisi sen, ovat meinaan jo häistä saakka kyselleet koska, koska ja jos oon joskus vähänkin jättänyt juomati heti on kauhea kysely, ootko sä? etkö ihan oikeesti oo? nyt kerrot. Pitää vielä keksiä miksi mulla se kuuri olisi :D Koska kaikkein mieluiten mä tosiaan odottaisin sinne huhtikuun loppuun saakka vaikkapa.

Nojanda Paljon onnea ja tervetuloa joukkoon :heart:
Emätintulehdukseen saa flagyl-nimistä antibioottia jonka kanssa on ehdoton kielto nauttia alkoholia. Antabus-vaikutus... ;) *vink vink*
 
Diinu minä olen myös testien suurkuluttaja :D Nyt viikkoja 5+1 ja eilen oli ihan pakko taas tehdä testi ja tuli kyllä niin vahva viiva, että jätän (ainakin hetkeksi) nyt testit apteekkiin.

Kertokaahan viisaammat kun ekaa tosiaan odotan ja tietämätön olen, että missä vaiheessa otetaan verikokeet raskauden toteamiseksi? Pitääkö itse varailla aikaa vai neuvolassako tuo sitten hoidetaan ekalla käynnillä?

Haluaisin myös varhaisultraan, mutten yhtään tiedä mille viikoille se kannattaisi ottaa ja kun oli tuo neuvolaan soittokin aika turha nyt kun en tosiaan aikaa sinne vielä saanut eikä neuvolantäti oikein ollut innokas puhelimessa puhumaan :( Mutta ilmeisesti kuitenkin yksityiseltä puolelta tuo varhaisultra mahdollista saada? Olen ihan luupää näissä asioissa :D
 
Tiukutus Mä olen kanssa ekaa kertaa odottajien joukossa ja yhtä ummikko :)
Mutta eilen varasin ajan neuvolaan. Mulla on nyt viikolla 4-5 tämä menossa, ja sain ajan maaliskuun loppuun 28.3. Sanoi, että silloin on aika tulla. Kyseli myös meinaanko yksityiselle puolelle varhaisutraan ns. mennä asian vielä varmistamaan (että kaikki on ok, ei ole tuhmamuna tai muuta) ja varasin myös sen ajan eilen. Otin se tasan viikkoa ennen neuvolaa. Siinä kai on vähän ajankohdassa se, että sydämmen alkaa kuulemaan viikolta 7. Joten sitä ennen ei varmaankaan kannata mennä, jos haluaa tuosta kaiken irti. Kun ne kuitenkin maksavat paikasta riippuen 70-120 euroa. :) Ekan kerran muuten ultraan pääsee sitten olisko joskus viikolla 11-12? Tätä en tarkkaa muista. Haluan vaan itse olla varma, että kaikki ok kun meen neuvolaan, kun eka vielä on :) Mutta sehän on kaikille makuasia ja jokainen tekee niinkuin itsestä tuntuu :)
Neuvossa ekalla käynnillä kuulemma vertaotetaan, jostain näin luin. Siitä katsovat olisko mm. sokeriarvoja ja muuta tärkeetä :)

Korjatkaa kaikki tietäväisemmät, jos höpöttelen omiani :)
 
Kiitos Tryffe :) Kaikki muut ovat saaneet ajan mutta minä en :'( Olisi ihanaa kun olisi jo aika varattuna ja saisi odottaa sitä päivää. Nyt vaan pitää odottaa että saa uusiksi soittaa : / Voisin huomenna soitella yskityiselle ja varailla varhaisultraa, kovasti haluaisin tietää onko kaikki hyvin :) Jos nyt sieltäkään ollaan halukkaita aikaa antamaan :'( no ehkäpä kuitenkin antavat :D
 
Ensiksi pakko sanoa, että mua nauratti hirveesti tuo Tryffen tuhmamuna! :D :D Ymmärsin kyllä että tarkoitit tuhkamunaa eli siis tuulimunaa. Välillä tulee noita hassuja kirjoitushäröjä. :)

Minun käsittääkseni ei erikseen oteta verikoetta raskauden toteamiseksi vaan verikokeet otetaan, koska niistä katsotaan veriryhmä, veren Rhesus tekijä (vasta-aineet), hiv, b-hepatiitti ja kardiolipiini. Virtsasta sitten katsotaan sokeri, valkuainen ja bakteerit. Tuossa on linkki missä kerrotaan tarkemmin noista -> Yleiset neuvolatutkimukset

Varmaan nuo ultrat vaihtelee hirveesti eri paikkakuntien välillä, koska mulla ainakin eka ultra esikoisesta oli rv 9+2 jolloin oli samalla neuvolalääkäri. Yksityisellä kävin ennen tuota ultraa alkuraskauden uä:ssä. Toka sitten np-ultra rv 12 tienoilla ja rakenne uä rv 20 tienoilla. Senpä jälkeen ramppasinkin ultrassa alvariinsa kun tarkkailivat vauvan kokoa.

Tiukutus, hyvä etten oo ainut testien suurkuluttaja. :D Mä yritän jättää testailun pois huomisen digitestin jälkeen.

Voi hitsi kun väsyttäääää... |O Päätäkin juilii ärsyttävästi. Toivottavasti ei ylly, koska tuo hemmetin panadoli ei tehoa mitään!
 
Laskinpa tuossa neuvolakortista, että esikoisen aikaan kävin 10 kertaa ultrassa + alkuraskauden uä yksityisellä. :D Olisin ehtinyt vielä varmaan ainakin 2-3 kertaa käydä jos vauva olisi syntynyt laskettuna päivänä tai sen jälkeen. Poika syntyi rv 38+1.
 
Heh huomaa miten ulapalla olen kun luulin, että verikokeista vielä katsotaan hormonin määrää :p

ja täälläkin kova väsy ja päätä jomottaa :( panadoli ei auttanut muakaan yhtään, menisi kello nyt nopiaa niin pääsisi nukkumaan |O

Onkos teillä muuten millainen turvotus jo? Oma maha näyttää siltä kuin olisin vähintäänkin viikolla 20 :D Tänään jo heti aamusta alkoi turpoamaan maha, saa nähdä miten kova turvotus on illalla. Ei nyt voi tuttuja tavata kun yritän vielä pitää salassa tämän :heart:
 
Tiukutus, no eihän kaikkea voi tietää varsinkaan kun odottaa esikoista. Ja voihan ne jossain neuvoloissa tarkastaakin raskaushormonin verestä. Multa ei ainakaan esikon aikaan tarkistettu. Mulla ei isommin vielä ole turvotusta. Muutenkin on tuossa vatsan kohdalla ylimääräistä niin eipä taida muut huomata vielä toviin. :D Tai sitten ajattelevat silloinkin että onpahan tuoki taas lihonu. :D

Salainen toive, kiitokset ja onnea myös sinulle masun kasvatuspuuhiin. :)
 
Voi ärsy!!! Kirjotin äsken hyvän tovin vaikka mitä ja sitte tekniikan ihimelapsena painoin jotaki nappia ja sivusto peruutti kolome pykälää taaksepäin ja tekstiähän en tietenkään ehtiny lähettää..... saaaaatansnammmmmadefööörpannnade!! :kieh:

Miuski00 kiitti vinkistä, mie vain olisin nolo jos pitäis jollekki kertoa tuommonen tulehus syyksi antibiottikuurille.... :xmas: Sanosin varmaan tositilanteessaki että keuhkopöhöhän se vaan...... :LOL:

Mullaki pääs ääneen nauru tuosta Tryffen tuhmamunasta! :D Ihana! :hug:

Mulla on joku ihimeen meuhkaus päällä, oon siivonnu koko päivän! Takkahuone on puunattu nyt lattiasta kattoon, ulukona on komia ilima enkä oo koko päivänä käyny muutako kisurat ruokkimassa... Nyt vähän harmittaa. Huomisen pyhitän kyllä töille ja nautin kevät auringosta täysin siemauksin! =)

Voiko se juuri olla tosi että vatta voi jo turvottaa näin aikasin? : / Mahtavaa.
Pahoinvointia ei oo vieläkään, iltapäivästä ruukaa väsyttää mutta muuten virtaa kyllä riittää.
Potkakeitto kiehuu hellalla ja mulla on sietämätön näläkä!!! =)

Kivaa saaha lissää porukkaa, minua vain niiiiin kauhiasti kiinnostaa kuulla teistä lissää! =) Diinu kertoiliki jo mukavasti! =) =) =)

Siijuu!
 
oho täälläpäs on säpinää, hyvä saahaan kunnon keskustelu päälle seuraavaksi 9kk ajaksi :LOL:
Mulla kans turvottaa mutta syynä voi kyllä olla seki, että kun olen nyt ollu vuojen alusta "terveellisellä" ruokatottumuksilla, nehän loppu ku seinään! :D jopas nyt on tehny mieli joka päivä syyvä kaikenmaailman herkkuja iltaisin ku väsyttää ja on niin vetämätön olo.. ei ees kunnolla jaksa urheilla koirulin kans mitä normaalisti tulee iltalenkeillä käytyä, nyt vaan on niin "laiska" olo..

Kyseltiin töistä ja harrastuksista ym. Vantaalla asustelen avomiehen ja koiran kanssa. Toimistotyöntekijänä isossa firmassa ja saas nähä miten selittelen mun neuvolakäynnit pomolle, jotka täytyy siis tehdä työajalla, mun pomo on (vaikka on nainen mutta lapseton uratykki) todella tarkka menoista ja tyyliin utelee kaikki ja kyselee miksei voi tehdä muulla ajalla /miksi et mene työterveyslekurille ym. :headwall: (joo vois alkaa äippälomalla kattoo muita paikkoja xD) ja jos meinaa pitää salassa ainakin tän kriittisen ajan , täytyy keksiä joku veruke aina... Harrastuksiin kuuluu lenkkeily ja kotijumppa! :saint:

Kuten myös Diinu ja tiukutus ostelen niitä testejä aina "varalle" piti plussan saatua ihan käydä ostaan kolme varmistustestiä, että voi aina testailla ku ei usko todeksi!

Nimimerkillä: pahoin pelkään että se maha tulee jo aiemmin näillä herkuilla :LOL:
 
Diinu ja Chicco Hyvä, että saitten hyvät naurut :LOL: Voi, minnuu mikä typo :ashamed:

Kaikille uusille tulokkaille Huitsin paljon onnea ja tervetuloa :heart:

Mulla on kanssa tänään varsinkin alkanut tää turvonnut olo tila. Ihmettelen, että mitään herkkuja ei tee mieli, vaikka yleensä oon aikamoinen sokerihiiri ja makeesta tykkään. Mutta nyt ei tee mieli. Muuten kyllä menee enemmän ruokaa, kuin normaalisti päivässä napaan.

Mä tein ensimmäisen testin aamulla, en uskonut ja ostin digitesti ja sitten seuraavana iltana tein taas normitestin. Kun niitä on kaapissa pari vielä jäljellä enkä uskonut :whistle:

tiukutus peukut pystyyn, että saat huomenna ajan varattua. :)

Itsestään vielä jotain loppuun :) Asustelllaan Järvenpäässä ja kotoota löytyy mies (yllätys, yllätys ;) ) ja kissa. Ollaan naimisissa ja oon töissä taloushallinnon hommissa. Harrastuksia on kuntosali, lukeminen ja sisustaminen (myönnän, kurkkasin jo miten voisin alkaa lapsen huonetta sisustaa) :)
 
Täällä on kaikki kertonut jotain itsestään, niin ehkäpä minäkin... =)

Eli Asustelen Vantaalla aviomiehen, 5-vuotiaan pojan ja 2-vuotiaan tytön kanssa. :)
Harrastuksiin kuuluu hevostelu. Työkseni teen toimistohommia.

Oottelen just että mies tulisi treeneistä kotiin ja minä pääsisin lösähtämään tohon sohvalle! Tää päänsärky on vaan niin hitsin kuluttavaa. Sitten kun nuo kaksi touhuu tossa ja kiljuu ja riehuu, niin ai ai mun pää! |O

Saakos udella millasissa kodeissa te asutte nyt ja onko vaihto edessä vauvan myötä? :)

Me asutaan 4h+k+s 88m rivarin pätkässä. Ollaan ostettu tää vasta reilu puolivuotta takaperin, mutta nyt jos tuo vauva tuosta on tullakseen, niin taitaa uuden etsiminen edessä... :/
 
me asutaan tällä hetkellä 3h+k+s 73m rivarin pätkä myös.. Pidän tästä asunnosta todella, miinus tosin että palvelut ei ole ihan vieressä. Tää on vuokrakämppä tällä hetkellä ja ajatuksissa on kyllä ollu jossain vaiheessa ostaa oma asunto. Ainakin on tilaa tässä nykysessä jos tuo laps tänne on tullakseen. Niin ja eihän se tilasta ole kiinni, kyllä ne vauvat mahtuu pienempiinki tiloihin ;)

Alunperin kun muutettiin tänne viime kesänä pienemmästä, oli mielessä mahdollinen tuleva perheenlisäys. Päätettiin just kesän lopulla jättää ehkäisyt pois, tässä on kaikki tarhat ja koulut ihan vieressä.

Minäkin mielelläni kuulisin, missä&miten asutte ja työkuvioita millä alalla? =)
 
Me asustellaan kanssa rivarissa. Ostettiin n. pari vuotta sitten. 103 neliötä meillä tässä on yhdessä tasossa, joten tilaa uudelle asukille on ja hän saakin sitten oman huoneen. Koulut ja tarhat on lähellä eikä kauppoihinkaan ole pitkä matka. Julkiset täällä suunnalla ovat oikeestaan ainut miinus puoli, mutta autolla onneksi pääsee ja pääsee sitten lykkimään rattaitakin toivottavasti lumihangessa ensi vuonna niin lähtee sitten ne ylimäääräiset kilotkin siinä samalla pois :)
 

Yhteistyössä